Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)

Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)

Data: 2018-01-12 17:16:41
Autor: Tomasz Pyra
Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)
Dnia Thu, 11 Jan 2018 23:37:00 -0800 (PST), przemek.jedrzejczak@gmail.com
napisał(a):

http://www.rmf24.pl/raporty/raport-wypadek-premier-szydlo/fakty/news-biegli-zrekonstruowali-przebieg-wypadku-z-udzialem-limuzyny-,nId,2507236

-- Po uderzeniu w fiata, wjechał w drzewo z prędkością 30 kilometrów na godzinę.

wow ranni w topowej limuzynie Audi po stuknieciu przy tej predkosci ? producent jest w szoku :-)

Niekoniecznie - z tego co można było przeczytać jechali bez pasów.
Lekkie obrażenia to tak akurat dla uderzenie 30km/h w drzewo.

Zresztą nie sądzę żeby małoseryjny pojazd opancerzony był szczególnie
dobrze zabezpieczony przed zderzeniem z drzewem.
Rama i strefy zgniotu pewnie seryjne, a masa kabiny pewnie sporo większa.

A nie sądzę żeby koncernowi się chciało poświęcać na małoseryjne edycje
tyle uwagi i robić tylu crashtestów ile robią seryjnym modelom, żeby
dopracować tego typu zagadnienia tak jak dopracowane są w seryjnych autach.

Data: 2018-01-12 11:11:57
Autor: Lisciasty
Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)
W dniu piątek, 12 stycznia 2018 17:19:51 UTC+1 użytkownik Tomasz Pyra napisał:
Niekoniecznie - z tego co można było przeczytać jechali bez pasów.
Lekkie obrażenia to tak akurat dla uderzenie 30km/h w drzewo.

A tak wygląda pancerna bryka po uderzeniu w drzewo przy 30 km/h? ;)

http://i.iplsc.com/audi-a8-to-juz-kolejne-auto-ktore-zakonczylo-sluzbe-w-bor/0006E2APX9FEQJJ1-C122-F4.jpg

L.

Data: 2018-01-12 20:51:04
Autor: RadoslawF
Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)
W dniu 2018-01-12 o 20:11, Lisciasty pisze:

Niekoniecznie - z tego co można było przeczytać jechali bez pasów.
Lekkie obrażenia to tak akurat dla uderzenie 30km/h w drzewo.

A tak wygląda pancerna bryka po uderzeniu w drzewo przy 30 km/h? ;)

To nie jest "pancerna bryka" to jest autko kuloodporne, drzewoodporne
nie było.  :-)


Pozdrawiam

Data: 2018-01-12 22:50:25
Autor: Mateusz Bogusz
Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)
W dniu 12.01.2018 o 20:11, Lisciasty pisze:
A tak wygląda pancerna bryka po uderzeniu w drzewo przy 30 km/h?;)

http://i.iplsc.com/audi-a8-to-juz-kolejne-auto-ktore-zakonczylo-sluzbe-w-bor/0006E2APX9FEQJJ1-C122-F4.jpg

Ja nie wiem, dlaczego niektórzy myślą że jak auto kuloodporne to zaraz można nim ściany przebijać...

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Data: 2018-01-13 09:11:28
Autor: Miller Artur
Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)
W dniu 2018-01-12 o 20:11, Lisciasty pisze:
W dniu piątek, 12 stycznia 2018 17:19:51 UTC+1 użytkownik Tomasz Pyra napisał:
Niekoniecznie - z tego co można było przeczytać jechali bez pasów.
Lekkie obrażenia to tak akurat dla uderzenie 30km/h w drzewo.

A tak wygląda pancerna bryka po uderzeniu w drzewo przy 30 km/h? ;)

http://i.iplsc.com/audi-a8-to-juz-kolejne-auto-ktore-zakonczylo-sluzbe-w-bor/0006E2APX9FEQJJ1-C122-F4.jpg

L.


to zależy z jaką prędkością poruszało się drzewo... ;-)

a.

Data: 2018-01-15 10:15:52
Autor: T.
Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)
W dniu 2018-01-12 o 20:11, Lisciasty pisze:
W dniu piątek, 12 stycznia 2018 17:19:51 UTC+1 użytkownik Tomasz Pyra napisał:
Niekoniecznie - z tego co można było przeczytać jechali bez pasów.
Lekkie obrażenia to tak akurat dla uderzenie 30km/h w drzewo.

