Jestem górnikiem - podaj dalej

Data: 2015-01-14 15:54:59
Autor: El Comandante
Jestem górnikiem - podaj dalej
Na swoim profilu na Twitterze Sojusz Lewicy Demokratycznej opublikował post "Jestem górnikiem - podaj dalej". W formie graficznej nawiązuje on do hasła "Jestem Charlie", które zostało rozpowszechnione po atakach terrorystycznych w Paryżu przez solidaryzujących się z ofiarami zamachów.

Jak głosi informacja na oficjalnej stronie SLD, partia solidaryzuje się z protestującymi w kopalniach górnikami. I zachęca: "Dołącz do nas!"

Eskalacja protestów i apel SLD

W poniedziałek SLD zaapelowało do Bronisława Komorowskiego o zwołanie Rady Gabinetowej na temat sytuacji w górnictwie. Rzecznik Sojuszu Dariusz Joński powiedział, że do tej pory nie odbyła się w tej sprawie żadna poważna debata i "czas, by do dyskusji włączył się prezydent".

Szef Solidarności Piotr Duda z kolei zapowiedział, że jeśli do przyszłego wtorku rząd i związkowcy nie osiągną porozumienia, w Katowicach zbierze się ogólnopolski sztab międzyzwiązkowy, który podejmie decyzję o dalszych protestach. Związkowiec wezwał premier Ewę Kopacz, by zablokowała dalsze prace nad ustawą dotyczącą restrukturyzacji górnictwa.

W ubiegłą środę rząd przyjął program naprawczy Kompanii Węglowej. Zakłada on między innymi wygaszenie pracy czterech kopalń. Chodzi o "Bobrek-Centrum" w Bytomiu, gliwicko-zabrzańską "Sośnicę-Makoszowy", "Pokój" w Rudzie Śląskiej i Brzeszcze w Brzeszczach.

~niepokorny (12:37)

Jaka troska sld o miejsca pracy.jak byli u władzy to ich dewizą to,,ludzi na bruk,zakłady rozwalić(sprzedać)i na kolana przed klerem.

~dsf. (12:50)

Post PZPR-owska formacja pragnie wyszarpnąć swój kawałek mięsa na losie górników. Porównanie zamachu terrorystycznego na francuski brukowiec z atakiem chciwego kasy rządu PO-PSL na ciężko pracujących górników nie uważam za zbyt trafne. Co prawda we Francji zabito ludzi, ale zestawienie pismaków zbijających kasę na szydzeniu i opluwaniu wszystkich w okół, z ciężko pracującymi z pyle i znoju górnikami jest wręcz karykaturalne. Nie wiem czy SLD popiera górników, czy z nich szydzi.

Data: 2015-01-14 09:29:52
Autor: leming.show
Jestem górnikiem - podaj dalej
użytkownik El Comandante napisał:

Post PZPR-owska formacja

Chciala zajebac lasy panstwowe razem z PO, PSL i Palikotami.

Data: 2015-01-14 16:17:30
Autor: A. Filip
SLD: Jestem gĂłrnikiem - podaj dalej (Ĺźe masz dopłacać WIĘCEJ!)Ď+­Ä iĚň Ÿ8˛H obieca 3_000_000 nowych gĂłrnikĂł w? ;-)]
"El Comandante" <el_comandante@gmail.com> pisze:
[...]
ofiarami zamachĂłw.

Jak głosi informacja na oficjalnej stronie SLD, partia solidaryzuje
się z protestującymi w kopalniach górnikami. I zachęca: "Dołącz do
nas!" [...]

"Dołącz do nas" znaczy "Dopłać jeszcze więcej do nas"?

Bo plan Kopacz jest zły.  Tylko Ĺźe niech inni mądrzy/"mądrzy" ruszą dupę i
przedstawiają swĂłj lepszy plan z jego _kosztami_.  Polityczne PIERDOLENIE
kończy się gdy trzeba mówić o wydawaniu DUŻYCH pieniędzy podatników tak żeby
"nie idiota" uwierzył.

