Jest z³oto !!!

Data: 2010-02-27 22:21:14
Autor: AL
Jest z³oto !!!
brawo Justyna !!! :)

--
pozdr
Adam (AL)
TG

Data: 2010-02-27 23:39:54
Autor: AL
Jest z³oto !!!
AL pisze:
brawo Justyna !!! :)

i braz do kolekcji tez:)
brawo dziewczyny !!!

--
pozdr
Adam (AL)
TG

Data: 2010-02-28 00:46:46
Autor: Titus Atomicus
Jest z³oto !!!
In article <hmc2c7$5q5$1@inews.gazeta.pl>, AL <adam@skads.tam> wrote:

brawo Justyna !!! :)

No i dobra.
Moze ludzie przestana patrzec na mnie jak na dziwaka, jak truchtam w okolicach Warszawy.
Bo jak dotad to czasem za mna wolaja: O, Malysz leci...

TA

Data: 2010-02-28 01:26:20
Autor: piter bolszoj
Jest z³oto !!!
U¿ytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisa³:

Moze ludzie przestana patrzec na mnie jak na dziwaka, jak truchtam w
okolicach Warszawy.
Bo jak dotad to czasem za mna wolaja: O, Malysz leci...

Nie narzekaj, w tym roku to siê sta³o nawet popularne. Ciekawe czy dzieki Justynie, czy dzieki zimie.
pozdr.
p.

Data: 2010-02-28 08:34:34
Autor: J_K_K
Jest z³oto !!!
U¿ytkownik "piter bolszoj" <piterbolszoj_nospam@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4b89b832$1news.home.net.pl...
Nie narzekaj, w tym roku to siê sta³o nawet popularne. Ciekawe czy dzieki Justynie, czy dzieki zimie.

Jedno i drugie, ale, z przewag± zimy ;-)
Aczkolwiek np. wyszukanie wiêkszych ¶ladówek
w internecie przynosi raczej marne rezultaty.

Pzdr

JKK

Data: 2010-02-28 10:19:57
Autor: nuroslaw
Jest z³oto !!!
> [...]

Jedno i drugie, ale, z przewag± zimy ;-)
Aczkolwiek np. wyszukanie wiêkszych ¶ladówek
w internecie przynosi raczej marne rezultaty.

dlaczego ? Porównuj±c do oferty sprzêtu zjazdowego tak, ale ogólnie mo¿na dostaæ, co siê szuka.

Data: 2010-02-28 10:45:41
Autor: J.F.
Jest z³oto !!!
On Sun, 28 Feb 2010 01:26:20 +0100,  piter bolszoj wrote:
[...]

We wroclawiu IMO dzieki zimie. Na wplyw Justyny to bylo za wczesnie,
no i sprzet i umiejetnosci trzeba miec.

Oczywiscie wszystkim nie dogodzisz - park zasniezony - zle - dla
pieszych i rowerzystow, alejki odsniezone i posypane piaskiem -
narciarze protestuja :-)

J.

Data: 2010-03-01 07:50:23
Autor: Micha³G
Jest z³oto !!!
J.F. pisze:
[...]

Bo u nas zawsze kto¶ o co¶ protestuje. Taka ¶wiecka tradycja od 600 lat.
Ile razy jade na narty do Czech to dziwie sie, ¿e tam nie protestuj± tylko biegaj± na nartach. Biegaja to mo¿e du¿o powiedziane - raczej rodzinnie spaceruj±..... po polach, po laskach i scie¿kach rowerowych - tych tam akurat na pêczki....

Pozdrawiam
Micha³

Data: 2010-02-28 15:02:41
Autor: Bartosz Bogucki
Jest z³oto !!!

brawo Justyna !!! :)

imho jszcze powinna dostaæ punkty za styl :o)
najlepszy fina³ tej olimpiady

--
s³oñce puch snowboard mróz
SANTA CRUZ GD 164

Data: 2010-02-28 16:55:28
Autor: AL
Jest z³oto !!!
Bartosz Bogucki pisze:
brawo Justyna !!! :)

imho jszcze powinna dostaæ punkty za styl :o)
najlepszy fina³ tej olimpiady

az wstalem z fotela, a potem jakos tak same rece do oklaskow sie zlozyly :-D

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2010-02-28 17:14:53
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Jest z³oto !!!

[...]

Zawsze klaszczesz do telewizora?
;-)

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-02-28 17:11:25
Autor: J.F.
Jest z³oto !!!
On Sun, 28 Feb 2010 15:02:41 +0100,  Bartosz Bogucki wrote:
brawo Justyna !!! :)
imho jszcze powinna dostaæ punkty za styl :o)
najlepszy fina³ tej olimpiady

No wiem, walka o braz tez byla niezla.

A punkty to juz razem z Bjoergen, tez mocna jest.

Az zaczalem sie zastanawiac co ladniej wyglada w gablotce - komplet 3 medali, czy 4 jednakowe zlote :-)

J.

Jest z³oto !!!