A tak wygląda pancerna bryka po uderzeniu w drzewo przy 30 km/h? ;)

http://i.iplsc.com/audi-a8-to-juz-kolejne-auto-ktore-zakonczylo-sluzbe-w-bor/0006E2APX9FEQJJ1-C122-F4.jpg

L.

Widać podniesioną maskę, zniszczony zderzak i kawałek błotnika. Do tego przekoszona chłodnica. To aż takie zniszczenia? Nawet szyba jest cała.
T.

Data: 2018-01-15 01:26:52
Autor: przemek.jedrzejczak
Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)
-- Widać podniesioną maskę, zniszczony zderzak i kawałek błotnika. Do tego przekoszona chłodnica. To aż takie zniszczenia? Nawet szyba jest cała.

to jest szkoda calkowita :-) rekord swiata przy predkosci 30 km/h wiec fabryka plakala jak zdjecia ogladali :-)

Data: 2018-01-15 10:35:46
Autor: T.
Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)
W dniu 2018-01-15 o 10:26, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
-- Widać podniesioną maskę, zniszczony zderzak i kawałek błotnika. Do tego przekoszona chłodnica. To aż takie zniszczenia? Nawet szyba jest cała.

to jest szkoda calkowita :-) rekord swiata przy predkosci 30 km/h wiec fabryka plakala jak zdjecia ogladali :-)

Nie - uderzenie było w drzewo, a nie płaską ścianę. Nawet wydaje mi się, że po uderzeniu samochód prześliznął się bokiem po tym drzewie. A że bydlę ciężkie, to przód zniszczony. Choć sądzę, że prędkość była nieco większa, ale nie jakaś nadzwyczajna. Widziałem kiedyś tył auta zniszczonego przez pachołek (przy cofaniu). Też dobrze to nie wyglądało, a prędkość była jak to przy cofaniu...
T.

Data: 2018-01-15 20:50:08
Autor: Tomasz Pyra
Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)
Dnia Mon, 15 Jan 2018 10:35:46 +0100, T. napisał(a):

W dniu 2018-01-15 o 10:26, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
-- Widać podniesioną maskę, zniszczony zderzak i kawałek błotnika. Do tego przekoszona chłodnica. To aż takie zniszczenia? Nawet szyba jest cała.

to jest szkoda calkowita :-) rekord swiata przy predkosci 30 km/h wiec fabryka plakala jak zdjecia ogladali :-)

Nie - uderzenie było w drzewo, a nie płaską ścianę. Nawet wydaje mi się, że po uderzeniu samochód prześliznął się bokiem po tym drzewie.

Bok to on ma potyrany, bo przerysował się o Seicento.

Data: 2018-01-15 14:45:06
Autor: J.F.
Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)
Użytkownik "T."  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5a5c7150$0$15200$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2018-01-12 o 20:11, Lisciasty pisze:
A tak wygląda pancerna bryka po uderzeniu w drzewo przy 30 km/h? ;)
http://i.iplsc.com/audi-a8-to-juz-kolejne-auto-ktore-zakonczylo-sluzbe-w-bor/0006E2APX9FEQJJ1-C122-F4.jpg

Widać podniesioną maskę, zniszczony zderzak i kawałek błotnika. Do tego przekoszona chłodnica. To aż takie zniszczenia? Nawet szyba jest cała.

Nawet ?
Ta szyba ma wytrzymac ostrzal z kalasza :-)

J.

Data: 2018-01-12 19:18:01
Autor: Kaczin
Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)
W dniu 12.01.2018 o 17:16, Tomasz Pyra pisze:
Dnia Thu, 11 Jan 2018 23:37:00 -0800 (PST), przemek.jedrzejczak@gmail.com
napisał(a):

http://www.rmf24.pl/raporty/raport-wypadek-premier-szydlo/fakty/news-biegli-zrekonstruowali-przebieg-wypadku-z-udzialem-limuzyny-,nId,2507236

-- Po uderzeniu w fiata, wjechał w drzewo z prędkością 30 kilometrów na godzinę.

wow ranni w topowej limuzynie Audi po stuknieciu przy tej predkosci ? producent jest w szoku :-)

Niekoniecznie - z tego co można było przeczytać jechali bez pasów.
Lekkie obrażenia to tak akurat dla uderzenie 30km/h w drzewo.

Zresztą nie sądzę żeby małoseryjny pojazd opancerzony był szczególnie
dobrze zabezpieczony przed zderzeniem z drzewem.
Rama i strefy zgniotu pewnie seryjne, a masa kabiny pewnie sporo większa.

