Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)

Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)

Data: 2018-01-11 23:37:00
Autor: przemek.jedrzejczak
Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)
http://www.rmf24.pl/raporty/raport-wypadek-premier-szydlo/fakty/news-biegli-zrekonstruowali-przebieg-wypadku-z-udzialem-limuzyny-,nId,2507236

-- Po uderzeniu w fiata, wjechał w drzewo z prędkością 30 kilometrów na godzinę.

wow ranni w topowej limuzynie Audi po stuknieciu przy tej predkosci ? producent jest w szoku :-)

-- Główne ustalenia udało się wykonać na podstawie zapisu monitoringu. W rządowej limuzynie - ze względów bezpieczeństwa - lokalizator GPS by wyłączony.

oczywiscie po to kupujemy fure z rejestratorem zeby go pozniej nie uzywac :-)

Data: 2018-01-12 09:08:22
Autor: Jacek Maciejewski
Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)
Dnia Thu, 11 Jan 2018 23:37:00 -0800 (PST),
przemek.jedrzejczak@gmail.com napisał(a):

wow ranni w topowej limuzynie Audi po stuknieciu przy tej predkosci ? producent jest w szoku :-)

Niektórzy myślą że powaga urzędu ich ochroni przed fizyką. A to we mgle
lądują a to pasów nie zapinają...
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2018-01-12 00:45:06
Autor: przemek.jedrzejczak
Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)
-- Niektórzy myślą że powaga urzędu ich ochroni przed fizyką. A to we mgle lądują a to pasów nie zapinają...

jest nowy premier i nowy minister wojny nawet nowy BOR wiec mozna powiedziec ze mamy nowe otwarcie :-) zobaczymy czy ucza sie na bledach poprzednikow

Data: 2018-01-12 10:09:50
Autor: radekp@konto.pl
Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)
Fri, 12 Jan 2018 00:45:06 -0800 (PST), w
<cff2b95c-1943-4653-a5b1-9b096f45a122@googlegroups.com>,
przemek.jedrzejczak@gmail.com napisał(-a):

nowy minister wojny nawet nowy BOR wiec mozna powiedziec ze mamy nowe otwarcie :-) zobaczymy czy ucza sie na bledach poprzednikow

Ten minister wojny nie uczy się, to akurat na pewno :)

Data: 2018-01-12 01:32:16
Autor: przemek.jedrzejczak
Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)
jest to wysoce prawdopodobne wiec numer 3 jest w opcji :-) Polska chyba staje sie jednym z lepszych klientow nawet afrykanscy kacykowie tak szybko nie wymieniaja aut

http://auto.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/565590,bor-kupilo-dwa-nowe-opancerzone-audi-a8-mercedes-odpadl-z-przetargu.html

Data: 2018-01-12 10:46:31
Autor: Jacek Maciejewski
Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)
Dnia Fri, 12 Jan 2018 01:32:16 -0800 (PST),
przemek.jedrzejczak@gmail.com napisał(a):

Polska chyba staje sie jednym z lepszych klientow nawet afrykanscy kacykowie tak szybko nie wymieniaja aut

Czasem myślę że dorwanie się do funkcji urzędnika rozum odbiera.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2018-01-12 11:50:23
Autor: Miroo
Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)
W dniu 2018-01-12 o 08:37, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
http://www.rmf24.pl/raporty/raport-wypadek-premier-szydlo/fakty/news-biegli-zrekonstruowali-przebieg-wypadku-z-udzialem-limuzyny-,nId,2507236

-- Po uderzeniu w fiata, wjechał w drzewo z prędkością 30 kilometrów na godzinę.

wow ranni w topowej limuzynie Audi po stuknieciu przy tej predkosci ? producent jest w szoku :-)

-- Główne ustalenia udało się wykonać na podstawie zapisu monitoringu. W rządowej limuzynie - ze względów bezpieczeństwa - lokalizator GPS by wyłączony.

oczywiscie po to kupujemy fure z rejestratorem zeby go pozniej nie uzywac :-)


Lokalizator to nie rejestrator. A Ty jako prezydent/minister/itp chciałbyś żeby ktoś (np z innego kraju) monitorował Twoje ruchy?

Pozdrawiam

Data: 2018-01-12 05:00:51
Autor: Zenek Kapelinder
Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)
GPS to akurat odbiornik i raczej trudno monitorowac ruchy odbiornika co nie znaczy ze odbiornik moze archiwizowac dane do pozniejszego odtworzenia.

Data: 2018-01-12 14:47:15
Autor: T.
Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)
W dniu 2018-01-12 o 14:00, Zenek Kapelinder pisze:
GPS to akurat odbiornik i raczej trudno monitorowac ruchy odbiornika co nie znaczy ze odbiornik moze archiwizowac dane do pozniejszego odtworzenia.

Lokalizator GPS to nie to samo, co odbiornik GPS. Lokalizator umożliwia zlokalizowanie np. skradzionego pojazdu. Wysyła sygnał jak najbardziej.
Tu masz przykład:
http://lojack.pl/jak-dziala
T.

Data: 2018-01-12 14:49:16
Autor: Shrek
Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)
W dniu 12.01.2018 o 11:50, Miroo pisze:

Lokalizator to nie rejestrator. A Ty jako prezydent/minister/itp chciałbyś żeby ktoś (np z innego kraju) monitorował Twoje ruchy?

Wydaje mi się, że lokalizator ze swojego założenia służy do monitorowania lokalizacji pojazdu, a pochodną lokalizacji po czasie jest właśnie ruch:P

Shrek

Data: 2018-01-12 17:16:41
Autor: Tomasz Pyra
Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)
Dnia Thu, 11 Jan 2018 23:37:00 -0800 (PST), przemek.jedrzejczak@gmail.com
napisał(a):

http://www.rmf24.pl/raporty/raport-wypadek-premier-szydlo/fakty/news-biegli-zrekonstruowali-przebieg-wypadku-z-udzialem-limuzyny-,nId,2507236

-- Po uderzeniu w fiata, wjechał w drzewo z prędkością 30 kilometrów na godzinę.

wow ranni w topowej limuzynie Audi po stuknieciu przy tej predkosci ? producent jest w szoku :-)

Niekoniecznie - z tego co można było przeczytać jechali bez pasów.
Lekkie obrażenia to tak akurat dla uderzenie 30km/h w drzewo.

Zresztą nie sądzę żeby małoseryjny pojazd opancerzony był szczególnie
dobrze zabezpieczony przed zderzeniem z drzewem.
Rama i strefy zgniotu pewnie seryjne, a masa kabiny pewnie sporo większa.

A nie sądzę żeby koncernowi się chciało poświęcać na małoseryjne edycje
tyle uwagi i robić tylu crashtestów ile robią seryjnym modelom, żeby
dopracować tego typu zagadnienia tak jak dopracowane są w seryjnych autach.

Data: 2018-01-12 11:11:57
Autor: Lisciasty
Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)
W dniu piątek, 12 stycznia 2018 17:19:51 UTC+1 użytkownik Tomasz Pyra napisał:
Niekoniecznie - z tego co można było przeczytać jechali bez pasów.
Lekkie obrażenia to tak akurat dla uderzenie 30km/h w drzewo.

