Jesteście ciekawi jak wygląda Antenk a?...

Data: 2009-10-04 21:50:44
Autor: VicAbarca
Jesteście ciekawi jak wygląda Antenk a?...
Tzva Adonai пишет:
Zaspokoję waszą ciekawość...

Zdjęcie zostało pobrane z jej avatara na YT:

http://w163.wrzuta.pl/obraz/9I7ZncAkE4r/antenka

Wyglada jak typowy pomiot miejskiego proletariatu...

--
Vic

Data: 2009-10-04 14:54:20
Autor: Antenka
Jeste¶cie ciekawi jak wygl±da Antenka?...
On 4 Paź, 21:50, VicAbarca <bjor...@o2.pl> wrote:
Tzva Adonai пишет:

> [...]

> Zdjęcie zostało pobrane z jej avatara na YT:

>http://w163.wrzuta.pl/obraz/9I7ZncAkE4r/antenka

Wyglada jak typowy pomiot miejskiego proletariatu...

Co tam mruczysz Vicia, bękarcie o świńskim, chamski ryju znaleziony na
wysypisku śmieci

Antenka

Data: 2009-10-04 23:59:30
Autor: VicAbarca
Antenka пишет:
Co tam mruczysz Vicia, bękarcie o świńskim, chamski ryju znaleziony na
wysypisku śmieci

Komentuje jedynie fotke jakiejs starej, zylastej baby, ktorej rysy twarzy mowia, ze nigdy nie wylewala za kolnierz, ani tez nie gardzila mocniejszymi rzeczami niz alkohol...
Baby, ktora dzieci powinna miec tak z 20 lat temu...

--
Vic

Data: 2009-10-05 21:43:34
Autor: Polok_prawdziwy
Jeste¶cie ciekawi jak wygl±da Antenka?...
VicAbarca wrote:

Antenka ?????:
Co tam mruczysz Vicia, bêkarcie o ¶wiñskim, chamski ryju znaleziony na
wysypisku ¶mieci

[...]

 Ale AMTENKA godo, ze cycory wielgachne mo...

Coprowdem, ztakom eparycjom to Maryny racej wysuski majom, ale jaktak godo,
to moze i mo...

Data: 2009-10-05 09:15:39
Autor: jadrys
VicAbarca pisze:
Tzva Adonai пишет:
Zaspokoję waszą ciekawość...

Zdjęcie zostało pobrane z jej avatara na YT:

http://w163.wrzuta.pl/obraz/9I7ZncAkE4r/antenka

Wyglada jak typowy pomiot miejskiego proletariatu...

A może tak dla równowagi pokażesz i ty swoją buźkę? Z pewnością wyglądasz na inteligenta, więc nie masz się czego bać.

Data: 2009-10-05 01:16:17
Autor: Antenka
On 5 Paź, 09:15, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
VicAbarca pisze:

> Wyglada jak typowy pomiot miejskiego proletariatu...

A może tak dla równowagi pokażesz i ty swoją buźkę? Z pewnością
wyglądasz na inteligenta, więc nie masz się czego bać..

Dzień dobry Jadrysiu :-). Dziękuję za paczkę - czekolada była
wyśmienita ;-D. Daj spokój zapomnialeś jak wyglądają niemieckie
bambery? ;-). Nie dość, że brzydkie to na dodatek tępe. Pozdrawiam.

Antenka

P.s. Doszło do ugody - zoobowiązałam się, że pokryję koszta remontu
lokalu. Już jestem na wolności :D.

Data: 2009-10-05 14:09:16
Autor: jadrys
Antenka pisze:
On 5 Paź, 09:15, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

VicAbarca pisze:

Tzva Adonai пишет:

Zaspokoję waszą ciekawość...
        ZdjÄ™cie zostaÅ‚o pobrane z jej avatara na YT:
[...]

Witaj Antenka :-)
Drobiazg..
 DomyÅ›lam siÄ™ że Vic-a nie wyglÄ…da zbyt atrakcyjnie, ale do ostatecznego werdyktu wstrzymam sie do chwili gdy pokaże swoje zdjÄ™cie. Wiesz, bardzo jestem ciekawy jak wyglÄ…da szlachcianka a na dodatek inteligentka. ;-)  To Å›wietna wiadomość.. DziÅ› wieczorem wpadnÄ™ na kawÄ™ ;-)

Pozdrwiam

Data: 2009-10-05 14:12:01
Autor: jadrys
VicAbarca pisze:
Tzva Adonai пишет:
Zaspokoję waszą ciekawość...

Zdjęcie zostało pobrane z jej avatara na YT:

http://w163.wrzuta.pl/obraz/9I7ZncAkE4r/antenka

Wyglada jak typowy pomiot miejskiego proletariatu...

A ty jak wyglądasz? pomiocie.. no właśnie po czym?

Data: 2009-10-05 16:44:59
Autor: cirrus
Jeste¶cie ciekawi jak wygl±da Antenka?...
U¿ytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:hacnqd$edv$3news.onet.pl...
VicAbarca pisze:
Tzva Adonai ?????:
Zaspokojê wasz± ciekawo¶æ...
Zdjêcie zosta³o pobrane z jej avatara na YT:
http://w163.wrzuta.pl/obraz/9I7ZncAkE4r/antenka
Wyglada jak typowy pomiot miejskiego proletariatu...
A ty jak wygl±dasz? pomiocie.. no w³a¶nie po czym?

A co was tak interesuje wygl±d, psp to nie konkurs piêkno¶ci.

--
stevep

Data: 2009-10-05 23:20:43
Autor: jadrys

VicAbarca pisze:

[...]

Fakt..

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Jesteście ciekawi jak wygląda Antenk a?...