Jestem głupia i leniwa - dajcie pieniądze!

Data: 2019-06-13 17:53:55
Autor: Yogi
Jestem głupia i leniwa - dajcie pieniądze!
https://businessinsider.com.pl/firmy/zarzadzanie/protest-pracownikow-poczty-polskiej-podwyzki-dla-listonoszy/fq5k3qw

""Jak się nieoficjalnie dowiedzieliśmy, Poczta złożyła właśnie w Urzędzie
Komunikacji Elektronicznej (UKE) prognozę, z której wynika, że w przyszłym
roku wygeneruje kilkadziesiąt milionów złotych straty na świadczeniu usługi
powszechnej" - pisze "Rzeczpospolita".

Na wsparcie ze strony państwa liczy też sama Poczta Polska. Gazeta
przypomina, że mówiono o dokapitalizowaniu jej kwotą 200 mln zł na rozwój
sieci logistycznej, przekazaniu części obowiązków Krajowej Administracji
Skarbowej w ramach statusu agenta celnego"

"Będąc partnerem państwa przy realizacji niezwykle ważnych zadań, musimy
jednocześnie konkurować z wielkimi zagranicznymi firmami świadczącymi
usługi kurierskie - mówi Justyna Siwek, rzeczniczka Poczty Polskiej,
cytowana przez "Rz".

Jakież to niezwykle ważne zadania realizuje PP że mamy do ich lenistwa w
myśleniu dopłacać?

Data: 2019-06-14 06:26:42
Autor: Pajdak
Użytkownik "Yogi" <yogi@yellowstone.go> napisał w wiadomości news:1b55tm499l0sj.dlgszpiont.tv...
[...]

Co za cholera w tymi "państywowymi" firmami? Jak nie górnictwo to poczta albo kolej. Wszyscy generują straty za które płaci społeczeństwo. A rozpędzić to szemrane towarzystwo na 4 wiatry!

--
Pajdak

Data: 2019-06-14 07:25:22
Autor: z
W dniu 2019-06-14 o 06:26, Pajdak pisze:

Co za cholera w tymi "państywowymi" firmami? Jak nie górnictwo to poczta albo kolej. Wszyscy generują straty za które płaci społeczeństwo. A rozpędzić to szemrane towarzystwo na 4 wiatry!

To by było nie po europejsku Pajdak

Data: 2019-06-14 10:10:13
Autor: Pisiorowy Escobar
"Pajdak" <runt@anekumena.prv> napisał(-a):

> [...]

Co za cholera w tymi "państywowymi" firmami? Jak nie górnictwo to poczta albo kolej. Wszyscy generują straty za które płaci społeczeństwo. A rozpędzić to szemrane towarzystwo na 4 wiatry!

piśdziaki i misiewicze znalazły tam zatrudnienie
zenuś i doldy wytłumaczą ci dlaczego jest to patriotyczne :DDD

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-06-14 13:31:46
Autor: Pajdak
pajac"z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:5d032fc4$0$17345$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Zezowaty, czy po europejsku jest okradanie społaczeństwa poprzez płacenie na nierobów i nieudaczników którzy ciągle wyciagają ręcę po naszą kasę. Jak nie kopalnie to Poczta, jak nie Poczta to TVPiS w osobie J.Kurskiego czy Rydzyk na "święty cel". Jeżeli szefowie firm państwowych ciagle generują straty  to czas ich pogonić!

--
Pajdak

Data: 2019-06-14 18:25:39
Autor: z
Jestem głupia i leniwa - dajcie pieniądze!
Ty gówno wiesz co się dzieje w Europie

Data: 2019-06-14 20:34:53
Autor: Pajdak
pajac "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:5d03ca85$0$543$65785112news.neostrada.pl...
Ty gówno wiesz co się dzieje w Europie

Więc oświeć "o oświecony" co się dzieje w tej Europie?

--
Pajdak

Data: 2019-06-17 09:50:25
Autor: Pisiorowy Escobar
> [...]

> Ty gówno wiesz co się dzieje w Europie

Więc oświeć "o oświecony" co się dzieje w tej Europie?

on wie bardzo dużo
z codziennie czyta paski geobbels-tv

Data: 2019-06-17 16:35:26
Autor: Pajdak
Użytkownik "Pisiorowy Escobar" <presidento@goverment.ec> napisał w wiadomości news:rbhdgehd0pu1d23hbvqdlgv8afjann4guf4ax.com...
> [...]

pajac "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości
> Ty gówno wiesz co się dzieje w Europie

Więc oświeć "o oświecony" co się dzieje w tej Europie?

-

To jakis popieprzony koleś. Bełkocze coś bez sensu. Pewnie jedzie na ziołach.

--
Pajdak

Jestem głupia i leniwa - dajcie pieniądze!