A tak wygląda pancerna bryka po uderzeniu w drzewo przy 30 km/h? ;)

http://i.iplsc.com/audi-a8-to-juz-kolejne-auto-ktore-zakonczylo-sluzbe-w-bor/0006E2APX9FEQJJ1-C122-F4.jpg

L.

Data: 2018-01-12 20:51:04
Autor: RadoslawF
Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)
W dniu 2018-01-12 o 20:11, Lisciasty pisze:

Niekoniecznie - z tego co można było przeczytać jechali bez pasów.
Lekkie obrażenia to tak akurat dla uderzenie 30km/h w drzewo.

A tak wygląda pancerna bryka po uderzeniu w drzewo przy 30 km/h? ;)

To nie jest "pancerna bryka" to jest autko kuloodporne, drzewoodporne
nie było.  :-)


Pozdrawiam

Data: 2018-01-12 22:50:25
Autor: Mateusz Bogusz
Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)
W dniu 12.01.2018 o 20:11, Lisciasty pisze:
A tak wygląda pancerna bryka po uderzeniu w drzewo przy 30 km/h?;)

http://i.iplsc.com/audi-a8-to-juz-kolejne-auto-ktore-zakonczylo-sluzbe-w-bor/0006E2APX9FEQJJ1-C122-F4.jpg

Ja nie wiem, dlaczego niektórzy myślą że jak auto kuloodporne to zaraz można nim ściany przebijać...

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Data: 2018-01-13 09:11:28
Autor: Miller Artur
Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)
W dniu 2018-01-12 o 20:11, Lisciasty pisze:
W dniu piątek, 12 stycznia 2018 17:19:51 UTC+1 użytkownik Tomasz Pyra napisał:
Niekoniecznie - z tego co można było przeczytać jechali bez pasów.
Lekkie obrażenia to tak akurat dla uderzenie 30km/h w drzewo.

A tak wygląda pancerna bryka po uderzeniu w drzewo przy 30 km/h? ;)

http://i.iplsc.com/audi-a8-to-juz-kolejne-auto-ktore-zakonczylo-sluzbe-w-bor/0006E2APX9FEQJJ1-C122-F4.jpg

L.


to zależy z jaką prędkością poruszało się drzewo... ;-)

a.

Data: 2018-01-15 10:15:52
Autor: T.
Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)
W dniu 2018-01-12 o 20:11, Lisciasty pisze:
W dniu piątek, 12 stycznia 2018 17:19:51 UTC+1 użytkownik Tomasz Pyra napisał:
Niekoniecznie - z tego co można było przeczytać jechali bez pasów.
Lekkie obrażenia to tak akurat dla uderzenie 30km/h w drzewo.

A tak wygląda pancerna bryka po uderzeniu w drzewo przy 30 km/h? ;)

http://i.iplsc.com/audi-a8-to-juz-kolejne-auto-ktore-zakonczylo-sluzbe-w-bor/0006E2APX9FEQJJ1-C122-F4.jpg

L.

Widać podniesioną maskę, zniszczony zderzak i kawałek błotnika. Do tego przekoszona chłodnica. To aż takie zniszczenia? Nawet szyba jest cała.
T.

Data: 2018-01-15 01:26:52
Autor: przemek.jedrzejczak
Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)
-- Widać podniesioną maskę, zniszczony zderzak i kawałek błotnika. Do tego przekoszona chłodnica. To aż takie zniszczenia? Nawet szyba jest cała.

to jest szkoda calkowita :-) rekord swiata przy predkosci 30 km/h wiec fabryka plakala jak zdjecia ogladali :-)

Data: 2018-01-15 10:35:46
Autor: T.
Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)
W dniu 2018-01-15 o 10:26, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
-- Widać podniesioną maskę, zniszczony zderzak i kawałek błotnika. Do tego przekoszona chłodnica. To aż takie zniszczenia? Nawet szyba jest cała.

to jest szkoda calkowita :-) rekord swiata przy predkosci 30 km/h wiec fabryka plakala jak zdjecia ogladali :-)

Nie - uderzenie było w drzewo, a nie płaską ścianę. Nawet wydaje mi się, że po uderzeniu samochód prześliznął się bokiem po tym drzewie. A że bydlę ciężkie, to przód zniszczony. Choć sądzę, że prędkość była nieco większa, ale nie jakaś nadzwyczajna. Widziałem kiedyś tył auta zniszczonego przez pachołek (przy cofaniu). Też dobrze to nie wyglądało, a prędkość była jak to przy cofaniu...
T.

Data: 2018-01-15 20:50:08
Autor: Tomasz Pyra
Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)
Dnia Mon, 15 Jan 2018 10:35:46 +0100, T. napisał(a):

W dniu 2018-01-15 o 10:26, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
-- Widać podniesioną maskę, zniszczony zderzak i kawałek błotnika. Do tego przekoszona chłodnica. To aż takie zniszczenia? Nawet szyba jest cała.

to jest szkoda calkowita :-) rekord swiata przy predkosci 30 km/h wiec fabryka plakala jak zdjecia ogladali :-)

Nie - uderzenie było w drzewo, a nie płaską ścianę. Nawet wydaje mi się, że po uderzeniu samochód prześliznął się bokiem po tym drzewie.

Bok to on ma potyrany, bo przerysował się o Seicento.

Data: 2018-01-15 14:45:06
Autor: J.F.
Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)
Użytkownik "T."  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5a5c7150$0$15200$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2018-01-12 o 20:11, Lisciasty pisze:
A tak wygląda pancerna bryka po uderzeniu w drzewo przy 30 km/h? ;)
http://i.iplsc.com/audi-a8-to-juz-kolejne-auto-ktore-zakonczylo-sluzbe-w-bor/0006E2APX9FEQJJ1-C122-F4.jpg

Widać podniesioną maskę, zniszczony zderzak i kawałek błotnika. Do tego przekoszona chłodnica. To aż takie zniszczenia? Nawet szyba jest cała.

Nawet ?
Ta szyba ma wytrzymac ostrzal z kalasza :-)

J.

Data: 2018-01-12 19:18:01
Autor: Kaczin
Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)
W dniu 12.01.2018 o 17:16, Tomasz Pyra pisze:
Dnia Thu, 11 Jan 2018 23:37:00 -0800 (PST), przemek.jedrzejczak@gmail.com
napisał(a):

http://www.rmf24.pl/raporty/raport-wypadek-premier-szydlo/fakty/news-biegli-zrekonstruowali-przebieg-wypadku-z-udzialem-limuzyny-,nId,2507236

-- Po uderzeniu w fiata, wjechał w drzewo z prędkością 30 kilometrów na godzinę.

wow ranni w topowej limuzynie Audi po stuknieciu przy tej predkosci ? producent jest w szoku :-)

Niekoniecznie - z tego co można było przeczytać jechali bez pasów.
Lekkie obrażenia to tak akurat dla uderzenie 30km/h w drzewo.

