Jestem fanem sklepów z łożyskami :)

Data: 2011-04-08 17:27:58
Autor: Wojtek Sobociński
Jestem fanem sklepów z łożyskami :)
A konkretnie w Brwinowie jest taki baraczek z łożyskami(moja najbliższa okolica). Zaoszczędziłem tam już sporo kasy :) Ostatnim razem był komplet łożysk i uszczelniaczy do kół i zabieraka (jednego uszczelniacza co prawda nie było) ale zapłaciłem 104 pln za komplet :D. Dla wyjaśnienia: łożysko zabieraka z uszczelniaczem - 140 pln w Larssonie. Dziś kupiłem łożyska główki ramy do mojej xtz 750 za 75 pln (przepłaciłem bo większe wziąłem Timkena, mogłem wydać tylko 45 pln) - w Larssonie 150. Do samochodów też mają, w zeszłym roku wymieniłem kumpeli w seacie, komplet na 4 koła za 200 pln :D

--
Wojtek Sobociński
Full szosa 2 sztywniaki

Data: 2011-04-08 23:29:05
Autor: Tmek
Jestem fanem sklepów z łożyskami :)

Użytkownik "Wojtek Sobociński" <sobos6@gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:inn9h3$aq1$1inews.gazeta.pl

Mozesz podac symbole lozysk do xtz?

pzdr
Tmek

Data: 2011-04-08 23:40:14
Autor: Wojtek Sobociński
W dniu 2011-04-08 23:29, Tmek pisze:

[...]

Do główki ramy? 32005 i 32006. Te które wyjąłem miały jeszcze literki JR. Słowackie nowe to 32005J a timken to 32006X. A jeśli pytałeś o koła i zabierak to znajdziesz specyfikację na xtzclub.pl.

--
Wojtek Sobociński
Full szosa 2 sztywniaki

Data: 2011-04-09 00:04:10
Autor: Tmek
Jestem fanem sklepów z łożyskami :)

Użytkownik "Wojtek Sobociński" <sobos6@gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:innvb0$s4s$1inews.gazeta.pl

Dzieki.

pzdr

Data: 2011-04-09 00:51:02
Autor: Gr4N4c1K
Dnia 08-04-2011 o 17:27:58 Wojtek Sobociński <sobos6@gazeta.pl> napisał(a):

A konkretnie w Brwinowie jest taki baraczek z łożyskami(moja najbliższa  okolica). (...)

adres można prosić?

pozdrawiam

Data: 2011-04-09 02:17:12
Autor: Wojtek Sobociński
W dniu 2011-04-09 00:51, Gr4N4c1K pisze:
Dnia 08-04-2011 o 17:27:58 Wojtek Sobociński <sobos6@gazeta.pl> napisał(a):

A konkretnie w Brwinowie jest taki baraczek z łożyskami(moja
najbliższa okolica). (...)

adres można prosić?

proszę bardzo:
http://www.tinyurl.pl?qZ0x2i3G

--
Wojtek Sobociński
Full szosa 2 sztywniaki

Data: 2011-04-09 11:15:01
Autor: Wojtek Sobociński
W dniu 2011-04-08 17:27, Wojtek Sobociński pisze:
[...]

Rany, przeczytałem swój tekst na świeżo i doszedłem do wniosku, że wygląda jak kryptoreklama sklepu :) Dementuję - ja nie sprzedaję łożysk :D. Ja naprawiam rowery :) (zresztą do rowerów też tam kupuję łożyska).

--
Wojtek Sobociński
Full szosa 2 sztywniaki

Data: 2011-04-11 08:50:18
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Wojtek Sobociński napisał(a):
:D. Ja naprawiam rowery :) (zresztą do rowerów też tam kupuję łożyska).

To moze pomozesz, bo mojemu koledze pedal piszczy jak go naciska. Nie wiesz co moze byc nie tak?

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2011-04-11 18:44:24
Autor: Wojtek Sobociński
[...]

Zwykłe pedały czy spd? Może wypłukało smar z łożysk i na sucho chodzi. Jeśli zwykłe pedały to wymienić na nowe, jeśli spd to jakie - może da się rozkręcić i przeserwisować.
Jaki suport? Pakietowy czy starego typu (skręcany kontrą)? Piszczeć może i w suporcie... Czasami zdarza się też, że suport się odkręcił albo był wkręcony "na sucho" i wydaje dźwięki, ale to by raczej skrzypiało. Napisz coś więcej a ja postaram się coś doradzić :)

--
Wojtek Sobociński
Full szosa 2 sztywniaki

Data: 2011-04-11 18:49:22
Autor: KJ Siła Słów
W dniu 2011-04-11 18:44, Wojtek Sobociński pisze:

Napisz coś więcej a ja postaram się coś doradzić :)

Nie przejmuj sie Amilem, od kiedy wprowadzili mu na linie nowy model tramwaju pyta sie o wszystko jak glupi.

KJ

Data: 2011-04-11 19:43:49
Autor: Wojtek Sobociński
W dniu 2011-04-11 18:49, KJ Siła Słów pisze:
W dniu 2011-04-11 18:44, Wojtek Sobociński pisze:

Napisz coś więcej a ja postaram się coś doradzić :)

Nie przejmuj sie Amilem, od kiedy wprowadzili mu na linie nowy model
tramwaju pyta sie o wszystko jak glupi.

:)

--
Wojtek Sobociński