"Jestem Matką Boską".

Data: 2017-11-23 15:51:08
Autor: stevep
"Jestem Matką Boską".
# Na połączonych obradach trzech komisji dyskutowano nad rządowym  projektem ustawy o mikroorganizmach i organizmach genetycznie  zmodyfikowanych. Projekt wzbudził bardzo wiele emocji - w połowie obrad  część osób, która przyszła na posiedzenie jako goście, zaczęła... śpiewać.

Nagranie z kamer na sali ma niestety niską jakość obrazu i dźwięku, więc  trudno zidentyfikować osoby, które odśpiewały "Boże, coś Polskę". Potem  głos zabrała jedna z osób przysłuchująca się obradom.

- Pochodzimy od Gryfitów, od cesarzy rzymskich, od Merowingów. Jesteśmy  potomkami Jezusa i króla Dawida. Więc to przesłanie, iskra która miała być  z Polski, jestem ja tą osobą. Księża powiedzieli, że jestem Matką Boską,  wszystko się zgadza
- krzyczała kobieta. Prowadzący obrady zarządził pięć minut przerwy. -  Nie, proszę pana - domagała się dalej, ale mikrofony wyłączono.

Kim jest "Matka Boska"?

Sprawę chce wyjaśnić przewodniczący komisji rolnictwa Jarosław Sachajko z  klubu Kukiz'15.

- Dzisiaj poprosiłem o zidentyfikowanie tej osoby. To najprawdopodobniej  osoba prywatna. Na komisję rolnictwa mogą przyjść wszyscy, którzy chcą coś  merytorycznego powiedzieć. Staram się w ogóle nie dyskryminować obywateli.  Nie wiem, czy w tym przypadku była to jakaś prowokacja? - mówi nam poseł  Sachajko.

- Widziałam tę panią już wcześniej, na posiedzeniu podkomisji. Na komisje  przychodzi cała grupa przeciwników GMO, ale dotychczas nie było tego typu  sytuacji. Była to trudna sytuacja, ośmieszyła komisję, która pracowała nad  ważnym projektem - komentuje posłanka PO Dorota Niedziela,  wiceprzewodnicząca komisji. #
Ze strony:
http://tiny.pl/glfkk

--
stevep

Data: 2017-11-23 13:45:16
Autor: jacekbialy80
"Jestem Matką Boską".
Wy tu Pietrzykowski o jakiejś matce boskiej raporty przynosicie, a tam Matkę Naszą kastrują... To znaczy Kastę Najwyższą mordują!

_kolektyw

Data: 2017-11-24 08:22:08
Autor: stevep
"Jestem Matką Boską".
W dniu .11.2017 o 22:45 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Wy tu Pietrzykowski o jakiejś matce boskiej raporty przynosicie, a tam  Matkę Naszą kastrują... To znaczy Kastę Najwyższą mordują!

_kolektyw

Spadaj.

--
stevep

Data: 2017-11-24 09:03:34
Autor: stevep
"Jestem Matką Boską".
W dniu 2017-11-23 o 22:45, jacekbialy80@gmail.com pisze:
Wy tu Pietrzykowski o jakiejś matce boskiej raporty przynosicie, a tam Matkę Naszą kastrują... To znaczy Kastę Najwyższą mordują!

_kolektyw

Eeee, ty eunuch już wykastrowany.

--
stevep

Data: 2017-11-23 17:49:01
Autor: silvio balconetti
"Jestem Matką Boską".
Am 23.11.2017 um 15:51 schrieb stevep:
[...]

Piekne! Przypomnialy mi sie mlode czasy. Na rozne spotkania i sympozja akademickie przychodzilo tez sporo wariatow. Jednego nawet musialem postraszyc, zeby sie zamknal. Zasunal wspaniala salatke slowna. Nikt go nie zrozumial. Pozniej ktos mi opowiadal, ze facet pracuje nad dowodami na plaskosc Ziemi (podeszwy nie zmieniaja ksztaltu) i wysiaduje godzinami w bibliotece uniwersyteckiej.

--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2017-11-24 06:16:12
Autor: jacekbialy80
"Jestem Matką Boską".
To musimy was towarzyszu zmartwić. Otóż wspomniany przez was typek przywoził do biblioteki nielegalne wydawnictwa, które następnie kopiował wykorzystując do tego uniwersytecki sprzęt i przydziały papieru. A was towarzyszu jako zaufanego esbeka nie po to żeśmy tam wysłali, żebyście wysłuchiwali pierdół na temat płaskostopia i temu podobnych - jak to mówicie - "słownych sałatek". A nie mogliście do q*wy nędzy chociaż sprawdzić, czy nie za szybko papier schodzi? (i z takimi ch^jami mieliśmy budować socjalizm...)

_kolektyw

Data: 2017-11-25 07:54:56
Autor: stevep
"Jestem Matką Boską".

[...]