Zresztą nie sądzę żeby małoseryjny pojazd opancerzony był szczególnie
dobrze zabezpieczony przed zderzeniem z drzewem.
Rama i strefy zgniotu pewnie seryjne, a masa kabiny pewnie sporo większa.

A nie sądzę żeby koncernowi się chciało poświęcać na małoseryjne edycje
tyle uwagi i robić tylu crashtestów ile robią seryjnym modelom, żeby
dopracować tego typu zagadnienia tak jak dopracowane są w seryjnych autach.


Nie, no rzeczywiście takie małoseryjne edycje to ani zysk, ani prestiż dla koncernu. Zamawiają takie, od czasu do czasu jacyś małorolni stąd i zowąd.

--
Kaczin

Data: 2018-01-12 21:41:13
Autor: Tomasz Pyra
Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)
Dnia Fri, 12 Jan 2018 19:18:01 +0100, Kaczin napisał(a):

W dniu 12.01.2018 o 17:16, Tomasz Pyra pisze:
Dnia Thu, 11 Jan 2018 23:37:00 -0800 (PST), przemek.jedrzejczak@gmail.com
napisał(a):

http://www.rmf24.pl/raporty/raport-wypadek-premier-szydlo/fakty/news-biegli-zrekonstruowali-przebieg-wypadku-z-udzialem-limuzyny-,nId,2507236

-- Po uderzeniu w fiata, wjechał w drzewo z prędkością 30 kilometrów na godzinę.

wow ranni w topowej limuzynie Audi po stuknieciu przy tej predkosci ? producent jest w szoku :-)

Niekoniecznie - z tego co można było przeczytać jechali bez pasów.
Lekkie obrażenia to tak akurat dla uderzenie 30km/h w drzewo.

Zresztą nie sądzę żeby małoseryjny pojazd opancerzony był szczególnie
dobrze zabezpieczony przed zderzeniem z drzewem.
Rama i strefy zgniotu pewnie seryjne, a masa kabiny pewnie sporo większa.

A nie sądzę żeby koncernowi się chciało poświęcać na małoseryjne edycje
tyle uwagi i robić tylu crashtestów ile robią seryjnym modelom, żeby
dopracować tego typu zagadnienia tak jak dopracowane są w seryjnych autach.


Nie, no rzeczywiście takie małoseryjne edycje to ani zysk, ani prestiż dla koncernu. Zamawiają takie, od czasu do czasu jacyś małorolni stąd i zowąd.

Pewnie nawet nie wiesz jak jesteś blisko prawdy :)

Dla koncernu taka małoseryjna produkcja jest bez znaczenia - to są tak
mikre pieniądze (cena razy ilość egzemplarzy), że z czysto księgowego
punktu widzenia to jest bez znaczenia.

Jedynie robią takie rzeczy właśnie ze względów prestiżowych.

Swoją drogą - takie opancerzone Audi robi koncern Audi w fabrykach Audi,
czy jakaś autoryzowana, zewnętrzna współpracująca z nimi firma?

Skoro podobno wszystkie wielkie koncerny dopłacają do swoich modeli
flagowych (w sensie że cena nie pokrywa kosztów produkcji), a sprzedają je
jedynie ze względów prestiżowych, bo przekładają się na sprzedaż niższych
modeli, to pewnie tym bardziej dotyczy to jakiś małoseryjnych wersji
specjalnych.

Data: 2018-01-13 16:43:13
Autor: Kaczin
Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)
W dniu 12.01.2018 o 21:41, Tomasz Pyra pisze:
Dnia Fri, 12 Jan 2018 19:18:01 +0100, Kaczin napisał(a):

W dniu 12.01.2018 o 17:16, Tomasz Pyra pisze:
Dnia Thu, 11 Jan 2018 23:37:00 -0800 (PST), przemek.jedrzejczak@gmail.com
napisał(a):

http://www.rmf24.pl/raporty/raport-wypadek-premier-szydlo/fakty/news-biegli-zrekonstruowali-przebieg-wypadku-z-udzialem-limuzyny-,nId,2507236

-- Po uderzeniu w fiata, wjechał w drzewo z prędkością 30 kilometrów na godzinę.

wow ranni w topowej limuzynie Audi po stuknieciu przy tej predkosci ? producent jest w szoku :-)

Niekoniecznie - z tego co można było przeczytać jechali bez pasów.
Lekkie obrażenia to tak akurat dla uderzenie 30km/h w drzewo.

Zresztą nie sądzę żeby małoseryjny pojazd opancerzony był szczególnie
dobrze zabezpieczony przed zderzeniem z drzewem.
Rama i strefy zgniotu pewnie seryjne, a masa kabiny pewnie sporo większa.

A nie sądzę żeby koncernowi się chciało poświęcać na małoseryjne edycje
tyle uwagi i robić tylu crashtestów ile robią seryjnym modelom, żeby
dopracować tego typu zagadnienia tak jak dopracowane są w seryjnych autach.


Nie, no rzeczywiście takie małoseryjne edycje to ani zysk, ani prestiż
dla koncernu. Zamawiają takie, od czasu do czasu jacyś małorolni stąd i
zowąd.

Pewnie nawet nie wiesz jak jesteś blisko prawdy :)

Dla koncernu taka małoseryjna produkcja jest bez znaczenia - to są tak
mikre pieniądze (cena razy ilość egzemplarzy), że z czysto księgowego
punktu widzenia to jest bez znaczenia.

Jedynie robią takie rzeczy właśnie ze względów prestiżowych.

Swoją drogą - takie opancerzone Audi robi koncern Audi w fabrykach Audi,
czy jakaś autoryzowana, zewnętrzna współpracująca z nimi firma?

No, nie wiem. To ty zdaje się jesteś ekspertem.


Skoro podobno wszystkie wielkie koncerny dopłacają do swoich modeli
flagowych (w sensie że cena nie pokrywa kosztów produkcji), a sprzedają je
jedynie ze względów prestiżowych, bo przekładają się na sprzedaż niższych
modeli, to pewnie tym bardziej dotyczy to jakiś małoseryjnych wersji
specjalnych.


Pewnie nawet nie wiesz jak daleko jesteś od prawdy :)
Weźmy takiego iPhone'a - zwyczajny smartfon do którego ludziska dorobili religię.
W krótkich żołnierskich słowach, PR decyduje o tym jak ludzie postrzegają daną markę. Jeśli Audi raz dało d.py, to nikt teraz nawet nie pomyśli, że to marka godna uwagi. Mogą sobie stukać te wózki dla biedoty, ale nikt poważny nawet nie weźmie ich pod uwagę, kiedy przyjdzie wybrać coś prestiżowego.

--
Kaczin

Data: 2018-01-14 00:45:09
Autor: Tomasz Pyra
Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)
Dnia Sat, 13 Jan 2018 16:43:13 +0100, Kaczin napisał(a):


Skoro podobno wszystkie wielkie koncerny dopłacają do swoich modeli
flagowych (w sensie że cena nie pokrywa kosztów produkcji), a sprzedają je
jedynie ze względów prestiżowych, bo przekładają się na sprzedaż niższych
modeli, to pewnie tym bardziej dotyczy to jakiś małoseryjnych wersji
specjalnych.


