Jest wiadomość od angielskiego europosła o wypowiedzi o.Rydzyka.

Data: 2011-06-25 16:51:27
Autor: obserwator
Jest wiadomość od angielskiego europosła o wypowiedzi o.Rydzyka.
Jest wiadomość od angielskiego europosła, który rzekomo oskarżył Ojca Rydzyka
o antysemityzm i ksenofobię

Dziś rano opublikowałem notkę „Intryga w Parlamencie Europejskim przeciwko
Ojcu Dyrektorowi uknuta przez europosłów PO i PSL?” wysyłając jednocześnie
mail o treści przytoczonej w tej notce. Przed chwilą otrzymałem odpowiedź napisaną w imieniu
europosła ECR Timothy’ego Kirkhope’a przez jego asystentkę. Wklejam dokładną kopię otrzymanego maila, żeby pokazać tempo pracy polityków z
kraju prawdziwie demokratycznego, a także dla zaspokojenie ciekawości
zainteresowanych:

http://antonioiwaldi.nowyekran.pl/post/18745,jest-wiadomosc-od-angielskiego-europosla-ktory-rzekomo-oskarzyl-ojca-rydzyka-o-antysemityzm-i-ksenofobie

Data: 2011-06-25 16:53:47
Autor: obserwator
Kto wiec oczernia polskich obywateli w UE?

To kolejny dowod na to, kto rzadzi Polska. --

Data: 2011-06-26 08:45:40
Autor: Leprechuan

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iu53qq$99v$1inews.gazeta.pl...

To kolejny dowod na to, kto rzadzi Polska.

ON!

http://www.youtube.com/watch?v=D7CkPUvetYY

BomBel

Data: 2011-06-26 08:44:45
Autor: Leprechuan

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iu53mf$8ru$1inews.gazeta.pl...
Jest wiadomość od angielskiego europosła, który rzekomo oskarżył Ojca Rydzyka
o antysemityzm i ksenofobię

Ten bałwanochwalca z Torunia ma niejedno na sumieniu! Przypomnij sobie matole co ojczulek wygadywał w Częstochowie na temat czarnoskórego księdza!

http://www.youtube.com/watch?v=D7CkPUvetYY

http://www.youtube.com/watch?v=5za4T-_KLS8&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=ia1t4DoOSlw&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=-j75yXx1tyw&feature=related

BomBel

Jest wiadomość od angielskiego europosła o wypowiedzi o.Rydzyka.