Jesteśmy z wami !

Data: 2010-04-28 15:47:21
Autor: Farfocel
Jesteśmy z wami !
Stało się! Zapisaliśmy się do PIS. Ja, Bora, Dżej i Bi. Sympatyczna pani wciągnęła nas na listę członków oczekujących bo nie mieliśmy członka wprowadzającego. Bora powiedział, że jak ona chce to on jej członka może wprowadzić ale pani dowcipu nie załapała. Ale jesteśmy już w PiS. Inni,całkiem sympatyczni PiS-owcy powiedzieli nam,że będzie fajnie.Prezes niezadługo zostanie prezydentem więc roboty będzie w huk.Dostaliśmy też pierwsze zadanie i prace! Zbieramy podpisy na listach.Za każdego złapanego mamy złotówkę.Bora przeleciał się po swoich kumplach z budowy,ja przyczaiłem się koło marketu.Początkowo szło marnie bo bylismy nieco spięci i nie wiedzieliśmy jaki kit wciskać.Zresztą wyglądaliśmy jakbyśmy zbierali na piwo,a nie na liste prezydencką.Dziś włożyliśmy kościelne łachy i poszło lepiej.Dżej ten idiota nawet sobie drewniany krzyrzyk na szyję zawiesił.Ja to skromnie,zdjęcie zabitego brata prezesa na stoliku w ramkach wystawiłem.W każym razie do teraz mamy razem 176 nazwisk z podpisami.Będzie za co wychlać!Podoba mi się PiS.

Jolka

Data: 2010-04-28 16:03:13
Autor: sofu
Jesteśmy z wami !

Użytkownik "Farfocel" <farfocel@02.pl> napisał w wiadomości
[...]

-- -- -- -- -- --

Idz lepiej do PO tam ponoc po 1,50 płacą od podpisanego łebka..........

Data: 2010-04-28 16:08:02
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Jesteomy z wami !

"sofu" <manhunter1@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag

Użytkownik "Farfocel" <farfocel@02.pl> napisał w wiadomooci
Stało się! Zapisaliomy się do PIS. Ja, Bora, Dżej i Bi. Sympatyczna pani
wciągnęła nas na listę członków oczekujących bo nie mieliomy członka
wprowadzającego. Bora powiedział, że jak ona chce to on jej członka może
wprowadzić ale pani dowcipu nie załapała. Ale jesteomy już w PiS.
Inni,całkiem sympatyczni PiS-owcy powiedzieli nam,że będzie fajnie.Prezes
niezadługo zostanie prezydentem więc roboty będzie w huk.Dostaliomy też
[...]
wiedzieliomy jaki kit wciskać.Zresztą wyglądaliomy jakbyomy zbierali na
piwo,a nie na liste prezydencką.Dzio włożyliomy koocielne łachy i poszło
[...]

  Nie ,od podpisanego lebka', lecz ,od podpisu lebka' lub krocej
  ,od lebka', polanalfabeto.

  A. Rem

Data: 2010-04-28 16:04:50
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Jesteśmy z wami !

--
,... roboty bedzie w huk.' - nie mowimy ,w huk', lecz po prostu ,huk'.

A. Rem

Jesteśmy z wami !