A nie sądzę żeby koncernowi się chciało poświęcać na małoseryjne edycje
tyle uwagi i robić tylu crashtestów ile robią seryjnym modelom, żeby
dopracować tego typu zagadnienia tak jak dopracowane są w seryjnych autach.


Nie, no rzeczywiście takie małoseryjne edycje to ani zysk, ani prestiż dla koncernu. Zamawiają takie, od czasu do czasu jacyś małorolni stąd i zowąd.

--
Kaczin

Data: 2018-01-12 21:41:13
Autor: Tomasz Pyra
Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)
Dnia Fri, 12 Jan 2018 19:18:01 +0100, Kaczin napisał(a):

W dniu 12.01.2018 o 17:16, Tomasz Pyra pisze:
Dnia Thu, 11 Jan 2018 23:37:00 -0800 (PST), przemek.jedrzejczak@gmail.com
napisał(a):

http://www.rmf24.pl/raporty/raport-wypadek-premier-szydlo/fakty/news-biegli-zrekonstruowali-przebieg-wypadku-z-udzialem-limuzyny-,nId,2507236

-- Po uderzeniu w fiata, wjechał w drzewo z prędkością 30 kilometrów na godzinę.

wow ranni w topowej limuzynie Audi po stuknieciu przy tej predkosci ? producent jest w szoku :-)

Niekoniecznie - z tego co można było przeczytać jechali bez pasów.
Lekkie obrażenia to tak akurat dla uderzenie 30km/h w drzewo.

Zresztą nie sądzę żeby małoseryjny pojazd opancerzony był szczególnie
dobrze zabezpieczony przed zderzeniem z drzewem.
Rama i strefy zgniotu pewnie seryjne, a masa kabiny pewnie sporo większa.

A nie sądzę żeby koncernowi się chciało poświęcać na małoseryjne edycje
tyle uwagi i robić tylu crashtestów ile robią seryjnym modelom, żeby
dopracować tego typu zagadnienia tak jak dopracowane są w seryjnych autach.


Nie, no rzeczywiście takie małoseryjne edycje to ani zysk, ani prestiż dla koncernu. Zamawiają takie, od czasu do czasu jacyś małorolni stąd i zowąd.

Pewnie nawet nie wiesz jak jesteś blisko prawdy :)

Dla koncernu taka małoseryjna produkcja jest bez znaczenia - to są tak
mikre pieniądze (cena razy ilość egzemplarzy), że z czysto księgowego
punktu widzenia to jest bez znaczenia.

Jedynie robią takie rzeczy właśnie ze względów prestiżowych.

Swoją drogą - takie opancerzone Audi robi koncern Audi w fabrykach Audi,
czy jakaś autoryzowana, zewnętrzna współpracująca z nimi firma?

Skoro podobno wszystkie wielkie koncerny dopłacają do swoich modeli
flagowych (w sensie że cena nie pokrywa kosztów produkcji), a sprzedają je
jedynie ze względów prestiżowych, bo przekładają się na sprzedaż niższych
modeli, to pewnie tym bardziej dotyczy to jakiś małoseryjnych wersji
specjalnych.

Data: 2018-01-13 16:43:13
Autor: Kaczin
Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)
W dniu 12.01.2018 o 21:41, Tomasz Pyra pisze:
Dnia Fri, 12 Jan 2018 19:18:01 +0100, Kaczin napisał(a):

W dniu 12.01.2018 o 17:16, Tomasz Pyra pisze:
Dnia Thu, 11 Jan 2018 23:37:00 -0800 (PST), przemek.jedrzejczak@gmail.com
napisał(a):

http://www.rmf24.pl/raporty/raport-wypadek-premier-szydlo/fakty/news-biegli-zrekonstruowali-przebieg-wypadku-z-udzialem-limuzyny-,nId,2507236

-- Po uderzeniu w fiata, wjechał w drzewo z prędkością 30 kilometrów na godzinę.

wow ranni w topowej limuzynie Audi po stuknieciu przy tej predkosci ? producent jest w szoku :-)

Niekoniecznie - z tego co można było przeczytać jechali bez pasów.
Lekkie obrażenia to tak akurat dla uderzenie 30km/h w drzewo.