Pewnie nawet nie wiesz jak daleko jesteś od prawdy :)
Weźmy takiego iPhone'a

Nie sądziłem że iPhone jest samochodem.
A jeśli nie było to dostatecznie jasne, to moja wypowiedź odnosiła się do
samochodów i motoryzacji, a nie rynku telefonów.


W krótkich żołnierskich słowach, PR decyduje o tym jak ludzie postrzegają daną markę. Jeśli Audi raz dało d.py, to nikt teraz nawet nie pomyśli, że to marka godna uwagi.

Ale czemu dali dupy?
To że przy uderzeniu 30km/h w drzewo zniszczyła się "stłuczkowa" część
strefy zgniotu to znowu takie danie dupy?

Ranni byli dlatego że nie zapięli pasów - na to niestety żadna konstrukcja
samochodów o obecnej koncepcji nie zaradzi. Wali się bezwładnie łbem z
prędkością tych 30km/h w pierwszą rzecz która znajduje się z przodu.
A to wcale nie jest tak powoli - to prędkość którą osiąga się spadając z
4m. Żadnych szans na zatrzymanie się rękami, nawet jak ktoś się spodziewa
uderzenia i jest przygotowany.

Bo bez przesady - ten samochód wygląda brzydko, ale konstrukcja nie jest
jakoś poważnie uszkodzona.
Twarde części (podłużnice, rama silnika) to się tam by dopiero zaczynała
odkształcać.

Data: 2018-01-15 16:45:33
Autor: Kaczin
Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)
W dniu 14.01.2018 o 00:45, Tomasz Pyra pisze:
Dnia Sat, 13 Jan 2018 16:43:13 +0100, Kaczin napisał(a):


Skoro podobno wszystkie wielkie koncerny dopłacają do swoich modeli
flagowych (w sensie że cena nie pokrywa kosztów produkcji), a sprzedają je
jedynie ze względów prestiżowych, bo przekładają się na sprzedaż niższych
modeli, to pewnie tym bardziej dotyczy to jakiś małoseryjnych wersji
specjalnych.


Pewnie nawet nie wiesz jak daleko jesteś od prawdy :)
Weźmy takiego iPhone'a

Nie sądziłem że iPhone jest samochodem.
A jeśli nie było to dostatecznie jasne, to moja wypowiedź odnosiła się do
samochodów i motoryzacji, a nie rynku telefonów.


W krótkich żołnierskich słowach, PR decyduje o tym jak ludzie
postrzegają daną markę. Jeśli Audi raz dało d.py, to nikt teraz nawet
nie pomyśli, że to marka godna uwagi.

Ale czemu dali dupy?
To że przy uderzeniu 30km/h w drzewo zniszczyła się "stłuczkowa" część
strefy zgniotu to znowu takie danie dupy?

Ranni byli dlatego że nie zapięli pasów - na to niestety żadna konstrukcja
samochodów o obecnej koncepcji nie zaradzi. Wali się bezwładnie łbem z
prędkością tych 30km/h w pierwszą rzecz która znajduje się z przodu.
A to wcale nie jest tak powoli - to prędkość którą osiąga się spadając z
4m. Żadnych szans na zatrzymanie się rękami, nawet jak ktoś się spodziewa
uderzenia i jest przygotowany.

Bo bez przesady - ten samochód wygląda brzydko, ale konstrukcja nie jest
jakoś poważnie uszkodzona.
Twarde części (podłużnice, rama silnika) to się tam by dopiero zaczynała
odkształcać.


Brniesz jak Chazan.
Kto to napisał:

"Zresztą nie sądzę żeby małoseryjny pojazd opancerzony był szczególnie
dobrze zabezpieczony przed zderzeniem z drzewem.
Rama i strefy zgniotu pewnie seryjne, a masa kabiny pewnie sporo większa.

A nie sądzę żeby koncernowi się chciało poświęcać na małoseryjne edycje
tyle uwagi i robić tylu crashtestów ile robią seryjnym modelom, żeby
dopracować tego typu zagadnienia tak jak dopracowane są w seryjnych
autach."



--
Kaczin

Data: 2018-01-15 20:49:15
Autor: Tomasz Pyra
Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)
Dnia Mon, 15 Jan 2018 16:45:33 +0100, Kaczin napisał(a):

W dniu 14.01.2018 o 00:45, Tomasz Pyra pisze:
Dnia Sat, 13 Jan 2018 16:43:13 +0100, Kaczin napisał(a):


Skoro podobno wszystkie wielkie koncerny dopłacają do swoich modeli
flagowych (w sensie że cena nie pokrywa kosztów produkcji), a sprzedają je
jedynie ze względów prestiżowych, bo przekładają się na sprzedaż niższych
modeli, to pewnie tym bardziej dotyczy to jakiś małoseryjnych wersji
specjalnych.


Pewnie nawet nie wiesz jak daleko jesteś od prawdy :)
Weźmy takiego iPhone'a

Nie sądziłem że iPhone jest samochodem.
A jeśli nie było to dostatecznie jasne, to moja wypowiedź odnosiła się do
samochodów i motoryzacji, a nie rynku telefonów.


W krótkich żołnierskich słowach, PR decyduje o tym jak ludzie
postrzegają daną markę. Jeśli Audi raz dało d.py, to nikt teraz nawet
nie pomyśli, że to marka godna uwagi.

Ale czemu dali dupy?
To że przy uderzeniu 30km/h w drzewo zniszczyła się "stłuczkowa" część
strefy zgniotu to znowu takie danie dupy?

Ranni byli dlatego że nie zapięli pasów - na to niestety żadna konstrukcja
samochodów o obecnej koncepcji nie zaradzi. Wali się bezwładnie łbem z
prędkością tych 30km/h w pierwszą rzecz która znajduje się z przodu.
A to wcale nie jest tak powoli - to prędkość którą osiąga się spadając z
4m. Żadnych szans na zatrzymanie się rękami, nawet jak ktoś się spodziewa
uderzenia i jest przygotowany.

Bo bez przesady - ten samochód wygląda brzydko, ale konstrukcja nie jest
jakoś poważnie uszkodzona.
Twarde części (podłużnice, rama silnika) to się tam by dopiero zaczynała
odkształcać.


Brniesz jak Chazan.
Kto to napisał:

"Zresztą nie sądzę żeby małoseryjny pojazd opancerzony był szczególnie
dobrze zabezpieczony przed zderzeniem z drzewem.
Rama i strefy zgniotu pewnie seryjne, a masa kabiny pewnie sporo większa.

A nie sądzę żeby koncernowi się chciało poświęcać na małoseryjne edycje
tyle uwagi i robić tylu crashtestów ile robią seryjnym modelom, żeby
dopracować tego typu zagadnienia tak jak dopracowane są w seryjnych
autach."

No i oczywiście tak zapewne jest.
A8L W12 waży 2055kg, wersja Security podobno jest o ~800kg cięższa, czyli
waży ~2855kg.
Tj. o 180kg więcej niż DMC najcięższej wersji Audi A8L.

