Jestem Polakiem!

Data: 2009-07-23 11:02:33
Autor: ColgatesBilly
Jestem Polakiem!
Bo jesli nawet zal mi (pilkarsko mowiac) Wisly, to mam cholernie niska,
mala, zawistna radoche ze Krakowkowi sie nie udalo  ;-)
Ej, smutne dzis elity unii wolnosci i ulubiona loza tej szmaty Kory.

Sprawiedliwosci bowiem, stalo sie zadosyc... zwl. jak kto pamieta te fete na Rynku po przyjacielskim, dajacym miszcza meczu ze Slaskiem!

I CO? WESOLO WAM TERA???  ( hehehe)

Kol

Data: 2009-07-23 10:14:38
Autor: Piotr
Jestem Polakiem!
Dnia Thu, 23 Jul 2009 11:02:33 +0300, ColgatesBilly napisał(a):

[...]

Jaki jest klub, każdy widzi. Polska piłka jest na dnie, od którego nie
sposób się odbić.
Piotr

Data: 2009-07-23 10:22:00
Autor: jadrys
Jestem Polakiem!
Piotr pisze:
[...]

Nie mów Piotrze hop.. W grze jest jeszcze Lech. Drużyna z charakterem..

Data: 2009-07-23 11:07:10
Autor: Piotr
Jestem Polakiem!
Dnia Thu, 23 Jul 2009 10:22:00 +0200, jadrys napisał(a):

Nie mów Piotrze hop.. W grze jest jeszcze Lech. Drużyna z charakterem..

Po pierwsze jedna jaskółka na wiosnę nie narobi, he, he, a i do niej
trzeba mieć poznańskie brele, żeby dobrą drużynę zobaczyć.
Piotr

Data: 2009-07-23 11:30:15
Autor: raff
Jestem Polakiem!
Piotr pisze:
[...]

Dopki lapka lapke myje, i pieniadze sa przekazywane pod stolem, to nic sie nie zmieni.

R.

Data: 2009-07-23 11:38:03
Autor: jadrys
Jestem Polakiem!
Piotr pisze:
[...]

Już za tydzień Kolejorz pokaże co potrafi.

Data: 2009-07-23 03:13:13
Autor: Antenka
Jestem Polakiem!
Już za tydzień Kolejorz pokaże co potrafi.

Noo! Rozwali to  całe towarzystwo! Ole ole Lech Lech Kolejorz! ;-)

Antenka

P.s. Chociaż w jednym się zgadzamy...

Data: 2009-07-23 16:03:13
Autor: jadrys
Jestem Polakiem!
Antenka pisze:
Już za tydzień Kolejorz pokaże co potrafi.

Noo! Rozwali to  całe towarzystwo! Ole ole Lech Lech Kolejorz! ;-)

Antenka

P.s. Chociaż w jednym się zgadzamy...

A zauważyłaś jaki z Piotra zazdrośnik? Uważa że jak jego GKS pląta się w jakiejś dziesiątej lidze to dobrej piłki w Polsce już nie ma..

Data: 2009-07-23 16:07:15
Autor: Piotr
Jestem Polakiem!
Dnia Thu, 23 Jul 2009 16:03:13 +0200, jadrys napisał(a):

A zauważyłaś jaki z Piotra zazdrośnik? Uważa że jak jego GKS pląta się w jakiejś dziesiątej lidze to dobrej piłki w Polsce już nie ma..

Nie jestem kibicem GKS-u, tylko Ruchu.
Piotr

Data: 2009-07-23 16:33:07
Autor: jadrys
Jestem Polakiem!
Piotr pisze:
[...]

Ruch to tez żadne "asy", plącze się w ogonie ekstraklasy..

Data: 2009-07-23 16:51:57
Autor: Piotr
Jestem Polakiem!
Dnia Thu, 23 Jul 2009 16:33:07 +0200, jadrys napisał(a):

Ruch to tez żadne "asy", plącze się w ogonie ekstraklasy..

No coż, różnie to bywa w historii klubu.
Ale te osiągnięcia:
http://www.lechpoznan.pl/art,28,klub.htm
raczej jednak bije:
http://www.ruchchorzow.com.pl/?page=historia-osiagniecia
Piotr

Data: 2009-07-23 20:49:45
Autor: jadrys
Jestem Polakiem!
Piotr pisze:
[...]