Zresztą nie sądzę żeby małoseryjny pojazd opancerzony był szczególnie
dobrze zabezpieczony przed zderzeniem z drzewem.
Rama i strefy zgniotu pewnie seryjne, a masa kabiny pewnie sporo większa.

A nie sądzę żeby koncernowi się chciało poświęcać na małoseryjne edycje
tyle uwagi i robić tylu crashtestów ile robią seryjnym modelom, żeby
dopracować tego typu zagadnienia tak jak dopracowane są w seryjnych autach.


Nie, no rzeczywiście takie małoseryjne edycje to ani zysk, ani prestiż
dla koncernu. Zamawiają takie, od czasu do czasu jacyś małorolni stąd i
zowąd.

Pewnie nawet nie wiesz jak jesteś blisko prawdy :)

Dla koncernu taka małoseryjna produkcja jest bez znaczenia - to są tak
mikre pieniądze (cena razy ilość egzemplarzy), że z czysto księgowego
punktu widzenia to jest bez znaczenia.

Jedynie robią takie rzeczy właśnie ze względów prestiżowych.

Swoją drogą - takie opancerzone Audi robi koncern Audi w fabrykach Audi,
czy jakaś autoryzowana, zewnętrzna współpracująca z nimi firma?

No, nie wiem. To ty zdaje się jesteś ekspertem.


Skoro podobno wszystkie wielkie koncerny dopłacają do swoich modeli
flagowych (w sensie że cena nie pokrywa kosztów produkcji), a sprzedają je
jedynie ze względów prestiżowych, bo przekładają się na sprzedaż niższych
modeli, to pewnie tym bardziej dotyczy to jakiś małoseryjnych wersji
specjalnych.


Pewnie nawet nie wiesz jak daleko jesteś od prawdy :)
Weźmy takiego iPhone'a - zwyczajny smartfon do którego ludziska dorobili religię.
W krótkich żołnierskich słowach, PR decyduje o tym jak ludzie postrzegają daną markę. Jeśli Audi raz dało d.py, to nikt teraz nawet nie pomyśli, że to marka godna uwagi. Mogą sobie stukać te wózki dla biedoty, ale nikt poważny nawet nie weźmie ich pod uwagę, kiedy przyjdzie wybrać coś prestiżowego.

--
Kaczin

Data: 2018-01-14 00:45:09
Autor: Tomasz Pyra
Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)
Dnia Sat, 13 Jan 2018 16:43:13 +0100, Kaczin napisał(a):


Skoro podobno wszystkie wielkie koncerny dopłacają do swoich modeli
flagowych (w sensie że cena nie pokrywa kosztów produkcji), a sprzedają je
jedynie ze względów prestiżowych, bo przekładają się na sprzedaż niższych
modeli, to pewnie tym bardziej dotyczy to jakiś małoseryjnych wersji
specjalnych.


Pewnie nawet nie wiesz jak daleko jesteś od prawdy :)
Weźmy takiego iPhone'a

Nie sądziłem że iPhone jest samochodem.
A jeśli nie było to dostatecznie jasne, to moja wypowiedź odnosiła się do
samochodów i motoryzacji, a nie rynku telefonów.


W krótkich żołnierskich słowach, PR decyduje o tym jak ludzie postrzegają daną markę. Jeśli Audi raz dało d.py, to nikt teraz nawet nie pomyśli, że to marka godna uwagi.

Ale czemu dali dupy?
To że przy uderzeniu 30km/h w drzewo zniszczyła się "stłuczkowa" część
strefy zgniotu to znowu takie danie dupy?

Ranni byli dlatego że nie zapięli pasów - na to niestety żadna konstrukcja
samochodów o obecnej koncepcji nie zaradzi. Wali się bezwładnie łbem z
prędkością tych 30km/h w pierwszą rzecz która znajduje się z przodu.
A to wcale nie jest tak powoli - to prędkość którą osiąga się spadając z
4m. Żadnych szans na zatrzymanie się rękami, nawet jak ktoś się spodziewa
uderzenia i jest przygotowany.

Bo bez przesady - ten samochód wygląda brzydko, ale konstrukcja nie jest
jakoś poważnie uszkodzona.
Twarde części (podłużnice, rama silnika) to się tam by dopiero zaczynała
odkształcać.

Data: 2018-01-15 16:45:33
Autor: Kaczin
Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)
W dniu 14.01.2018 o 00:45, Tomasz Pyra pisze:
Dnia Sat, 13 Jan 2018 16:43:13 +0100, Kaczin napisał(a):


Skoro podobno wszystkie wielkie koncerny dopłacają do swoich modeli
flagowych (w sensie że cena nie pokrywa kosztów produkcji), a sprzedają je
jedynie ze względów prestiżowych, bo przekładają się na sprzedaż niższych
modeli, to pewnie tym bardziej dotyczy to jakiś małoseryjnych wersji
specjalnych.


Pewnie nawet nie wiesz jak daleko jesteś od prawdy :)
Weźmy takiego iPhone'a

Nie sądziłem że iPhone jest samochodem.
A jeśli nie było to dostatecznie jasne, to moja wypowiedź odnosiła się do
samochodów i motoryzacji, a nie rynku telefonów.


W krótkich żołnierskich słowach, PR decyduje o tym jak ludzie
postrzegają daną markę. Jeśli Audi raz dało d.py, to nikt teraz nawet
nie pomyśli, że to marka godna uwagi.

Ale czemu dali dupy?
To że przy uderzeniu 30km/h w drzewo zniszczyła się "stłuczkowa" część
strefy zgniotu to znowu takie danie dupy?

Ranni byli dlatego że nie zapięli pasów - na to niestety żadna konstrukcja
samochodów o obecnej koncepcji nie zaradzi. Wali się bezwładnie łbem z
prędkością tych 30km/h w pierwszą rzecz która znajduje się z przodu.
A to wcale nie jest tak powoli - to prędkość którą osiąga się spadając z
4m. Żadnych szans na zatrzymanie się rękami, nawet jak ktoś się spodziewa
uderzenia i jest przygotowany.

Bo bez przesady - ten samochód wygląda brzydko, ale konstrukcja nie jest
jakoś poważnie uszkodzona.
Twarde części (podłużnice, rama silnika) to się tam by dopiero zaczynała
odkształcać.


Brniesz jak Chazan.
Kto to napisał:

"Zresztą nie sądzę żeby małoseryjny pojazd opancerzony był szczególnie
dobrze zabezpieczony przed zderzeniem z drzewem.
Rama i strefy zgniotu pewnie seryjne, a masa kabiny pewnie sporo większa.

A nie sądzę żeby koncernowi się chciało poświęcać na małoseryjne edycje
tyle uwagi i robić tylu crashtestów ile robią seryjnym modelom, żeby
dopracować tego typu zagadnienia tak jak dopracowane są w seryjnych
autach."



--
Kaczin

Data: 2018-01-15 20:49:15
Autor: Tomasz Pyra
Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)
Dnia Mon, 15 Jan 2018 16:45:33 +0100, Kaczin napisał(a):

W dniu 14.01.2018 o 00:45, Tomasz Pyra pisze:
Dnia Sat, 13 Jan 2018 16:43:13 +0100, Kaczin napisał(a):


Skoro podobno wszystkie wielkie koncerny dopłacają do swoich modeli
flagowych (w sensie że cena nie pokrywa kosztów produkcji), a sprzedają je
jedynie ze względów prestiżowych, bo przekładają się na sprzedaż niższych
modeli, to pewnie tym bardziej dotyczy to jakiś małoseryjnych wersji
specjalnych.


Pewnie nawet nie wiesz jak daleko jesteś od prawdy :)
Weźmy takiego iPhone'a

Nie sądziłem że iPhone jest samochodem.
A jeśli nie było to dostatecznie jasne, to moja wypowiedź odnosiła się do
samochodów i motoryzacji, a nie rynku telefonów.


W krótkich żołnierskich słowach, PR decyduje o tym jak ludzie
postrzegają daną markę. Jeśli Audi raz dało d.py, to nikt teraz nawet
nie pomyśli, że to marka godna uwagi.

Ale czemu dali dupy?
To że przy uderzeniu 30km/h w drzewo zniszczyła się "stłuczkowa" część
strefy zgniotu to znowu takie danie dupy?

Ranni byli dlatego że nie zapięli pasów - na to niestety żadna konstrukcja
samochodów o obecnej koncepcji nie zaradzi. Wali się bezwładnie łbem z
prędkością tych 30km/h w pierwszą rzecz która znajduje się z przodu.
A to wcale nie jest tak powoli - to prędkość którą osiąga się spadając z
4m. Żadnych szans na zatrzymanie się rękami, nawet jak ktoś się spodziewa
uderzenia i jest przygotowany.