39% większa waga, zwiększa energię kinetyczną tak samo jak zwiększenie
prędkości o 18%.
I w podobny sposób wpłynie na uszkodzenia pojazdu.

Audi z wypadku wygląda dokładnie tak jakbym spodziewał się że będzie
wyglądać takie Audi po uderzeniu ~30km/h w drzewo.
A obrażenia Szydło są takie jakich można się spodziewać w takim zderzeniu
jadąc bez pasów.

Gdyby jechali z prędkością ~50km/h to Audi byłoby rozwalone jak to Q7 z
crashtestu, a Szydło byłaby poważnie ranna, jeśli w ogóle by przeżyła.
Chyba że miałaby zapięte pasy, to nic by się jej nie stało nawet przy
50km/h.

Nie rozumiem co tu jeszcze jest niejasne.
Tzn. rozumiem intuicję osób które spodziewają się że "pancerna limuzyna"
tak powinna wyglądać po uderzeniu w drzewo z prędkością 90+km/h i jeszcze
nikomu nic się nie powinno stać nawet jadąc bez pasów... Ale nie - tak nie
jest.

Data: 2018-01-15 23:06:20
Autor: przemek.jedrzejczak
Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)
-- A obrażenia Szydło są takie jakich można się spodziewać w takim zderzeniu
jadąc bez pasów.

pani premier miala zapiete pasy a dowodem jest wybuchnieta poduszka ktorej nikt nie widzial :-) chyba ze Audi jechalo 80 km/h I dzwieknelo w drzewo przy 50 km/h co stawia ich w niekorzystnej sytuacji jesli chodzi o wine ... wybor jest pomiedzy dwoma klamstwami wiec prosiaczki sa w potrzasku :-)

Data: 2018-01-16 18:35:06
Autor: Tomasz Pyra
Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)
Dnia Mon, 15 Jan 2018 23:06:20 -0800 (PST), przemek.jedrzejczak@gmail.com
napisał(a):

-- A obrażenia Szydło są takie jakich można się spodziewać w takim zderzeniu
jadąc bez pasów.

pani premier miala zapiete pasy a dowodem jest wybuchnieta poduszka ktorej nikt nie widzial :-) chyba ze Audi jechalo 80 km/h I dzwieknelo w drzewo przy 50 km/h co stawia ich w niekorzystnej sytuacji jesli chodzi o wine ... wybor jest pomiedzy dwoma klamstwami wiec prosiaczki sa w potrzasku :-)

Ja tam na zdjęciach widzę tylko zasuniętą czarną roletę na okno (bo
rozumiem że mówimy o kurtynie).

Zresztą nawet jeśli, to kurtyna zazwyczaj jest jedna na całą długość
samochodu i odpalanie jej jeśli sterowane jest pasami, to którymikolwiek z
przodu/tyłu.

A tu jej wyraźnie nie ma ani z przodu ani z tyłu.

Teoretycznie mogła jeszcze odpalić boczna, ale co to by miał być za
algorytm żeby odpalać boczną, a nie odpalić kurtyny? ;)

Bo u kierowcy chyba odpalona.

Ale coś mi się wydaje że uderzenie było na tyle czołowe i na tyle słabe, że
boczne poduszki się nie otworzyły.
Bo przy silnych uderzeniach, boczne kurtyny odpalają bez względu na
kierunek - co również sugeruje że jeśli nie otworzyła się kurtyna po żadnej
stronie, to prędkość nie była jakaś duża.

Data: 2018-01-14 14:39:04
Autor: Zenek Kapelinder
Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)
Raport nie jest tajny Z ustaleń biegłych wynika, że kierowca fiata na widok uprzywilejowanego samochodu zjechał do prawego krawężnika i zatrzymał się. Gdy ten samochód go minął, włączył się do ruchu i wtedy uderzyła w niego limuzyna Beaty Szydło.
Przy tym manewrze wymagane jest upewnienie się, czy droga jest wolna i nie ma znaczenia, czy nadjeżdżający pojazd jest uprzywilejowany. To zdaniem biegłych wynika wprost z przepisów o ruchu drogowym.

Data: 2018-01-15 00:20:38
Autor: J.F.
Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)
Dnia Sun, 14 Jan 2018 14:39:04 -0800 (PST), Zenek Kapelinder
Raport nie jest tajny Z ustaleń biegłych wynika, że kierowca fiata na widok uprzywilejowanego samochodu zjechał do prawego krawężnika i zatrzymał się. Gdy ten samochód go minął, włączył się do ruchu i wtedy uderzyła w niego limuzyna Beaty Szydło.
Przy tym manewrze wymagane jest upewnienie się, czy droga jest wolna i nie ma znaczenia, czy nadjeżdżający pojazd jest uprzywilejowany. To zdaniem biegłych wynika wprost z przepisów o ruchu drogowym.

A odkad to ruszenie po przepuszczeniu pojazdu uprzywilejowanego jest
wlaczeniem sie do ruchu ?

J.

Data: 2018-01-14 16:02:41
Autor: Zenek Kapelinder
Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)
Mnie pytasz czy ekspertow?

Data: 2018-01-15 01:41:02
Autor: J.F.
Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)
Dnia Sun, 14 Jan 2018 16:02:41 -0800 (PST), Zenek Kapelinder
Mnie pytasz czy ekspertow?

Ciebie, ekspertow to niech pyta prokurator, adwokat, sedzia :-)

J.

Data: 2018-01-15 09:14:05
Autor: Shrek
Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)
W dniu 15.01.2018 o 00:20, J.F. pisze:

A odkad to ruszenie po przepuszczeniu pojazdu uprzywilejowanego jest
wlaczeniem sie do ruchu ?

Od wtedy, kiedy zlecający ekspertyzę jest stroną w postępowaniu. Przyzwyczajacie się - suweren tak ponoc wybrał.

Shrek

Data: 2018-01-15 01:15:25
Autor: przemek.jedrzejczak
Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)
Toyota avensis po uderzeniu z predkoscia 64 km/h

http://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/euroncap-7-razy-po-5-gwiazdek/jrt716

Audi po uderzeniu w drzewo z predkoscia 30 km/h

https://m.salon24.pl/bbd3ccee7c3e1e21e9b6fc985ab04801,750,0,0,0.jpg

nawet uwzgledniajac ze drzewo to przeszkoda nieodksztalcalna wersja bieglych przekona tylko wybranych :-)

Data: 2018-01-15 10:27:41
Autor: Shrek
Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)
W dniu 15.01.2018 o 10:15, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:

https://m.salon24.pl/bbd3ccee7c3e1e21e9b6fc985ab04801,750,0,0,0.jpg

nawet uwzgledniajac ze drzewo to przeszkoda nieodksztalcalna wersja bieglych przekona tylko wybranych :-)

Akurat w to że samochód pancerny mógłby tak wyglądać po zderzeniu z drzewem nawet przy 30 to bym uwierzył. Strefy zgniotu od tego są żeby się giąć, buda cięższa niż standardowa, więc jak stref zgniotu nie wzmocnili specjanie na tą okazję to będą się giąć bardziej. Osobiście nie wierzę w tą 30, ale byłbym stanie uwierzyć, że jakby było 30 to wyglądałoby to mniej więcej podobnie.