Co było, a nie jest, tego się nie pisze w rejestr.. :-P

Data: 2009-07-24 08:56:42
Autor: Piotr
Jestem Polakiem!
Dnia Thu, 23 Jul 2009 20:49:45 +0200, jadrys napisał(a):

Co było, a nie jest, tego się nie pisze w rejestr.. :-P

Hehh, ale w przypadku Lecha to i nie było i nie ma... Nawet nazwa nie jest za stara... Jak to przedtem było KTS?
Piotr

Data: 2009-07-24 09:22:55
Autor: jadrys
Jestem Polakiem!
Piotr pisze:
[...]

E, nie wracajmy do starych dziejów, liczy się dzisiaj i ..jutro.

Data: 2009-07-24 09:30:21
Autor: Piotr
Jestem Polakiem!
Dnia Fri, 24 Jul 2009 09:22:55 +0200, jadrys napisał(a):

E, nie wracajmy do starych dziejów, liczy się dzisiaj i ..jutro.

:-)
Jasne, to takie zawołanie lewizny - wybierzta przyszłość, he, he...
A na mecze Ruchu chodził już mój pradziadek.
Piotr

Data: 2009-07-24 09:59:37
Autor: jadrys
Jestem Polakiem!
Piotr pisze:
[...]

Wiem, najbardziej utytułowany klub w Polsce.  Co nie zmienia faktu że na dzień dzisiejszy żyjecie już tylko wspomnieniami  o dawnej potędze ..

Data: 2009-07-24 11:18:16
Autor: ColgatesBilly
Jestem Polakiem!
"jadrys" <CHE@yahoo.com> wrote in message news:h4bpl6$sad$6news.onet.pl...
Piotr pisze:
[...]

Tylko czemu te nasze glupki nie kupily.... BRZYSKIEGO??!!!!!!

Kol

Data: 2009-07-24 12:29:57
Autor: jadrys
Jestem Polakiem!
Piotr pisze:
[...]

Taka widać prowadzą obecnie politykę, nastawioną na minimalizm (walka o utrzymanie się w lidze)..
Aż się łza w oku kręci gdy się pomyśli co się stało z śląskimi klubami..

Data: 2009-07-24 08:25:35
Autor: Vic
Jestem Polakiem!
jadrys wrote:
Ruch to tez żadne "asy", plącze się w ogonie ekstraklasy..

Co ich oczywiscie zasadniczo odroznia od takiego klubu swiatowego formatu jak Lech? ;)
To kiedy zdobywacie LM? Jutro? Pojutrze?
:)

--
plazoVic

"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrać" SJL

Data: 2009-07-24 09:18:11
Autor: jadrys
Jestem Polakiem!
Vic pisze:
jadrys wrote:
[...]

LE gwoli ścisłości. W maju przyszłego roku Kolejorz wystąpi w finale "Ligi Europejskiej".

Data: 2009-07-24 09:26:16
Autor: Piotr
Jestem Polakiem!
Dnia Fri, 24 Jul 2009 09:18:11 +0200, jadrys napisał(a):

LE gwoli ścisłości. W maju przyszłego roku Kolejorz wystąpi w finale "Ligi Europejskiej".

Takie stare chłopy będą piłki podawać? :-))
Piotr
Ech te serce kibola...

Data: 2009-07-24 09:45:00
Autor: jadrys
Jestem Polakiem!
Piotr pisze:
[...]

No może im rzeczywiście  trochę poprzeczkę ustawiłem za wysoko, ale do ćwierćfinału dojdą bez problemu..

Data: 2009-07-24 09:30:32
Autor: Vic
Jestem Polakiem!
jadrys wrote:
LE gwoli ścisłości. W maju przyszłego roku Kolejorz wystąpi w finale "Ligi Europejskiej".

Ha, ha, ha, ha, a kto tam gra? Ci, ktorzy nie zalapia sie na LM?

Data: 2009-07-24 09:42:24
Autor: Piotr
Jestem Polakiem!
Dnia Fri, 24 Jul 2009 09:30:32 +0200, Vic napisał(a):

Ha, ha, ha, ha, a kto tam gra? Ci, ktorzy nie zalapia sie na LM?

Już nie ma LM, od tego sezonu startnęła Liga Europejska...
Ale jakby nie było, Lecha tam nie widzę.
Piotr

Data: 2009-07-24 09:59:12
Autor: jadrys
Jestem Polakiem!
Piotr pisze:
[...]

Jest jeszcze LM. LE to taki nowy twór, w hierarchii stoi niżej niż LM.

Data: 2009-07-24 09:59:25
Autor: jadrys
Jestem Polakiem!
Vic pisze:
jadrys wrote:
LE gwoli ścisłości. W maju przyszłego roku Kolejorz wystąpi w finale "Ligi Europejskiej".