Jak sobie górnicy wywalczyli nie opłacone przywileje emerytalne cudzym kosztem
to sobie _także_ wywalczyli że mojego współczucia i sympatii się doczekają
tylko odrobinę wcześniej nim piekło zamarznie.

Życie to bardzo rzadko wybór pomiędzy czy być zdrowym i bogatym czy chorym i biednym.

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowała Kuklińkisch 21 wieku.
Kto wie, strzeĹźe się; kto zapomina, tego zranią.  (Przysłowie abisyńskie)

Data: 2015-01-14 16:52:09
Autor: El Comandante
SLD: Jestem górnikiem - podaj dalej (że masz dopłacać WIĘCEJ!) [Czy Kaczyński obieca 3 000 000 nowych górników? ;-)]
"A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> schrieb im Newsbeitrag news:anfi+dvokjmb2ff-f1e3@xl.wp.pl...
[...]

przedstawiają swój lepszy plan z jego _kosztami_.

O czym ty pierdolisz? Plan władzy, i jak powiedział Tusk każdej POprzedniej władzy jest demontaż PO kawałku państwa polskiego...
Najlepszy plan to jest bandę okrągłostołową odsunąć od stołków, wszelkimi możliwymi środkami...

Data: 2015-01-14 17:51:29
Autor: Marek Czaplicki
El Comandante pisze na pl.soc.polityka w dniu środa, 14 stycznia 2015 16:52:

[...]

A wytłumacz. Jak się mają kopalnie do państwa? Czy jako te na których państwo zarabia, czy jako te do których bez końca musi dopłacać i umarzać długi. Górnicy słyszałem skarżą się bez końca na swoją pracę. No kurna przez lata narzekać, to ja bym już ja w cholerę zmienił i przestał palić głupa, jak to się poświęcam.

Data: 2015-01-14 17:55:10
Autor: u2
W dniu 2015-01-14 o 17:51, Marek Czaplicki pisze:
[...]

ja w zyciue nie slyszalem uskarzajacego sie gornika, ale uskarzajacego sie czeplika czesto czytuje na psp:-)))

ty czeplik doskonale wiesz, ze Polska weglem stoi i dlatego zrobisz wszystko, aby sie przewrocila na tym weglu:-)))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-01-14 18:15:25
Autor: u2
SLD: Jestem górnikiem - podaj dalej (że masz dopłacać WIĘCEJ!) [Czy Kaczyński obieca 3 000 000 nowych górników? ;-)]
W dniu 2015-01-14 o 18:12, Marek Czaplicki pisze:

ROTFL

rotflmao

Data: 2015-01-14 18:04:51
Autor: El Comandante
"Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m966qi$vs6$1news.icm.edu.pl...
[...]

Nie pierdol głupot, kopalnie mają iść jak wszystko do Żyda, Niemca...
Zyski z kopalń i zakładów pracy to nie tylko bezpośredni zysk. Zyskiem jest już samo zatrudnienie osób, kupowanie przez nich z otrzymanych świadczeń towarów, czyli napędzanie koniunktury, dzięki kistnieniu zakładów pracy, kopalń, istnieją inne zakłady pracy, produkujące podzespoły dla tych zakładów, tego banda okrągłostołowa nie POliczy, tak jak nie POliczyła, którzy to według nich Polacy żyją średnio dłużej...

Tfu!

Data: 2015-01-14 18:16:51
Autor: Marek Czaplicki
El Comandante pisze na pl.soc.polityka w dniu środa, 14 stycznia 2015 18:04:

[...]

Kup sobie śliniak. :-) Zyski z kopalni to są marnotrawione przez bonzów związkowych i prezesów spółek wokółkopalnianych. Jak masz coś państwowe to znaczy że niczyje, więc garną to co jeszcze można do siebie. Górnikom się coś z systemami pokiełbasiłoś. Za komuny chcieli żyć jak w kapitalizmie, za kapitalizmu jak za komuny. :-)

Data: 2015-01-14 18:20:43
Autor: El Comandante
"Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m968a4$n7d$1news.icm.edu.pl...
[...]

A bonzowie prezesowie spółek to rodzinka resortowych dzieci z sejmu, SBecja czystej krwii. Nie bój się, skurwysyny nie dadzą sobie krzywdy zrobić. Polska bandziorami okrągłostołowymi i ich POciotkami stoi... Raz się kupi za złotówkę, raz się sprzeda do Żyda...

Data: 2015-01-14 18:22:02
Autor: Marek Czaplicki
El Comandante pisze na pl.soc.polityka w dniu środa, 14 stycznia 2015 18:20:

[...]

Nie wnikam. Sami górnicy wybrali to mają. Kto wybiera władze tysiąca i jednych związków kopalnianych? Marsjanie?

Data: 2015-01-14 18:35:25
Autor: El Comandante
"Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m968jr$n7d$2news.icm.edu.pl...
[...]

Propaganda reżimowa...

Data: 2015-01-14 18:43:58
Autor: Marek Czaplicki
El Comandante pisze na pl.soc.polityka w dniu środa, 14 stycznia 2015 18:35:

[...]

Propaganda? Napisz do Dudy, że go wybrał reżim. Przyjdzie po Ciebie bo zna adresy wszyskich ważniaków w Polsce. :-)

Data: 2015-01-14 18:54:47
Autor: Budzik
SLD: Jestem górnikiem - podaj dalej (że masz dopłacać WIĘCEJ!) [Czy Kaczyński obieca 3_000_000 nowych górników? ;-)]
Użytkownik El Comandante el_comandante@gmail.com ...

A bonzowie prezesowie spółek to rodzinka resortowych dzieci z sejmu,
SBecja czystej krwii.

Tym bardziej trzeba sprywatyzować!

Data: 2015-01-14 21:17:36
Autor: El Comandante
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA422C645B5A74budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
Użytkownik El Comandante el_comandante@gmail.com ...

A bonzowie prezesowie spółek to rodzinka resortowych dzieci z sejmu,
SBecja czystej krwii.

Tym bardziej trzeba sprywatyzować!

Co znaczy sprywatyzować? Gdzieś tego kurwa słowa się nauczył? Majątek państwowy należy do narodu, należy do narodu i tylko naród powinien nim zarządzać, a w przypadku sprzedaży, tylko naród i załoga powinni być beneficjentami zysku... Prywatyzacja pookrągłostołówa to nic innego, jak złodziejstwo majątku narodowego Polaków i rujnowanie świadome kraju, przez bandziorów okrągłostołowych, czyli mafię...
Już "sprywatyzowali" bandziory większość przedsiębiorstw i nazywają się teraz z udziałem skarbu państwa, a w radach nadzorczych mafiozi resortowych dzieci, z bajońskimi zarobkami, a pracownikom płaci się jałmużnę...

Data: 2015-01-14 22:59:59
Autor: Budzik
[...]

Juz ci pisałem, ze jak oczekujesz kulturalnej dyskusji to nie musisz podnosic wartosci swoich wypowiedzi kurwami...

[...]
A czytac nie umie?
Pisałem, ze pol prywatyzacje mnie nie interesują.
Prywatyzacja ma być pełna - co to znaczy - to znaczy ze kopalnia ma byc firmą prywatna, ktora funkcjonuje na normalnych warunkach rynkowych, ze wszystkimi plusami i minusami takiej sytuacji.
Ktos musi sie czuc odpowiedzialny!

Data: 2015-01-15 00:15:12
Autor: El Comandante
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA422EDA89526Fbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Jak może być coś prywatne, coś warte miliardy? To jest utopia, to jest bandytyzm... I co, jak jakieś przedsiębiorstwo, czy to państwowe, czy to prywatne upada, ogłasza upadłość, to czy odpowiedzialnym włos z głowy spada z tego tytułu? Nie, jest awansowany w hierarchii władzy.

Data: 2015-01-15 06:57:00
Autor: Budzik
[...]

Jak upada cos prywatnego to oczywiscie ze jest odpowiedzialnosc. Najwieksza odpowiedzialnoscia jest sam upadek i strata kasy.

Kopalnie teoretycznie mogą być warte miliardy. Ale obawiam sie ze przy obecnym systemie zarzadzania, rentownosci, strukturze zatrudnienia to o takiej wartosci mozemy pomarzyc.
I oczywiscie moznaby je zrestrukturyzowac, wyprowadzic na prostą i sprzedać za te miliardy ale czy Ty naprawde sie ludzisz ze to sie moze stac pod egidą panstwa? Bo ja nie mam takich złudzeń. Dlatego niestety trzeba cos z nimi zrobic w takim stanie jak sa teraz.Zeby zaczeły tej wartosci nabierać. Nawet dla kogos innego.
Sam piszesz, ze nawet miejsca pracy sa wartoscia a te pozostana, jeżeli kopalnia bedzie dobrze zarzadzana, nawet przez prywatnego własciciela.

Data: 2015-01-15 10:40:31
Autor: El Comandante
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA4234B6FAC6B0budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Ha, ha, ha i jeszcze raz ha!
Kradzione nie tuczy..., lekko przyszło, może lekko pójść. Nikt nie ma kapitału zdobytego uczciwie, NIKT! W Polsce tylko złodzieje, którzy przejęli polski majątek narodowy za symbliczną złotówkę...

Kopalnie teoretycznie mogą być warte miliardy. Ale obawiam sie ze przy
obecnym systemie zarzadzania, rentownosci, strukturze zatrudnienia to o
takiej wartosci mozemy pomarzyc.

Wyjebać rząd i bandę okrągłostołową, znacjonalizować gospodarkę i będzie prosperity....

Data: 2015-01-15 10:59:54
Autor: Budzik
[...]

Bzdura, bzdura, bzdura...

Nikt nie ma kapitału zdobytego uczciwie, NIKT! W Polsce tylko złodzieje, którzy
przejęli polski majątek narodowy za symbliczną złotówkę...

No patrz, a ja jednak paru przedsiebiorców znam ktorzy dorobili sie jednak ani nic nie kupujac za złotówke, aninic nie kradnąć.
Nie mówie, ze nie ma wielu takich o ktorych mówisz. Ale co chcesz z tym zrobic?
Takie były czasy.

[...]

Masz przykład panstwowej kopalni ze to nie działa, ale mimo to brniesz...

Data: 2015-01-15 12:32:04
Autor: El Comandante
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA4237098DB035budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Dawać ci pod nos, że rząd chciał pod stołem okraść kopalnię, a ty powiesz, że deszcz pada...

"Pajace, pajace" - słyszymy z jednej strony. "Ciule, ciule" - odpowiadają z
drugiej. A Piotr Duda z "Solidarności", bez składu i ładu, czyli bez sensu,
grozi posłom: "znamy wasze nazwiska i wiemy, gdzie mieszkacie" - pisze
Wiesław Dębski w felietonie dla Wirtualnej Polski komentując dialog
społeczny w Polsce.

Albo inaczej: "Wy nie jesteście lekarzami, wy jesteście biznesmenami" -
słyszeliśmy z ust ministra Arłukowicza (jakby "biznesmen" było słowem
negatywnie naznaczonym!). "Nie chcecie rozmawiać? To zamykamy gabinety!" -
odpowiadali lekarze.

I tak, z dnia na dzień toczy się w Polsce dialog społeczny, czyli rozmowa
władzy ze społeczeństwem. I odwrotnie. Państwo się zabawiają, tylko o nas,
biednych żuczkach, nikt zdaje się nie pamiętać.