Ale mnie interesuje koncepcja, ze po tym, jak przepuścisz samochód uprzywilejowany to włączasz się do ruchu i masz obowiązek przepuścić buraków jadących na przykład za karetką;)

Shrek

Data: 2018-01-15 01:37:06
Autor: przemek.jedrzejczak
Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)
-- więc jak stref zgniotu nie wzmocnili specjanie na tą okazję to będą się giąć bardziej.

mysle ze Audi przyjmie ta konstruktywna krytyke i w przyszlosci poprawi swoje bledy :-)

Data: 2018-01-15 14:43:41
Autor: J.F.
Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:p3hs6b$28o$5@node1.news.atman.pl...
Ale mnie interesuje koncepcja, ze po tym, jak przepuścisz samochód uprzywilejowany to włączasz się do ruchu i masz obowiązek przepuścić buraków jadących na przykład za karetką;)

Panowie jechali bez syren tylko na swiatlach, wiec nie byli pojazdem uprzywilejowanym, wiec jesli postanowiles sie zatrzymac i ich przepuscic, to juz z wlasnej nieprzymuszonej woli, wiec przy ruszaniu nastepuje wlaczenie :-P

Poza tym ... samo ruszenie to by tu chyba nijak nie zagrozilo, krytyczny byl skret w lewo przez pojazd wyprzedzany/omijany.

A tu chyba od ~20 lat nawet SN nie potrafi dojsc do wniosku - kierowca skrecajacy jest winny, czy nie jest winny.
Za to chyba nigdy nie negowano winy wyprzedzajacego - ciekawe, czy i jemu postawiono zarzuty :-)

Koledze tak kiedy maluch skrecil w czasie wyprzedzania, policjanci w ogole nie mieli watpliwosci kto tu winien, ale pewnie dlatego, ze kierowca znikl od razu - zostali tylko pijani pasazerowie. No i skrecal w jakas polna droge ...

J.

Data: 2018-01-15 14:53:03
Autor: Shrek
Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)
W dniu 15.01.2018 o 14:43, J.F. pisze:

Panowie jechali bez syren tylko na swiatlach, wiec nie byli pojazdem uprzywilejowanym, wiec jesli postanowiles sie zatrzymac i ich przepuscic, to juz z wlasnej nieprzymuszonej woli, wiec przy ruszaniu nastepuje wlaczenie :-P

Ale biegli (ponoć) napisali, że był uprzywilejowany i dlatego nastąpiło włączenie do ruchu.

Poza tym ... samo ruszenie to by tu chyba nijak nie zagrozilo, krytyczny byl skret w lewo przez pojazd wyprzedzany/omijany.

No ale biegli ponoć napisali, ze włączenie się do ruchu i to mnie interesuje.

Shrek

Data: 2018-01-15 16:52:41
Autor: radekp@konto.pl
Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)
Mon, 15 Jan 2018 14:53:03 +0100, w <p3ibnt$28o$13@node1.news.atman.pl>, Shrek
<1@wp.pl> napisał(-a):

> Poza tym ... samo ruszenie to by tu chyba nijak nie zagrozilo, krytyczny > byl skret w lewo przez pojazd wyprzedzany/omijany.

No ale biegli ponoć napisali, ze włączenie się do ruchu i to mnie interesuje.

Sąd zapewne powoła drugiego biegłego, chyba że to będzie już sąd po dobrej
zmianie - to może nawet rozprawy nie będzie :)

Data: 2018-01-15 17:46:22
Autor: Shrek
Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)
W dniu 15.01.2018 o 16:52, radekp@konto.pl pisze:

Sąd zapewne powoła drugiego biegłego, chyba że to będzie już sąd po dobrej
zmianie - to może nawet rozprawy nie będzie :)

I to wydaje się dla dobrej zmiany najlepsze rozwiązanie - niech się przedawni;)

A tak na poważnie to nie rozumiem, co oni kurwa wydziwiają. Przecież to nie pierwszy i jedyny przypadek, że borowiki komuś brykę rozwalają. Dawniej podpisywali papier i było po sprawie. Przecież nie ich kasa.

Shrek

Data: 2018-01-15 18:10:10
Autor: J.F.
Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:p3ilst$j3p$5@node2.news.atman.pl...
W dniu 15.01.2018 o 16:52, radekp@konto.pl pisze:
Sąd zapewne powoła drugiego biegłego, chyba że to będzie już sąd po dobrej
zmianie - to może nawet rozprawy nie będzie :)

I to wydaje się dla dobrej zmiany najlepsze rozwiązanie - niech się przedawni;)

A kto zaplaci za cinquecento ? :-)

A tak na poważnie to nie rozumiem, co oni kurwa wydziwiają. Przecież to nie pierwszy i jedyny przypadek, że borowiki komuś brykę rozwalają. Dawniej podpisywali papier i było po sprawie. Przecież nie ich kasa.

Ale tu jest trup, tzn dwoch rannych, nie wystarczy podpisac papieru, sledztwo prokuratora jest z urzedu.

Moze jakby pani premier dzien mniej lezala, a borowik sobie nogi nie zlamal ... tzn skoro zlamal, to juz lezenie pani premier nie mialo znaczenia.


J.

Data: 2018-01-15 20:51:53
Autor: Tomasz Pyra
Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)
Dnia Mon, 15 Jan 2018 14:53:03 +0100, Shrek napisał(a):

W dniu 15.01.2018 o 14:43, J.F. pisze:

Panowie jechali bez syren tylko na swiatlach, wiec nie byli pojazdem uprzywilejowanym, wiec jesli postanowiles sie zatrzymac i ich przepuscic, to juz z wlasnej nieprzymuszonej woli, wiec przy ruszaniu nastepuje wlaczenie :-P

Ale biegli (ponoć) napisali, że był uprzywilejowany i dlatego nastąpiło włączenie do ruchu.

Biegły może też ma rodzinę i kredyt na mieszkanie do spłacenia i nadal chce
być biegłym? :)

A nie gnić w jednej celi z kierowcą Seicento? ;)

Data: 2018-01-15 10:28:03
Autor: Tomasz Pyra
Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)
Dnia Mon, 15 Jan 2018 01:15:25 -0800 (PST), przemek.jedrzejczak@gmail.com
napisał(a):

Toyota avensis po uderzeniu z predkoscia 64 km/h

http://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/euroncap-7-razy-po-5-gwiazdek/jrt716

Audi po uderzeniu w drzewo z predkoscia 30 km/h

https://m.salon24.pl/bbd3ccee7c3e1e21e9b6fc985ab04801,750,0,0,0.jpg

nawet uwzgledniajac ze drzewo to przeszkoda nieodksztalcalna wersja bieglych przekona tylko wybranych :-)

No ale na prawdę, to widzisz tu jakąś rozbieżność?
To Audi wcale nie jest mocno uszkodzone.
Ono tylko wygląda brzydko.