Bo bez przesady - ten samochód wygląda brzydko, ale konstrukcja nie jest
jakoś poważnie uszkodzona.
Twarde części (podłużnice, rama silnika) to się tam by dopiero zaczynała
odkształcać.


Brniesz jak Chazan.
Kto to napisał:

"Zresztą nie sądzę żeby małoseryjny pojazd opancerzony był szczególnie
dobrze zabezpieczony przed zderzeniem z drzewem.
Rama i strefy zgniotu pewnie seryjne, a masa kabiny pewnie sporo większa.

A nie sądzę żeby koncernowi się chciało poświęcać na małoseryjne edycje
tyle uwagi i robić tylu crashtestów ile robią seryjnym modelom, żeby
dopracować tego typu zagadnienia tak jak dopracowane są w seryjnych
autach."

No i oczywiście tak zapewne jest.
A8L W12 waży 2055kg, wersja Security podobno jest o ~800kg cięższa, czyli
waży ~2855kg.
Tj. o 180kg więcej niż DMC najcięższej wersji Audi A8L.

39% większa waga, zwiększa energię kinetyczną tak samo jak zwiększenie
prędkości o 18%.
I w podobny sposób wpłynie na uszkodzenia pojazdu.

Audi z wypadku wygląda dokładnie tak jakbym spodziewał się że będzie
wyglądać takie Audi po uderzeniu ~30km/h w drzewo.
A obrażenia Szydło są takie jakich można się spodziewać w takim zderzeniu
jadąc bez pasów.

Gdyby jechali z prędkością ~50km/h to Audi byłoby rozwalone jak to Q7 z
crashtestu, a Szydło byłaby poważnie ranna, jeśli w ogóle by przeżyła.
Chyba że miałaby zapięte pasy, to nic by się jej nie stało nawet przy
50km/h.

Nie rozumiem co tu jeszcze jest niejasne.
Tzn. rozumiem intuicję osób które spodziewają się że "pancerna limuzyna"
tak powinna wyglądać po uderzeniu w drzewo z prędkością 90+km/h i jeszcze
nikomu nic się nie powinno stać nawet jadąc bez pasów... Ale nie - tak nie
jest.

Data: 2018-01-15 23:06:20
Autor: przemek.jedrzejczak
Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)
-- A obrażenia Szydło są takie jakich można się spodziewać w takim zderzeniu
jadąc bez pasów.

pani premier miala zapiete pasy a dowodem jest wybuchnieta poduszka ktorej nikt nie widzial :-) chyba ze Audi jechalo 80 km/h I dzwieknelo w drzewo przy 50 km/h co stawia ich w niekorzystnej sytuacji jesli chodzi o wine ... wybor jest pomiedzy dwoma klamstwami wiec prosiaczki sa w potrzasku :-)

Data: 2018-01-16 18:35:06
Autor: Tomasz Pyra
Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)
Dnia Mon, 15 Jan 2018 23:06:20 -0800 (PST), przemek.jedrzejczak@gmail.com
napisał(a):

-- A obrażenia Szydło są takie jakich można się spodziewać w takim zderzeniu
jadąc bez pasów.

pani premier miala zapiete pasy a dowodem jest wybuchnieta poduszka ktorej nikt nie widzial :-) chyba ze Audi jechalo 80 km/h I dzwieknelo w drzewo przy 50 km/h co stawia ich w niekorzystnej sytuacji jesli chodzi o wine ... wybor jest pomiedzy dwoma klamstwami wiec prosiaczki sa w potrzasku :-)

Ja tam na zdjęciach widzę tylko zasuniętą czarną roletę na okno (bo
rozumiem że mówimy o kurtynie).

Zresztą nawet jeśli, to kurtyna zazwyczaj jest jedna na całą długość
samochodu i odpalanie jej jeśli sterowane jest pasami, to którymikolwiek z
przodu/tyłu.

A tu jej wyraźnie nie ma ani z przodu ani z tyłu.

Teoretycznie mogła jeszcze odpalić boczna, ale co to by miał być za
algorytm żeby odpalać boczną, a nie odpalić kurtyny? ;)

Bo u kierowcy chyba odpalona.

Ale coś mi się wydaje że uderzenie było na tyle czołowe i na tyle słabe, że
boczne poduszki się nie otworzyły.
Bo przy silnych uderzeniach, boczne kurtyny odpalają bez względu na
kierunek - co również sugeruje że jeśli nie otworzyła się kurtyna po żadnej
stronie, to prędkość nie była jakaś duża.

Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona