Jestem dziwnie spokojny o Palikota !

Data: 2009-06-01 14:53:24
Autor: CYC
Jestem dziwnie spokojny o Palikota !
Jestem jakos dziwnie spokojny o Palikota za to mniej o nasza demokracje !.
Nagonka jaka w nagly sposob dotknela tego barwnego polityka dowodzi tego , ze dziennikarze dalej sa na uslugach , tym razem juz dzisiejszej sb , ta zas siedzi w rekach kaczek . Nie kto inny bowiem jak wlasnie kaczki prowadza gre w ktorej kontrolowany przeciek do dzienikarza , ma decydowac o kierunku naszej polityki i o tym kogo w niej zniszczyc a kogo  nie !.
Rzecz o tyle dziwna ,ze przeciez tylko jedna kaczka ma dzisiaj cos do powiedzenia , druga jakby na marginesie a mimo to zdarza sie czesto , ze sluzby dzialaja na rzecz partii a mianowicie PiS-u .

cyc

Data: 2009-06-01 06:17:12
Autor: pistacjusz
Jestem dziwnie spokojny o Palikota !
Drogi CYCu, to jest ewidentnie rozgrywka pomiędzy Palikotem a
Schetyną.
Schetyna ma dobre układy z ITI i Newsweekiem, do tego w MS jest
człowiek Schetyny
- dawny ubecki prokurator. Dlatego za pomocą mediów i prokuratury
Schetyna trzyma Palikota za jaja.
Palikot tylko próbuje naklepać sobie trochę punktów u Tuska aby
zasłużyć na litość Schetyny.
To jest błąd bo Schetyna nigdy nie zapimina i nigdy nie wybacza.
Wykożystają Palikota a potem się go pozbędą.

Data: 2009-06-01 15:25:18
Autor: Stefann

Użytkownik <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:bb11fe4e-fcd4-4b62-9b14-7fd3f5754bf9j18g2000yql.googlegroups.com...
[...]

Wykożysta? To jakas nowa technika seksualna?

Zennon

Data: 2009-06-01 15:36:59
Autor: Piotr
Dnia Mon, 1 Jun 2009 15:25:18 +0200, Stefann napisał(a):

Wykożysta? To jakas nowa technika seksualna?

Jesteś z awansu, Zenuś? To osiągnięcie tej warstwy społecznej, umieć pisać bez błędów. Jedyne
osiągnięcie.
Piotr

Data: 2009-06-01 07:00:05
Autor: pistacjusz
On 1 Cze, 15:36, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

Jesteś z awansu, Zenuś?
To osiągnięcie tej warstwy społecznej, umieć pisać bez błędów. Jedyne

Niestety mamy dziś w Polsce dominującą kulturę menelską. Myślę, że to
w sumie dobrze kiedy ludzie z nizin społecznych mają aspiracje, nawet
jeśli ich kultura osobista czy wykrztałcenie jest bardzo niedoskonałe..
Mimo wszystko w ten sposób podnosi się trochę ogólny poziom choć
zachowanie może nadal razić. Tak więc nie nabijałbym się z Zenka. Poza
tym niech ma trochę satysfakcji. Nie ma argumentów więc może się
trochę "poznęcać" nad człowiekiem który polskiego nauczył się dopiero
jako czwarty język. Dajmy mu trochę satysfakcji, niech się cieszy.

Data: 2009-06-01 16:06:37
Autor: Piotr
Jestem dziwnie spokojny o Palikota !
Dnia Mon, 1 Jun 2009 07:00:05 -0700 (PDT), pistacjusz@gmail.com
napisał(a):

[...]

Poważnie piszesz z tymi językami? A jakie były poprzednie? Przepraszam
za bezpośredniość pytania, ale zafascynowało mnie to, co napisaleś.
Piotr

Data: 2009-06-01 07:12:45
Autor: pistacjusz
On 1 Cze, 16:06, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
Dnia Mon, 1 Jun 2009 07:00:05 -0700 (PDT), pistacj...@gmail.com
napisał(a):

> [...]

Poważnie piszesz z tymi językami? A jakie były poprzednie? Przepraszam
za bezpośredniość pytania, ale zafascynowało mnie to, co napisaleś.