Tam została wykorzystana sama "stłuczkowa" strefa zgniotu - przednia belka
i crashboxy.
Dopiero tam zaczynałyby się podłużnice, rama pod silnikiem, sam silnik i
reszta tawrdej strefy zgniotu.

Tu masz crashtest przy 64km/h największego Audi dla jakiego jest crashtest.
Zderzenie o podobnym charakterze - twardą przeszkodą na wysokości
przedniego reflektora.
https://www.youtube.com/watch?v=dfG4SqPYcSA

A to że w chwili uderzenia prędkość nie była już duża (co oczywiście nijak
nie określa prędkości z którą Audi jechało przed zderzeniem z Seicento)
świadczy to, że niemłoda i pewnie niezbyt wysportowana Szydło, jadąc bez
pasów, skończyła z jakimiś tam minimalnymi obrażeniami, a nie na Powązkach.

Data: 2018-01-16 22:56:59
Autor: LEPEK
Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)
W dniu 15.01.2018 o 10:28, Tomasz Pyra pisze:
 Szydło, jadąc bez
pasów, skończyła z jakimiś tam minimalnymi obrażeniami, a nie na Powązkach.

Gdyby się stało tak, jak w twojej hipotezie, to mówilibyśmy teraz przynajmniej o Wawelu, a nie jakichś tam Powązkach :)

Pozdr
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm
Avensis CDT220 1CDFTV sedan'01
Avensis ADT270 1ADFTV sedan'08
MX-5 II NB FL  B6-ZE  rdstr'03

Data: 2018-01-15 10:28:21
Autor: radekp@konto.pl
Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)
Mon, 15 Jan 2018 01:15:25 -0800 (PST), w
<2f4b5cf4-7da4-4e86-b066-6a8dae22d8c4@googlegroups.com>,
przemek.jedrzejczak@gmail.com napisał(-a):

https://m.salon24.pl/bbd3ccee7c3e1e21e9b6fc985ab04801,750,0,0,0.jpg

nawet uwzgledniajac ze drzewo to przeszkoda nieodksztalcalna wersja bieglych przekona tylko wybranych :-)

Ich to przekona nawet ich stwierdzenie, że Audi wpadło w poślizg na studzience
kanalizacyjnej :)

Data: 2018-01-15 10:30:25
Autor: Przewielebny
Jest winny,
Użytkownik "Shrek" <1@wp.pl> napisał w wiadomości news:p3hnsb$28o$2node1.news.atman.pl...

Przyzwyczajacie się - suweren tak ponoc wybrał.

Shrek


Suweren nie wybierał dyktatury w Polsce.
Suweren wybrał obiecanki cacanki, a głupiemu radość.

Data: 2018-01-15 09:57:12
Autor: radekp@konto.pl
Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)
Mon, 15 Jan 2018 00:20:38 +0100, w <o1d1uzcxr7ip.1cdr2p4tnozdo.dlg@40tude.net>,
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(-a):

Dnia Sun, 14 Jan 2018 14:39:04 -0800 (PST), Zenek Kapelinder
> Raport nie jest tajny > Z ustaleń biegłych wynika, że kierowca fiata na widok uprzywilejowanego samochodu zjechał do prawego krawężnika i zatrzymał się. Gdy ten samochód go minął, włączył się do ruchu i wtedy uderzyła w niego limuzyna Beaty Szydło.
> Przy tym manewrze wymagane jest upewnienie się, czy droga jest wolna i nie ma znaczenia, czy nadjeżdżający pojazd jest uprzywilejowany. To zdaniem biegłych wynika wprost z przepisów o ruchu drogowym.

A odkad to ruszenie po przepuszczeniu pojazdu uprzywilejowanego jest
wlaczeniem sie do ruchu ?

To chyba przykrywka dla informacji, że Audi A8 walnęło w drzewo z prędkością
30km/h :)

Data: 2018-01-15 01:25:09
Autor: przemek.jedrzejczak
Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)
-- To chyba przykrywka dla informacji, że Audi A8 walnęło w drzewo z prędkością
30km/h :)

predkosc a wlasciwie przyspieszenie zostalo zapisane w sterowniku i rejestratorze ale tym nikt nie chce sie pochwalic no i kwestia obrazen czy mozna je odniesc siedzac na siedzeniu pasazera (w drugim rzedzie) przy predkosci 30 km/h ?

Data: 2018-01-15 10:30:21
Autor: Shrek
Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)
W dniu 15.01.2018 o 10:25, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:

no i kwestia obrazen czy mozna je odniesc siedzac na siedzeniu pasazera (w drugim rzedzie) przy predkosci 30 km/h ?

Jak nie masz zapiętych pasów, to zależy głównie od miękkości fotela przed tobą. Pierdolnięcie 30km/h w coś twardego to jak najbardziej można sobie coś złamać.

Shrek

Data: 2018-01-15 01:35:19
Autor: przemek.jedrzejczak
Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)
-- Jak nie masz zapiętych pasów, to zależy głównie od miękkości fotela przed tobą. Pierdolnięcie 30km/h w coś twardego to jak najbardziej można sobie coś złamać.

Początkowo premier została przewieziona karetką do szpitala w Oświęcimiu, gdzie została przebadana tomografem. Szydło czuła dolegliwości bólowe, ale - jak podał wicedyrektor placówki - "istotnych skarg nie zgłaszała". Rzecznik rządu mówi o "stłuczeniach i otarciach". Premier była zapięta w pasy

masz prawo do korekty wypowiedzi :-)

Data: 2018-01-15 02:09:12
Autor: przemek.jedrzejczak
Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)
-- Ale ten drugi to chyba coś sobie połamał.

Poszkodowani funkcjonariusze BOR są w dobrym stanie. Kierowca prawdopodobnie dziś opuści szpital. Funkcjonariusz ochrony premier ma złamaną nogę

z nieoficjalnych doniesien wynika ze akurat cwiczyl joge co tlumaczy zlamanie konczyny przy 30 km/h :-)

Data: 2018-01-15 10:49:50
Autor: radekp@konto.pl
Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)
Mon, 15 Jan 2018 01:35:19 -0800 (PST), w
<035a19b7-fd5d-41db-8c5b-7f4f26a63b0f@googlegroups.com>,
przemek.jedrzejczak@gmail.com napisał(-a):

Początkowo premier została przewieziona karetką do szpitala w Oświęcimiu, gdzie została przebadana tomografem. Szydło czuła dolegliwości bólowe, ale - jak podał wicedyrektor placówki - "istotnych skarg nie zgłaszała". Rzecznik rządu mówi o "stłuczeniach i otarciach". Premier była zapięta w pasy

Ale ten drugi to chyba coś sobie połamał.