Ha, ha, ha, ha, a kto tam gra? Ci, ktorzy nie zalapia sie na LM?

No niestety.

Data: 2009-07-24 10:17:38
Autor: Vic
Jestem Polakiem!
jadrys wrote:
Ha, ha, ha, ha, a kto tam gra? Ci, ktorzy nie zalapia sie na LM?

No niestety.

I tak najzabawniejsze w polskich klubach jest to, ze klub w jednym sezonie zdobywa mistrzostwo, a w nastepnym placze sie na samym dole tabeli :) Nedza...

Data: 2009-07-24 12:31:52
Autor: jadrys
Jestem Polakiem!
Vic pisze:
jadrys wrote:
[...]

Tu się akurat mylisz - Wisła, Legia czy Lech już od lat liderują naszej ekstraklasie.

Data: 2009-07-23 14:39:31
Autor: ColgatesBilly
Jestem Polakiem!
"jadrys" <CHE@yahoo.com> wrote in message news:h49b1p$9rm$1news.onet.pl...
Piotr pisze:
[...]

Wazne, ze sie od nas, i od wszystkich, nie odbija na nastepnych 10 lat
dzieki tym milionom euro...
Niech bedzie rownosc i... rownanie w dol (tabeli ;)

Przeca... kazdy by chcial dostac 7 milinow, a czemu ma dostaqc tylko jedna,aaa?
To juz lepiej, zeby nikt nie mial, prawda!!!

P-Kol

Data: 2009-07-23 16:02:21
Autor: jadrys
Jestem Polakiem!
Piotr pisze:
[...]

No, raczej zdobycie Ligi Europejskiej Kolejorzowi nie grozi.. Co najwyżej finał.. ;-)

Data: 2009-07-23 10:22:12
Autor: jadrys
Jestem Polakiem!
ColgatesBilly pisze:
[...]

Co rozumiesz przez określenie  - "szmata Kora"??

Data: 2009-07-23 14:36:48
Autor: ColgatesBilly
Jestem Polakiem!
"jadrys" <CHE@yahoo.com> wrote in message news:h496ji$rlp$3news.onet.pl...
ColgatesBilly pisze:
[...]

Oj, trzaby wspominac te jej wszystkie wizyty w TVN w charakterze
autorytetu ( Czarnej Madonny ze mszow wew ichniej elitarnej Lozy)
kiedy to byla, zawsze pod reka, jak bylo wesprzec pedalow, marsze gejow
i wysmiewac zacofanie i koltunstwo Polakow...
( co osobiscie udowodnila sesja dla Playboya.. stara bezwstydnica)
No i ta narzadnica porzucila dla mlodszego swego religijnego (BIBLIJNIE)
meza z zespolu: Jackowskiego....

Pelnia Unii Wolnosci i zawsze (podobnie jak Lubaszenkowcy.. zreszta, spece od futbolu)
preferowanie - nawet kosztem PO - jakikolwiek istniejacy jeszcze odlam UW.

Kol

Data: 2009-07-23 16:02:34
Autor: jadrys
Jestem Polakiem!
ColgatesBilly pisze:
[...]

W pełni ją popieram - jej wsparcie dla mniejszości, jej rozbieranki (no bo czyż zgrabna panienka nie powinna pokazywać piękna kobiecego ciała? Ma je ukryć pod habitem?) jak i również jej kpiny z zacofania obyczajowego Polaków.. Jesteśmy w nowoczesnej Europie, a panują u nas obyczaje jak w średniowieczu..

Data: 2009-07-23 16:34:56
Autor: Tzva Adonai
Jestem Polakiem!
Peerelczykiem jesteś, a nie Polakiem...

Data: 2009-07-23 16:41:14
Autor: jadrys
Jestem Polakiem!
Tzva Adonai pisze:
Peerelczykiem jesteś, a nie Polakiem...

Zamiast gardłować, to lepiej powiedz czy jesteś zainteresowany tym zaproponowanym facetem..

Data: 2009-07-23 16:44:20
Autor: Tzva Adonai
Jestem Polakiem!
Zamiast gardłować, to lepiej powiedz czy jesteś zainteresowany tym zaproponowanym facetem..

Dorośli faceci mnie nie interesują.. Jeśli już to tylko chłopcy w wieku 16-18, i
to nie wszyscy - tylko bajecznie ładni blondyni o dziewczęcych rysach i
kształtach...

Data: 2009-07-23 16:50:16
Autor: jadrys
Jestem Polakiem!
[...]