Najlepiej znam włoski. Potem uczyłem się francuskiego i angielskiego,
najpóźniej polskiego.

Data: 2009-06-01 16:15:19
Autor: Piotr
Jestem dziwnie spokojny o Palikota !
Dnia Mon, 1 Jun 2009 07:12:45 -0700 (PDT), pistacjusz@gmail.com
napisał(a):

Najlepiej znam włoski. Potem uczyłem się francuskiego i angielskiego,
najpóźniej polskiego.

Czytuję to co piszesz i nigdy bym nie powiedział, że to twój ktoryś
język. Zazdroszczę.
Piotr

Data: 2009-06-01 07:26:36
Autor: pistacjusz
On 1 Cze, 16:15, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
Dnia Mon, 1 Jun 2009 07:12:45 -0700 (PDT), pistacj...@gmail.com
napisał(a):

> [...]
> najpóźniej polskiego.

Czytuję to co piszesz i nigdy bym nie powiedział, że to twój ktoryś

Bo od końca podstawówki chodziłem już do polskiej szkoły (z tym, że
tam polski nie był na takim poziomie jak w Polsce). Dlatego mówię
bardzo dobrze, bez śladu akcentu (nawiasem mówiąc włoska wymowa jest
niezwykle podobna do polskiej). No ale pisania nie udało już mi się
już opanować bardzo dobrze, robię błędy gramatyczne i ortograficzne.

Data: 2009-06-01 16:39:55
Autor: Stefann

napisał(a):

> [...]

niezwykle podobna do polskiej). No ale pisania nie udało już mi się
już opanować bardzo dobrze, robię błędy gramatyczne i ortograficzne.

Wiezyrz mu Piotros ?

Zennon

Data: 2009-06-01 16:23:12
Autor: Stefann

napisał(a):

[...]

I tak na slowo wierzysz? Naiwny jestes.

Zennon

Data: 2009-06-01 16:43:58
Autor: Piotr
Dnia Mon, 1 Jun 2009 16:23:12 +0200, Stefann napisał(a):

I tak na slowo wierzysz? Naiwny jestes.

A dlaczego miałbym mu nie wierzyć? Wyłuszcz swą teorię na ten temat
Zenuś.
Piotr

Data: 2009-06-01 16:51:16
Autor: Stefann

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:178haovd4nbt7.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Bo gdyby faktycznie byl to jego czwarty jezyk i faktycznie mialby go tak dobrze opanowanego jak ma, to by nie mial kompleksow z powodu jednego byka ortograficznego na tydzien. Nerwowosc reakcji swiadczy o zwyklym nieuctwie i szukaniu wymowki. No i ta poza meczennika. Zennon zneca sie nad Pistacjuszem, katujac go uwagami na temat jego ortografii. Masz wlasnie swoje "Polactwo" w calej okazalosci.

Zennon

Data: 2009-06-01 15:32:09
Autor: pistacjusz
On 1 Cze, 16:51, "Stefann" <t...@blisko.pl> wrote:
Użytkownik "Piotr" <p...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:178haovd4nbt7.dlgmasz.facet.luzik...

> [...]

szukaniu wymowki. No i ta poza meczennika. Zennon zneca sie nad
Pistacjuszem, katujac go uwagami na temat jego ortografii. Masz wlasnie

Myśl sobie co chcesz, pisałem do Piotra nie do Ciebie.
Ale mam wrażenie, że Ty nie chcesz rozmawiać o polityce albo a
Palikocie tylko jak ktoś napisze cokolwiek na temat który podałeś to
uciekasz od tematu.

Data: 2009-06-01 16:54:24
Autor: Piotr
Dnia Mon, 1 Jun 2009 16:51:16 +0200, Stefann napisał(a):

[...]

Aleś ty nieufny, ranyyy... :-)
Piotr

Data: 2009-06-02 02:17:03
Autor: awe

Użytkownik "Stefann" <tu@blisko.pl> napisał w wiadomości news:h00psj$3e8$1news.task.gda.pl...

[...]

-- -- -- -- --
sluchaj nie koniecznie zenus. musisz wiedziec ze natura ludzka to bardzo skomplikowana rzecz. A wale mase bykow i bardzo mnie razi jak ktos w korespondencji na necie cos takiego zrobi. Zwlaszcza jesli jest to osoba utytulowana.
Ja np jestem osoba emocjonalna. Dla mnie istotne jest sendo sprawy a czasem mnie tak zajmuje ze podczas pisania jestem jakby nie obecny, bo pisanie ma bardziej fizyczny charakter. Poza tym pisze blyskawicznie i bezwzrokowo, do tego jestem krotkowidzem i po prostu moge wstuknac zamiast z rz albo odwrotnie - bo nei wiedze tekstu. Rowniez mase mam zwyklych literowek, ale to nie znaczy ze jak ktos podalby mi test czy pisze sie tak czy owak ze nie wiedzialbym.
Tak nie sugeruj sie bledami. Poza tym na necie tak rozni sa ludzie i pisuja zupelnie nagannie ze czlowiek sam juz zastanawia sie czy jest tak czy owak.
Idzie starosc. Nie ma nic gorszego niz komputer. Mozesz pisac dla przyjemnosci ale informacji jest tak wiele ze czlowiek zazdrosci ludziom sprzed 100 lat ktorzy mieli w swoim otoczeniu tylko jakas wioche albo niewielkie terytorium. Za duzo szumu informacyjnego. Ty jako czlowiek prosty - bez obrazy oczywiscie, masz inna konstrukcje psychiczna. Jestes mniej wrazliwy na niuanse, wiec ten szum informacyjny nawet do Ciebie nie dociera, a prawda jest taka ze w kazdej chwili ma miejsce mase procesow spolecznych o wiekszej lub mniejszej wadze..dzieje sie to w akceleracji w stosunku do poprzenich okresow.

awe

Data: 2009-06-02 08:21:43
Autor: Vic
awe wrote:
Ty jako czlowiek prosty - bez obrazy oczywiscie, masz inna konstrukcje psychiczna.

Awe, bez obrazy oczywiscie, zabawnie brzmi gdy piszesz komus ze jest czlowiekiem prostym, bo sam jestes niespecjalnie skomplikowany... :)

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-02 12:34:47
Autor: awe

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h02h19$orb$1mx1.internetia.pl...
awe wrote:
[...]

Vic moj drogi wiesz - o tym jaki jestem moga tylko wiedziec kobiety ktore ze mna sypialy:-) Niestety jestem hetero
awe

Data: 2009-06-02 13:09:54
Autor: Vic
awe wrote:
Vic moj drogi wiesz - o tym jaki jestem moga tylko wiedziec kobiety ktore ze mna sypialy:-) Niestety jestem hetero

Ogromnie duzo mozna o tobie powiedziec po prostu czytajac twoje posty. Zdziwilbys sie jak duzo...

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-02 13:26:15
Autor: awe

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h031tj$ei4$1mx1.internetia.pl...
awe wrote:
[...]

Przeciwnie, sam wiele wyciagam wnioskow. Mam swietnie rozwinieta emapatie
awe

Data: 2009-06-02 13:37:41
Autor: Vic
awe wrote:
Przeciwnie, sam wiele wyciagam wnioskow. Mam swietnie rozwinieta emapatie

Tak wiem, pisales juz kiedys o tej nadprzecietnie rozwinietej empatii. Zastanawiam sie jednakze, czy ty aby na pewno wiesz co znaczy slowo 'empatia'.

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-02 14:15:13
Autor: awe

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h033hm$hca$2mx1.internetia.pl...
awe wrote:
[...]

oczywiscie empatia to umiejetnosc wczuwania sie w innych, dotyczy to sposoby myslenia, zachowania, rowniez wnioskowania na temat przeszlosci danej osoby, jej problem, mozliwosci, charakteru, innymi slowy jest to jakby zagladniecie do duszy danego czlowieka i rozpoznanie jej
awe

Data: 2009-06-02 14:39:55
Autor: Vic
awe wrote:
[...]

Uwaza sie, ze empatia jest najsilniejszym czynnikiem hamujacym agresje. Skoro wiec empatia jest u ciebie na nadprzecietnym poziomie, to skad ta agresja?

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-02 20:30:06
Autor: awe

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h0376d$57n$1mx1.internetia.pl...
awe wrote:
[...]

lubie byc prowokatorem jak kazdy tutaj, znam wasze czule miejsca i gram na emocjach. to proste
awe

Data: 2009-06-03 09:36:16
Autor: Vic
awe wrote:
lubie byc prowokatorem jak kazdy tutaj, znam wasze czule miejsca i gram na emocjach. to proste

I co, prowadzisz hefcik z profilami psychologicznymi?

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-03 15:07:32
Autor: awe

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h059p2$b5g$4mx1.internetia.pl...
awe wrote:
lubie byc prowokatorem jak kazdy tutaj, znam wasze czule miejsca i gram na emocjach. to proste

I co, prowadzisz hefcik z profilami psychologicznymi?

--
Nie jest was zbyt malo a poza tym kazdy jest na tyle wyrazisty ze jeszcze zapamietuje;-)
awe

Data: 2009-06-03 15:08:36
Autor: Vic
awe wrote:
Nie jest was zbyt malo a poza tym kazdy jest na tyle wyrazisty ze jeszcze zapamietuje;-)

Czy moglbys dla zaspokojenia mojej ciekawosci przedstawic krotki rys psychologiczny mojej postaci? I moze jeszcze Hansa?

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-03 23:21:11
Autor: awe

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h05t87$r6r$1mx1.internetia.pl...
awe wrote:
Nie jest was zbyt malo a poza tym kazdy jest na tyle wyrazisty ze jeszcze zapamietuje;-)

Czy moglbys dla zaspokojenia mojej ciekawosci przedstawic krotki rys psychologiczny mojej postaci? I moze jeszcze Hansa?

-- -- -- -- -- --
Hansa nie znam. To Twoj drugi nick?

Wiesz musialby sie zastanowic ale wydaje mi sie ze jest w Tobie bardzo duzo lagodnosci. Byles pod silnym wplywem rodzicow. Zakladam ze sa dla Ciebie autorytetami. Mysle ze przesadnie chronili Cie przed swiatem zewnetrznym. Jestes jedynakiem? Niepewny siebie. Samotnik
Tyle przychodzi mi do glowy
awe

Data: 2009-06-04 09:02:28
Autor: Vic
awe wrote:
[...]

No widzisz :)
Mam rodzenstwo. Jestem pewny siebie, mam sprecyzowane poglady. Jestem towarzyski, nie przepadam za samotnoscia, choc czasem lubie sie odizolowac od swiata :)
Za duzo lagodnosci? Po prostu nie jestem pieniaczem, choc czasem sie wqrwie. Wtedy lepiej nie wchodzic mi w droge. Ale jest faktem, ze aby mnie porzadnie wqrwic trzeba sie bardzo postarac, dlatego tez zdarza sie to niezwykle rzadko. Natomiast nie potrafie pielegnowac w sobie urazy i jestem z tych, ktorzy czesciej pierwsi wyciagaja reke na zgode. Ale to jest - moim zdaniem - pozytyw.
Nikt na psp nie jest w stanie mnie porzadnie wkurzyc, bo ja traktuje to jako rozrywke, nie walke. A gdy ktos ma do przekazania glownie bluzgi to   laduje w kf-ie i mam po problemie :)

Co do rodzicow, bardzo ich szanuje i cenie. Zawsze mi imponowali swoimi dokonaniami i nadal tak jest, ale mimo to dosc szybko usamodzielnilem sie mentalnie :) Duzo szybciej niz ekonomicznie. Rodzice zreszta nigdy nie byli zaborczy. Zawsze mialem duzo luzu i swobody intelektualnej, choc oczywiscie obowiazywaly pewne zasady, ktorych trzeba sie bylo trzymac.

Jak wiec widzisz, musisz sobie troche zaktualizowac moj profil ;)

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-04 22:21:55
Autor: awe
Jestem dziwnie spokojny o Palikota !
Nie do konca. To jak siebie postrzegamy czesto jest tym kim tak naprawde chcielibysmy byc a nie jestesmy. Nie sadze tez zeby nie denerwowaly Cie te posty na PSP. Tu nie ma aniolow. Czesto pisze sie tekst zeby kogos podk...
Na szczescie niedlugo wybory, a wczesniej cisza wyborcza.
awe

Data: 2009-06-05 08:52:45
Autor: Vic
awe wrote:
Na szczescie niedlugo wybory, a wczesniej cisza wyborcza.

Bedziesz przestrzegal?

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-01 16:08:22
Autor: Stefann

Użytkownik <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:b30ac0e0-9684-427f-9927-602665f5ed78y9g2000yqg.googlegroups.com...
> [...]

trochę "poznęcać" nad człowiekiem który polskiego nauczył się dopiero
jako czwarty język. Dajmy mu trochę satysfakcji, niech się cieszy.

Kożystaj ze swojej wiedzy nabytej za komuny jak najwiecej :)))))

Zennon

Data: 2009-06-02 08:16:58
Autor: Vic
Jestem dziwnie spokojny o Palikota !
pistacjusz@gmail.com wrote:
wykrztałcenie

hmmm...

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-01 15:48:41
Autor: Stefann

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:6aqn2hx85by3$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Czyzbys nie awansowal spolecznie? Tylko technikum, czy zawodoweczka budowlana? Jakies kompleksiki na tle wyksztalcenia?

Zennon

Data: 2009-06-01 15:56:16
Autor: Piotr
Dnia Mon, 1 Jun 2009 15:48:41 +0200, Stefann napisał(a):

Czyzbys nie awansowal spolecznie? Tylko technikum, czy zawodoweczka budowlana? Jakies kompleksiki na tle wyksztalcenia?

Powinienem prościej? Proszę bardzo... Tylko nuworysze (awans,
polactwo) zwracają publicznie komuś uwagę z powody błędów
ortograficznych, tego poprostu się nie robi. Piotr

Data: 2009-06-01 16:07:25
Autor: Stefann

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:xhcsj889cl1k.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Oho! Nastepny "patryjota" z PiSu, co to nie dba o jezyk ojczysty. Moze chcialbys uproscic pisownie jak Palikot? Albo zatwierdzic rusycyzmy i germanizmy?
BTW, co miales z jezyka polskiego na maturze? (Zakladam, ze jednak masz mature)

Zennon

Data: 2009-06-01 16:11:52
Autor: Piotr
Dnia Mon, 1 Jun 2009 16:07:25 +0200, Stefann napisał(a):

[...]

Po czym wywnioskowałeś Zenuś, że nie dbam o język? Utrzymując twój poziom logiki, to jeżeli nie będę na głos mówił, że
ktoś ma brudne paznokcie, to nie dbam o higienę osobistą?
Ty słyszałeś coś o kulturze osobistej, absolwencie wyższych uczelni?
Na studiach tego nie uczyli, więc jeżeli nie miałeś w domu, to mogło
cię minąć.
Piotr

Data: 2009-06-01 16:20:29
Autor: Stefann

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:ajudeli46s6p$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Nie reagujesz na dramatyczne kaleczenie polskiej ortografii.

Utrzymując twój poziom logiki, to jeżeli nie będę na głos mówił, że
ktoś ma brudne paznokcie, to nie dbam o higienę osobistą?

Tak. Twoje dzieci chodza brudne jak rozumiem? I mowia slangiem z pod blokowego smietnika?

Ty słyszałeś coś o kulturze osobistej, absolwencie wyższych uczelni?
Na studiach tego nie uczyli, więc jeżeli nie miałeś w domu, to mogło
cię minąć.
Piotr

Tak Piotrusiu, przymykaj oko na kaleczenie ojczystej mowy, na brudne dzieci, brudne chodniki, drobnych zlodziejaszkow itd, itp. Zachowuj sie kulturalnie i nie reaguj.

Zennon

Data: 2009-06-01 16:42:26
Autor: Piotr
Dnia Mon, 1 Jun 2009 16:20:29 +0200, Stefann napisał(a):

Tak Piotrusiu, przymykaj oko na kaleczenie ojczystej mowy, na brudne dzieci, brudne chodniki, drobnych zlodziejaszkow itd, itp. Zachowuj sie kulturalnie i nie reaguj.

Boszzz...
Piotr

Data: 2009-06-01 16:43:58
Autor: Stefann

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:tw67aa8xpxxd$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

No to jak Piotrus? Myja sie te Twoje dzieci, czy nie?

Zennon

Data: 2009-06-01 10:25:28
Autor: pistacjusz
On 1 Cze, 16:43, "Stefann" <t...@blisko.pl> wrote:
Użytkownik "Piotr" <p...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:tw67aa8xpxxd$.dlgmasz.facet.luzik...

> Boszzz...
> Piotr

No to jak Piotrus? Myja sie te Twoje dzieci, czy nie?

Zennon

Ty chyba wcale nie chcesz rozmawiać o Palikocie?

Data: 2009-06-02 02:07:32
Autor: awe

Użytkownik <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:d65c82ba-8cc7-4279-abcf-51df2105a222j32g2000yqh.googlegroups.com...
> [...]

No to jak Piotrus? Myja sie te Twoje dzieci, czy nie?

Zennon

Ty chyba wcale nie chcesz rozmawiać o Palikocie?
-- -- -- --
tylko o dzieciach Piotrusia. Piotr nie odpowiadaj bo to pewnie jakis pedofil. trzeba byc ostroznym bo nie wiadomo co to za buractwo tu zaglada
awe

Data: 2009-06-01 16:10:29
Autor: matusm
[...]

Daj spokoj ,Zenek chcial sie pochwalic nowym Ofice .On ma ,,,,,a inni jeszcze nie ale dlatego ma bo nadal,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-06-01 15:51:23
Autor: CYC
[...]

Nie mozna wykluczyc i takiej mozliwosci !. Pewnym jest jednak , ze ta proba zdyskredytoweaia jego , jest sterowana , czyli jak za komuny !.

cyc

Data: 2009-06-01 15:54:31
Autor: Stefann

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:h00md1$p15$1news.onet.pl...

[...]

E tam zaraz sterowana ;) W koncu Dziennik i Rzeczpospolita to organy partyjne PiSu wiec po prostu realizuja sluszna linie programowa swoich redakcji ;))))

Zennon

Data: 2009-06-02 14:17:59
Autor: awe

Użytkownik "Stefann" <tu@blisko.pl> napisał w wiadomości news:h00mi7$tnd$1news.task.gda.pl...

[...]

a to dziwne bo Jaroslaw Kaczynski twierdzi ze Dziennik to antypisowska gazeta. Ostatnio strasznie sekowala Kataryne, a w poprzednich wyborach nie czulo sie poparcia dla PiS, nastapil jakby jakis zwrot.
Owszem wczesniej dalo sie odczuc lepszy ton niz w GW, ale mysle ze to raczej chodzilo o przejecie zniecheconych czytelnikow GW i takich ktorzy z nia sie nie identyfikuja.
Sposob bezrefleksyjnego wchodzenia w d. PO - w GW i TVN24 jest mistrzostwem swiata lizusostwa, albo wrecz matczynego stosunku
awe

Data: 2009-06-01 15:00:35
Autor: matusm

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:h00j09$eec$1news.onet.pl...
Jestem jakos dziwnie spokojny o Palikota

Wcale sie nie  dziwie  w koncu nadal,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-06-01 15:41:10
Autor: Piotr
Dnia Mon, 1 Jun 2009 14:53:24 +0200, CYC napisał(a):

Rzecz o tyle dziwna ,ze przeciez tylko jedna kaczka ma dzisiaj cos do powiedzenia , druga jakby na marginesie a mimo to zdarza sie czesto , ze sluzby dzialaja na rzecz partii a mianowicie PiS-u .

Gdyby to kaczki mu się dobierały do zada, to też byłbym spokojny... Ale obawiam się, że to jacyś koledzy Baraniny, he, he.
Piotr

Data: 2009-06-03 15:08:57
Autor: awe

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1wdcbyv43ks3c.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

calkiem mozliwe, palikot jakis taki strasznie przestraszony. chyba ostatnio nie ma humoru, a szkoda bo kiedys byl taki rezolutny..ale czulo sie ze jak dalej bedzie sie tak nadymac to peknie albo go przydepcza.

awe

Jestem dziwnie spokojny o Palikota !