Data: 2018-01-15 11:00:23
Autor: Shrek
Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)
W dniu 15.01.2018 o 10:35, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:

Początkowo premier została przewieziona karetką do szpitala w Oświęcimiu, gdzie została przebadana tomografem. Szydło czuła dolegliwości bólowe, ale - jak podał wicedyrektor placówki - "istotnych skarg nie zgłaszała". Rzecznik rządu mówi o "stłuczeniach i otarciach". Premier była zapięta w pasy

masz prawo do korekty wypowiedzi :-)

Ja to im w ani jedno słowo nie wierzę. Piszę tylko, że IMHO samochód po pierdolnieciu 30 w drzewo ma prawo tak wyglądać i przy 30 i niezapiętych pasach można wyjść zarówno bez szwanku jak i się połamać ewentualnie skończyć w czarnym worku w zależności od szczęścia bądź jego braku.

Shrek

Data: 2018-01-15 02:10:45
Autor: przemek.jedrzejczak
Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)
-- ewentualnie skończyć w czarnym worku w zależności od szczęścia bądź jego braku.

i to wszystko przy 30 m/h ? od dzis jezdze wolniej bo nie mozna tak ryzykowac zyciem :-)

Data: 2018-01-15 11:22:30
Autor: Shrek
Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)
W dniu 15.01.2018 o 11:10, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:

i to wszystko przy 30 m/h?

30km/h - 30m/h to chyba ponad 100;) Przy niezapiętych pasach tak. Zależy od tego w dynką przypierdolisz. Jak w coś twardego, to jak najbardziej możesz skończyć jako warzywko albo w czarnym worku.

Jeśli się nie pierduknałem to 30km to z grubego palca wychodzi upadek z 9 metrów. Można się zabić - raczej można;)

Shrek

Data: 2018-01-15 11:24:46
Autor: Shrek
Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)
W dniu 15.01.2018 o 11:22, Shrek pisze:
W dniu 15.01.2018 o 11:10, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:

i to wszystko przy 30 m/h?

30km/h - 30m/h to chyba ponad 100;)


No nie 30 metrów na godzinę, to jakiś szybki slimak. To rzeczywiście powinno dać się przeżyć:)

Shrek

Data: 2018-01-15 11:36:10
Autor: J.F.
Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:p3hvd4$28o$8@node1.news.atman.pl...
W dniu 15.01.2018 o 11:10, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
i to wszystko przy 30 m/h?
30km/h - 30m/h to chyba ponad 100;) Przy niezapiętych pasach tak. Zależy od tego w dynką przypierdolisz. Jak w coś twardego, to jak najbardziej możesz skończyć jako warzywko albo w czarnym worku.

Jeśli się nie pierduknałem to 30km to z grubego palca wychodzi upadek z 9 metrów. Można się zabić - raczej można;)

Pomyliles sie, 30km/h to jest 8.3m/s i 3.5m upadku.
Tyle szybki biegacz-amator rozwija, bez problemu rowerem przez chwile, czy na nartach.

Mozna sie zabic ... no mozna, ale trzeba miec pecha. Przywalic w cos twardego ... ale w co, w tym eksluzywnym audi :-)

No dobra, nie zabili sie, tylko drobne polamania.



J.

Data: 2018-01-15 02:59:29
Autor: przemek.jedrzejczak
Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)
-- No dobra, nie zabili sie, tylko drobne polamania.

przy zapietych pasach ? pewnie tylko kierowca mial zapiete -> brak obrazen no i czy ktos widzial te dwie pozostale wybuchniete poduszki ? jak nie wybuchly tzn ze pasow nie zapieli :-)

Data: 2018-01-15 11:49:59
Autor: Shrek
Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)
W dniu 15.01.2018 o 11:36, J.F. pisze:

Pomyliles sie, 30km/h to jest 8.3m/s i 3.5m upadku.
Tyle szybki biegacz-amator rozwija, bez problemu rowerem przez chwile, czy na nartach.

No właśnie coś mi się nie zgadzało. Widać zbyt uprościłem sprawę.

Tak czy inaczej nie chciałbym spaść choćby z sufitu i uderzyć o coś głową.

Shrek

Data: 2018-01-15 10:39:06
Autor: T.
Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)
W dniu 2018-01-15 o 10:30, Shrek pisze:
W dniu 15.01.2018 o 10:25, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:

no i kwestia obrazen czy mozna je odniesc siedzac na siedzeniu pasazera (w drugim rzedzie) przy predkosci 30 km/h ?

Jak nie masz zapiętych pasów, to zależy głównie od miękkości fotela przed tobą. Pierdolnięcie 30km/h w coś twardego to jak najbardziej można sobie coś złamać.

Shrek

Ja kiedyś tryknąłem łbem w łączenie dachu i szyby - to jeszcze w Maluchu było, jak nie było bezwładnościowych pasów. Nie wyhamowałem do końca - stuknięcie przy prędkości podejrzewam ok. 10 km/godz. Poduszek toto oczywiście nie miało :-)
Śliwa spora i 10 dni zwolnienia neurologicznego...
T.

Data: 2018-01-15 17:26:13
Autor: tck
Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)

Użytkownik "T." <kuki543@interia.pl> napisał w wiadomości news:5a5c76c2$0$15204$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2018-01-15 o 10:30, Shrek pisze:
W dniu 15.01.2018 o 10:25, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:

no i kwestia obrazen czy mozna je odniesc siedzac na siedzeniu pasazera (w drugim rzedzie) przy predkosci 30 km/h ?

Jak nie masz zapiętych pasów, to zależy głównie od miękkości fotela przed tobą. Pierdolnięcie 30km/h w coś twardego to jak najbardziej można sobie coś złamać.

Shrek

Ja kiedyś tryknąłem łbem w łączenie dachu i szyby - to jeszcze w Maluchu było, jak nie było bezwładnościowych pasów. Nie wyhamowałem do końca - stuknięcie przy prędkości podejrzewam ok. 10 km/godz. Poduszek toto oczywiście nie miało :-)
Śliwa spora i 10 dni zwolnienia neurologicznego...
T.

zwolnienie powyżej 7 dni czyli wypadek;)


--
pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl

Data: 2018-01-15 19:36:12
Autor: T.
Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)
W dniu 2018-01-15 o 17:26, tck pisze:

Użytkownik "T." <kuki543@interia.pl> napisał w wiadomości news:5a5c76c2$0$15204$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2018-01-15 o 10:30, Shrek pisze:
W dniu 15.01.2018 o 10:25, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:

no i kwestia obrazen czy mozna je odniesc siedzac na siedzeniu pasazera (w drugim rzedzie) przy predkosci 30 km/h ?

Jak nie masz zapiętych pasów, to zależy głównie od miękkości fotela przed tobą. Pierdolnięcie 30km/h w coś twardego to jak najbardziej można sobie coś złamać.

Shrek

Ja kiedyś tryknąłem łbem w łączenie dachu i szyby - to jeszcze w Maluchu było, jak nie było bezwładnościowych pasów. Nie wyhamowałem do końca - stuknięcie przy prędkości podejrzewam ok. 10 km/godz. Poduszek toto oczywiście nie miało :-)
Śliwa spora i 10 dni zwolnienia neurologicznego...
T.

zwolnienie powyżej 7 dni czyli wypadek;)



Teoretycznie. Z tą głową to mi dali na wszelki wypadek, bo łeb trochę bolał. I poszedłem do lekarza dopiero następnego dnia. Ale formalnie to masz rację :-)
T.

Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona