"Jestem gnojem polskiej polityki, który użyźnia g lebę" - Polikundel o sobie

Data: 2010-01-12 23:47:21
Autor: Antenka
"Jestem gnojem polskiej polityki, który użyźnia g lebę" - Polikundel o sobie
Wyznania POpierdziucha  o sobie - nazwał siebie kupą hehehe. Ale my
już to wiemy -  każdy popierdziuch śmierdzi.

Antenka

Data: 2010-01-13 00:33:27
Autor: robertbig
On 13 Sty, 08:47, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
Wyznania POpierdziucha  o sobie - nazwał siebie kupą hehehe. Ale my
już to wiemy -  każdy popierdziuch śmierdzi.

Antenka

To ,że ty zawsze trzymasz za wszelka cenę , racje jednej tylko
strony .
To świadczy o tobie dobitnie.
Mozna domniemać ,czy to za kase robisz, czy z innych pobudek.
Na pwno nie jest to twoje zdanie prywatne zdanie.
..
Bo tak skrajny nieobiektywizm.
To albo kasa albo fantyzm/choroba/głupota... być może jednak...

Data: 2010-01-13 00:34:07
Autor: Hans Kloss
"Jestem gnojem polskiej polityki"
Z pierwszą częścią jego wypowiedzi o sobie (tą do przecinka) zgadzam
się bez zastrzeżeń. Szerze pisząc twierdzenie to jest prawdziwe chyba
dla każdego przedstawiciela pełoskiej wierchuszki, może z wyjątkiem
gowina.
J-23

Data: 2010-01-13 09:06:02
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-13 08:47, Antenka pisze:
Wyznania POpierdziucha  o sobie - nazwał siebie kupą hehehe. Ale my
już to wiemy -  każdy popierdziuch śmierdzi.

Antenka

Ale jest coś w nim co ja cenię, - szczerość... nie ma w Polsce drugiego tak szczerego polityka.

Pozdrawiam :-)

Data: 2010-01-13 02:21:41
Autor: Antenka
On 13 Sty, 09:06, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
> [...]

> Antenka

Ale jest coś w nim co ja cenię, - szczerość... nie ma w Polsce drugiego

Jadrysiu, czy aby zbyt wielka wylewność i ekshibicjonizm Palikota nie
wskazuje na chorobę psychiczną? Nie przeczę, że "polski gnój" ( sam
tak o sobie gada :D ) nie jest człowiekiem inteligentnym, bo jest.
Patrząc na jego "występy" myślę sobie, czy gość nie pomylił się z
powołaniem - powinien był zalożyć "Kabaret gnoja" :DDD

Pozdrawiam :-*

Antenka

Data: 2010-01-13 12:36:25
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-13 11:21, Antenka pisze:
[...]

Bo ja wiem :-\ , - ta jego wylewność dotyczy głównie przeciwników politycznych, to im przede wszystkim stawia diagnozy, więc "szurnięty" to on chyba nie jest :-\

Ale wyróżnia się  zdecydowanie z tej ponurej zgrai smutasów jakimi są nasi politycy.. i ja mu za to stawiam plus :-)

"Jestem gnojem polskiej polityki, który użyźnia g lebę" - Polikundel o sobie