Jestem BrusLi!

Data: 2015-06-20 15:04:39
Autor: Marek Woydak
Jestem BrusLi!
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,18176433,Kandydatka_PiS_na_premiera__Nazywam_sie_Szydlo__Beata.html#Czolka3Img

"Kandydatka PiS na premiera: Nazywam się Szydło. Beata Szydło!"

http://mamprawowiedziec.pl/strona/polityk/2406_beata_szydlo/oswiadczenia

Typowe fornalskie nazwisko po mężu ;-)) Marysia z panny była Kosińska.

MW

Data: 2015-06-20 13:34:34
Autor: Bronisław Musisz
Jestem BrusLi!
Marek Woydak pisze:

Stul pysk ty mała nędzna, parszywa niemiecka dziwko!!!

--
- Wyniki sondaży przyjmuję ze spokojem.
   Już raz wygrałem, wygram i drugi raz.

Data: 2015-06-20 22:34:58
Autor: Marek Woydak
Jestem BrusLi!
W O N   S Z C Z U R Z E !!!

MW

Data: 2015-06-20 17:10:48
Autor: Chiron
Jestem BrusLi!

Użytkownik "Marek Woydak" <marekwoydak@forest.gxm.de> napisał w wiadomości news:mm3onh$1kc$2news.albasani.net...
[...]

Nie jestem ani nie byłem zwolennikiem PiS. Jednak- po Tusku, Komorowskim, i całej tej- o ile wierzyć Sumlińskiemu- bandyckiej ferajnie ktokolwiek będzie lepszy.

--

Chiron

Data: 2015-06-20 12:51:49
Autor: szklanynocnik
Jestem BrusLi!
użytkownik Chiron napisał:

Nie jestem ani nie byłem zwolennikiem PiS. Jednak- po Tusku, Komorowskim, i całej tej- o ile wierzyć Sumlińskiemu- bandyckiej ferajnie ktokolwiek będzie lepszy.

Sumliński podskakiwał jak Stonoga.

Sumlińskiemu weszli do chaty i zajebali cały materiał,
zrobili z niego ofiarę, a  Stonoge wkręcili, postawili mu
120 zarzutów z czego 118 to była lipa, poszedł kiblować.

Wyszedł wkurwiony i nadaje na sitwe:)

Jeden jak i drugi wzięli się za zbyt ambitne tematy.

Jak widać, w czeciej ubeckiej można podskakiwać ale z umiarem,
bo będzie szczucie, później areszt, a jak do pacjenta nie dotrze
co mu wolno, może być jakiś wypadek, utonięcie, zawał serca czy
samobójstwo.

Środki raczej proporcjonalne do zagrożenia interesów sitwy.
Zwykle pacjent odpuszcza po kilku telefonach:)

W czeciej ubeckiej Kiszczak se wynegocjował pozostawienie wymiaru sprawiedliwości nietkniętego. Jako bezpiecznik jest jeszcze TK:)
Więc z publikacji raportu WSI czy lustracji sędziów, gówno
wyjdzie:)

Data: 2015-06-20 17:46:41
Autor: Marek Woydak
Jestem BrusLi!

Użytkownik "Chiron" <chiron@onet.eu> napisał w wiadomości news:55858254$0$2208$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nie wiem co to za jegomośc ten Suliński i dlaczego mu wierzysz. Obrzydzenie bierze kiedy sala skanduje czyjeś imię jakby to był jakiś bożek. Jednznacznie kojarzy mi się z czasami Adolfa.

MW

Data: 2015-06-20 17:56:41
Autor: u2
Jestem BrusLi!
W dniu 2015-06-20 o 17:46, pajdak pisze:
Nie wiem co to za jegomośc ten Suliński i dlaczego mu wierzysz.
Obrzydzenie bierze kiedy sala skanduje czyjeś imię jakby to był jakiś
bożek. Jednznacznie kojarzy mi się z czasami Adolfa.

te zydoubek, ty wolisz stalina:)))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-06-20 22:32:41
Autor: Marek Woydak
Jestem BrusLi!
W O N   S Z C Z U R Z E !!!

MW

Data: 2015-06-20 20:12:54
Autor: Chiron
Jestem BrusLi!

Użytkownik "Marek Woydak" <marekwoydak@forest.gxm.de> napisał w wiadomości news:mm4210$ngs$2news.albasani.net...

[...]

Przepraszam, ale co właściwie robisz na tej grupie? Twoje alter ego doskonale wie- jego spytaj

Obrzydzenie bierze kiedy sala skanduje czyjeś imię jakby to był jakiś bożek. Jednznacznie kojarzy mi się z czasami Adolfa.

Woydak, Woydak!

:-)

--

Chiron

Data: 2015-06-20 22:32:46
Autor: Marek Woydak
Jestem BrusLi!

[...]

Chiron! Chiron! ;-))))

MW

Data: 2015-06-23 11:42:25
Autor: MarkWoydak
Jestem BrusLi!

I ŻREM KÓPY S KIBLA Ó!óó!! ÓÓ!!! JEDEN!

MW

Data: 2015-06-23 17:11:32
Autor: BongoBongo
Jestem BrusLi!
Dnia Tue, 23 Jun 2015 11:42:25 +0200, MarkWoydak napisał(a):

I ŻREM KÓPY S KIBLA Ó!óó!! ÓÓ!!! JEDEN!

MW

WYPIERDALAJ TY GŁUPI SKURWYSYNU!

MW