"Jestem Polakiem, więc mam obowiązki polskie" (R.D .) - mottem każdego Polaka

Data: 2009-08-31 13:34:00
Autor: Antenka
"Jestem Polakiem, więc mam obowiązki polskie" (R.D .) - mottem każdego Polaka
Żeby nie wspomnieć prawdziwego Polaka
Mam obowiązki polskie,  nie niemieckie, francuskie, angielskie, czy
chińskie, ale polskie przede wszystkim. :)

Antenka

Data: 2009-09-01 09:04:41
Autor: VicAbarca
Antenka пишет:
Mam obowiązki polskie,  nie niemieckie, francuskie, angielskie, czy
chińskie, ale polskie przede wszystkim. :)

A tego akurat nikt nie kwestionuje, ze Polak ma polskie obowiazki :)
Roznice zdan pojawiaja sie dopiero w momencie proby zdefiniowania co takim polskim obowiazkiem jest.
Gdzie dwoch Polakow tam trzy partie polityczne [a ja dodalbym:] i 12 koncepcji obowiazku narodowego :)

--
VicAbarca

Data: 2009-09-01 16:13:08
Autor: CYC
"Jestem Polakiem, więc mam obowiązki polskie" (R.D.) - mottem każdego Polaka

Użytkownik "VicAbarca" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h7ih2g$ho7$1mx1.internetia.pl...
Antenka ?????:
[...]

Dla Antenki obowiazkiem Polaka wobec Polski sa tylko te , ktore wymysla weszpolacy .

cyc

Data: 2009-09-01 09:12:46
Autor: jadrys
Antenka pisze:
Żeby nie wspomnieć prawdziwego Polaka
Mam obowiązki polskie,  nie niemieckie, francuskie, angielskie, czy
chińskie, ale polskie przede wszystkim. :)

Antenka

Co to znaczy: polskie obowiązki?

Data: 2009-09-01 09:14:49
Autor: Panslavista
"Jestem Polakiem, więc Polaka
On Tue, 01 Sep 2009 09:12:46 +0200, jadrys wrote:

Antenka pisze:
[...]

Działanie z polską racją stanu od 1000 lat tą samą.

Data: 2009-09-01 00:20:18
Autor: Antenka
On 1 Wrz, 09:14, Panslavista <panslavi...@wp.pl> wrote:

> Co to znaczy: polskie obowiązki?

Działanie z polską racją stanu od 1000 lat tą samą.

Otóż to - kwintesencja rzeczy! :)

Antenka

Data: 2009-09-01 09:36:07
Autor: Slavinka

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości
On 1 Wrz, 09:14, Panslavista <panslavi...@wp.pl> wrote:

> Co to znaczy: polskie obowiązki?

Działanie z polską racją stanu od 1000 lat tą samą.

Otóż to - kwintesencja rzeczy! :)

Antenka

    Z pamięcią o wylanym morzu krwi i dzięki komu zdrada często gosciła na
tych ziemiachi dlaczego zdrajców nazywają gudłajami...
    A jak tam mamełe Laskogiegonena? Żyje jeszcze, czy tylko Lenin na
ścianie?

Data: 2009-09-01 09:38:31
Autor: VicAbarca
Antenka пишет:
Co to znaczy: polskie obowiązki?
Działanie z polską racją stanu od 1000 lat tą samą.

Otóş to - kwintesencja rzeczy! :)

Rece opadaja... Dlaczego prylowskie bzdety historyczne tak wryly wam sie w mozgi? To nieodwracalne?

--
VicAbarca

Data: 2009-09-01 09:38:11
Autor: jadrys

Antenka pisze:

[...]

Czyli - co? Polska katolicka?

PS. jak wszyscy widzimy Panslav - Polska racja stanu niezbyt dobrze funkcjonowała przez te 1000 lat.

Data: 2009-09-01 09:39:53
Autor: Slavinka

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości
Panslavista pisze:

> Działanie z polską racją stanu od 1000 lat tą samą.

Czyli - co? Polska katolicka?

PS. jak wszyscy widzimy Panslav - Polska racja stanu niezbyt dobrze
funkcjonowała przez te 1000 lat.

Bardzo dobrze do czasu, aż się parchło rozpleniło.

Data: 2009-09-01 16:16:26
Autor: CYC

Antenka pisze:
[...]

Czy polska racja stanu sa rowniez przyjacielskie stosunki z Rosja ? .
Twoja odpowiedz znam ale ciekawi mnie co na ten temat powie , ze sie wyraze - Antenka .

cyc

cyc

Data: 2009-09-01 18:43:21
Autor: Imię Nazwisko
"Jestem Polakiem, więc mam obowiązki polskie" (R.D.) - mottem każdego Polaka
Użytkownik "CYC"

[...]

Czy polska racja stanu sa rowniez przyjacielskie stosunki
z Rosja ? .

Nie ma sensownej odpowiedzi na tak postawione pytanie.
Polska racja stanu polega na tym, że stosunki z Rosją mają być
korzystne dla Polski. Jeżeli bardziej korzystna jest np.
zimna wojna, to tak trzeba postępować. Mając oczywiście na
uwadze fakt, że wojna nawet zimna kosztuje obie strony. A co
jest obecnie korzystniejsze dla Polski nie da się powiedzieć
ot tak sobie, między personalną pyskówką i rozprawą o d... Maryni.

Pozdrawiam

Data: 2009-09-01 19:09:43
Autor: CYC
"Jestem Polakiem, więc mam obowiązki polskie" (R.D.) - mottem każdego Polaka

Użytkownik "Imię Nazwisko" <imie.nazwisko@adres.pl> napisał w wiadomości news:h7jjis$266$1nemesis.news.neostrada.pl...
Użytkownik "CYC"

[...]

[...]

Wlasnie powyzsze mam na uwadze piszac o " przyjacielskich stosunkach " a calem bylo wysondowanie tego , czy Antenka jest w stanie ten niuans polityki zrozumiec !.

cyc

"Jestem Polakiem, więc mam obowiązki polskie" (R.D .) - mottem każdego Polaka