Jesteście gorsi od mafii

Data: 2014-08-15 07:10:15
Autor: MarkWoydak
Jesteście gorsi od mafii
bucuś "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:53ec99ba$0$2357$65785112news.neostrada.pl...
http://www.rmf24.pl/ekonomia/news-prezes-zwiazku-przedsiebiorcow-i-pracodawcow-do-rzadu-jestes,nId,1484110

"Moja propozycja dla Premiera: niech odda 50 proc. swoich zarobków 5 lat wstecz, tak jak żąda od przedsiębiorców" - apeluje w liście otwartym do Donalda Tuska prezes Związku Przedsiębiorców i Pracodawców. Cezary Kaźmierczak dodaje: "Jak już wyrżniecie cały sektor MSP (Małych i Średnich Przedsiębiorstw), to korporacje nie będą w stanie zarobić na wasze kolacje z winami po 800 PLN, bo jest ich zwyczajnie za mało".

Moja propozycja by premier cofnął te 100 000 PLN każdego miesiąca wydawanych na ochronę prezesa PiS przed nim samym.

MW

Jesteście gorsi od mafii