A żuczki milczą. Do czasu jednak. Jak się w końcu wkurzą, to pogonią całe to
towarzystwo. I nikt - ani pani Kopacz, ani pan Duda, że o panach Kaczyńskim,
Millerze i Palikocie nie wspomnę - nie będzie miał wtedy wiele do gadania.
Spontaniczne wybuchy społeczne rządzą się bowiem swoimi prawami.

Dlatego tak ważne jest, jak dzisiaj rząd rozmawia ze społeczeństwem. I pan
Tusk, i pani Kopacz rozdawali wokół uśmiechy, spotykając się z górnikami lub
ich żonami. I nie powiedzieli, że ich rozmówców czekają łzy, pot i krew. Ot,
takie drobne oszustwo. W tym samym bowiem czasie w zaciszu gabinetów
rządowych robota aż furczała, przygotowywano projekt naprawy kopalń poprzez
ich. likwidację.

Gdy więc górnicy dowiedzieli się (z mediów, oczywiście, z mediów) jaki też
los szykuje im rząd - zresztą bez jakichkolwiek konsultacji, bez rozmów ze
związkami i samorządowcami - to część zjechała pod ziemię, część ruszyła do
Warszawy a część zapewniała, że nie dadzą się wyciulać. Rząd zaś jak zwykle
nie miał nawet wariantu "B". Nie było wersji minimum i maksimum, nie było
prawdopodobnie ustaleń, gdzie można ustąpić - a na tym chyba polegają
negocjacje. Jak postąpiła pani premier? Przyjechała na Śląsk i rzuciła na
stół teczkę z rządowym programem, zapowiadając, że nie ustąpi!!! Co więc
chciała negocjować? Naprawdę uważała i uważa, że można coś takiego i taką
metodą wprowadzić w życie?

Najwyraźniej zapomniała premier Kopacz jak to było z lekarzami rodzinnymi.
Minister Arłukowicz nie chciał z nimi rozmawiać, on im wypowiedział wojnę. A
na wojnie trup się ściele gęsto i o porozumienie trudno. Więc grzmiał pan
minister, pouczał, wyciągał jakieś brudne oskarżenia. Zapowiadał, że nie
będzie żadnych ustępstw. Aż wreszcie poszedł po rozum do głowy (zapewne za
"namową" pani premier). I siadł do stołu rokowań.

Tak zapewne skończy się też na Śląsku.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Wieslaw-Debski-Kopacz-nie-ma-sklonnosci-samobojczych-
musi-rozwiazac-ten-problem,wid,17177761,wiadomosc.html?ticaid=1142a3&_ticrsn=3

Banda oprawców u władzy zawsze w zaciszu gabinetów rządowych rucha polski
naród....

Data: 2015-01-15 18:56:13
Autor: Budzik
[...]

Tak, to jest zastanawiające.
Nie to zeby mi sie podobało ustalanie wszystkiego ze zwiazkami zawodowymi ale z drugiej strony trudno oczekiwac ze te zrezygnuja ze swojej roli.

Zastanawiam się tylko, jakim trzeba byc hipokrytą, zeby teraz opowiadac jak źle jest zarządzana kopalnia. A gdzie byli wczesniej? Gdzie były wczesniej protesty, działania, lobbing, petycje itp?

Data: 2015-01-15 20:14:07
Autor: El Comandante
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA423C2A2E1BDFbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Mówisz o rządzie? No właśnie, gdzie były dyskusje, konsultacje, przeciwdziałania? Aaa, jak mówił Tusk, wszyscy jego POprzednicy też zaniedbali... (czytaj też sprzedawali Polskę)...

Data: 2015-01-15 21:59:52
Autor: Budzik
[...]

Równiez.
Ale tak samo o pracownikach kopalni i o nierobach ze zwiazków.

Data: 2015-01-15 23:19:08
Autor: El Comandante
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA423E3C81CE57budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Gdybyś był sprawiedliwym człowiekiem, skoncentrowałbyś się na oprawcach u władzy. Nie ma również, takie postępowanie, jak postępuje koalicja PO PSL jest nie do pomyślenia w żadnym innym kraju w Europie, toż to jest skurwysyństwo, które należy bezwzględnie ukarać. Na tym się skoncentruj, jak ci bandziory z polskim narodem POstępują... Pod osłoną nocy, bez pardonu, Tfu!

Data: 2015-01-15 23:59:55
Autor: Budzik
[...]

A dlaczego mam sie skoncentrowac na jednych, skoro moim zdaniem winni sa wszyscy beneficjenci utrzymywania status quo czyli zarówno rzad ktory olał temat, ale tez górnicy, ale tez zwiazki zawodowe o nierobach z zarzadów nawet nie wspominając.

Data: 2015-01-16 10:07:44
Autor: El Comandante
[...]

Rząd nie olał tematu, nie talmudyzuj, rząd dostał najwyraźniej w łaę i posłowie POPSL i dlatego bez konsultacji społecznych przeforsowują pod osłoną nocy swoje czarne ustawki...
Nad tym i tylko nad tym powinieneś się skonsultiować, bo to jest czysty bandytyzm polityczny i mafijny proceder...

Data: 2015-01-16 09:59:50
Autor: Budzik
[...]

A cóz to za konstrukcja - najwyraźniej w łapę?
Masz jakis dowód?
Ja mysle, ze zwiazki zawodowe tak sie juz rozrosły i maja taka siłe, ze nikt nie chciał ruszac gówna, dlatego temat olano.

[...]

Macierewiczowanie.
Nie mówie ze to jest niemozliwe, ale bez dowodów to tylko czcze gadanie. Niestety.

Data: 2015-01-16 11:06:47
Autor: El Comandante
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA4246C4CEE0E0budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Nocna zmiana, to jest ewidentny dowód!

~cynik (01:56)

Duch nocnej zmiany nie zagasł ...

~zaczynam nienawidzić władzy! (01:56)

Kiedy rząd chce coś przepchnąć, to żaden akt prawny nie spędza miesięcy w
poczekalni. Posłowie głosują nawet w nocy. Tak samo zrobiono z wiekiem
emerytalnym. Jedna wielka granda i POszustwo!

~Majkel (01:50)

Kolejne złodziejstwo!!!!!

~polo (02:11)

Złodzej grasuje w nocy... najpierw chcieli ukraść lasy, teraz wzięli sie za
kopalnie.

~warszawiakniezwyboru (02:01)

Do Polaków! Nie narzekajcie na rząd, nawet jak będą chcieli wam ukraść
ostatnią kromkę chleba! Była teraz okazja by przepędzić złodziei i, ale wy
daliście się podjudzać , i zazdrościliście górnikom nawet tego , że nie mają
światłą na dole! Zamiast tzrymać się razem , wszyscy, to manipulują wami jak
kukłami! pozdrawiam rodaków! Wkrotce będą strajkować inne grupy zawodowe,
już na wiosnę! Przypomną wam się te dni gdy górnicy prosili o pomoc!

Data: 2015-01-16 12:04:02
Autor: A. Filip
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
UĹźytkownik El Comandante el_comandante@gmail.com ...

[...]

RĂłwniez.
Ale tak samo o pracownikach kopalni i o nierobach ze zwiazkĂłw.

[...]

sa wszyscy beneficjenci utrzymywania status quo czyli zarĂłwno rzad
[...]

Masz jakis dowĂłd?
Ja mysle, ze zwiazki zawodowe tak sie juz rozrosły i maja taka siłe, ze nikt nie chciał ruszac gówna, dlatego temat olano.

A nie Tusk (PO) chciał przesunąć problem na "po wyborach" ale nie wyszło i spadło
jeszcze na Kopacz (PO)? [patrz precedens czyli stocznia "ocalona" przed
euro-wyborami, ale juĹź nie po wyborach]. Dla politycznych cynikĂłw to co robi
premier Kopacz (PO) to klajstrowanie żeby szambo nie wybiło dokładnie na wybory
gdy to będzie najbardziej pasować opozycji.

Zaś według spiskowej teorii dziejów rząd Kopacz/PO napuszcza opozycje i
związki żeby za parę miesięcy "musiały" przyjąć prywatyzację "po bardzo
okazyjnych cenach" z pocałowaniem w rękę bo tak się same propagandowo teraz
wkopią głęboko. Kupić kopalnie z "nie skruszonymi" związkami IMHO mógłby ktoś
odważny/głupi. Prywatyzacja (może) przejdzie jak związki zamykanych kopalń będą
już o nią "żebrać". A tego w żadnym znacząco realistycznym wariancie nie
spodziewam się ani a tym ani w przyszłym miesiącu.

[...]

Macierewiczowanie. Nie mĂłwie ze to jest niemozliwe, ale bez dowodĂłw to tylko
czcze gadanie.  Niestety.

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowała Kuklińkisch 21 wieku.
Uderzyć włąsną włócznią w swoją tarczę.  (Przysłowie chińskie)

Data: 2015-01-16 17:59:48
Autor: Budzik
[...]

Po prostu nie rozumiesz słowa: dowdów.

Data: 2015-01-15 20:37:18
Autor: andal
On Thu, 15 Jan 2015 12:32:04 +0100, El Comandante wrote:

[...]

polski narĂłd....

czas by narod sie przebudzil, ulitowal nad zydem i wyslal w cieplejsze strony

Data: 2015-01-15 21:57:36
Autor: A. Filip
andal <andal@andal.com> pisze:
[...]

A wersja politycznie poprawna to nie "gorąco wesprzeć starania Izraela o powrót
(wszystkich) ĹťydĂłw do ich Izraelskiej Ojczyzny"? ;-)

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowała Kuklińkisch 21 wieku.
Lepiej płakać z mądrymi, niĹź śmiać się z głupcami.  (Przysłowie hiszpańskie)

Data: 2015-01-15 21:07:01
Autor: andal
On Thu, 15 Jan 2015 21:57:36 +0100, A. Filip wrote:

andal <andal@andal.com> pisze:
[...]

powrĂłt (wszystkich) ĹťydĂłw do ich Izraelskiej Ojczyzny"? ;-)

moze byc, zrob sobie taki transparent i wyjdz na ulice

Data: 2015-01-14 18:54:56
Autor: Budzik
[...]

Troche drogie te miejsca pracy...
Za takie pieniadze to ja tez stworze miejsca pracy!

Data: 2015-01-14 21:19:23
Autor: El Comandante
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA422C60824E23budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

To stwórz, teraz masz okazję, kopalnie chcą opylić kolesiowi za 500 ysięcy złotych, a Niemcom pewno za darmo oddadzą, jak z większością polskich przedsiębiorstw było i cukrowniami....

Data: 2015-01-14 22:59:57
Autor: Budzik
[...]

Nie badz naiwny.
Nikt nie doplaci mi do biznesu 1/3...

Data: 2015-01-15 00:16:26
Autor: El Comandante
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA422EDB72A033budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Jakbyś był z układu okrągłostołowego, to być  może by ci dopłacili...

Data: 2015-01-15 06:56:59
Autor: Budzik
[...]

Nie bądź naiwny. Dziś juz nowym nie dopłacają. Nawet jakbym był z układu. A nie jestem. Zresztą - i dobrze - mnie nie chodzi o to zeby mi dopłacali, mnie chodzi o to, aby nie marnowali kasy dopłacając innym, zwłaszcza w dziedzinie która bez problemu powinna wyzywić się sama.
Tylko historycznie zostało kilka branż w których kasa leci szerokim strumieniem - patrz PKP, górnictwo.
I jakos dziwnym zbiegiem okolicznosci w tych branzach z jednej strony mamy szefów z politycznego nadania, z drugiej setki zwiazków zawodowych i prezesów na ciepłych posadkach. No i oczywiscie burdel, brak zasad rynkowych i ogólnie słabe dziąłanie tych firm.
Nie sadzę aby korelacja była przypadkowa...

Data: 2015-01-15 10:42:23
Autor: El Comandante
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA4234ACBF7D66budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Zawsze, ale to zawsze się gdzieś dopłaca i tak się kręci gospodarka. Zresztą, budżet narodowy to nasze pieniądze i mają prawo wracać do nas tak, jak my sobie tego życzymy!

Data: 2015-01-15 10:59:53
Autor: Budzik
[...]

My? A ilu "was" siedzi w Twojej głowie? Ogólnie to nie zgadzam sie na podejscie, ze skoro budzet wydaje pieniadze (a co miałby z nimi zrobic) to obojetne jak to robi, byle pieniadze wracały do Polaków...

Data: 2015-01-15 14:00:18
Autor: El Comandante
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA4237123EB090budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Ty możesz się zgadzać lub nie, a reżim i tak wyda na siebie i na swoje zabezpieczenie. Te bandziory wydają nasze pieniądze na wojny napastne z Arabami, a potem się dziwią i wmawiają nam, że trzeba zabezpieczać się przed terroryzmem i na zakłady pracy i pensje dla ludzi potem brakuje....

Kogo ty kurwa bronisz? Tego bandyctwa nie da się w żaden sposób obronić...

Data: 2015-01-15 18:56:11
Autor: Budzik
[...]

Ok, skonczyło sie o górnikach, zaczeło boukunowanie.
To ja pas.

Data: 2015-01-15 20:40:41
Autor: andal
On Thu, 15 Jan 2015 18:56:11 +0000, Budzik wrote:

UĹźytkownik El Comandante el_comandante@gmail.com ...

OgĂłlnie to nie zgadzam sie na podejscie, ze skoro budzet wydaje
[...]

pasujesz bo ci brak argumentu

a moze nie rozumiesz pytania, prosciej:

dlaczego sa pieniadze nawojne z arabami a nie ma na wewnetrzne potrzeby ?

Data: 2015-01-15 21:59:53
Autor: Budzik
SLD: Jestem górnikiem - podaj dalej (że masz dopłacać WIĘCEJ!) [Czy Kaczyński obieca 3_000_000 nowych górników? ;-)]
Użytkownik andal andal@andal.com ...

pasujesz bo ci brak argumentu

Trudno podawać argumenty, skoro boukun zamiast na nie odpowiedziec, zmieni temat.
To sie szybko staje nudne.

a moze nie rozumiesz pytania, prosciej:

dlaczego sa pieniadze nawojne z arabami a nie ma na wewnetrzne potrzeby ?

Kto twierdzi ze nie ma pieniedzy?
Jak słyszę jaką kase znowu dają górnikom to sie za łowe chwytam.
Mi nigdy nikt złotówki nie dał.
Oni zarabiaja naprawde przyzwoicie, teraz proponuje im sie krocie a i tak sie nie podoba bo chcieliby gwarancji zatrudniania na 10  lat wprzód. JA TEZ BYM CHCIAL! Mogłbym sie spokojnie przez 10 lat opeirniczac bez strachu ze mnie wywalą.

W kopalni silesia po prywatyzacji i przeprowadzonych zmianach wydobycie w przeliczeniu na górnika wzrosło o ponad 100%... To mówi wszystko.
Kasa przejadana, zła organizacja pracy, brak inwestycji - kazdy patrzy zeby sie nachapać i nic innego go nie interesuje.
Trudno. Ale dlaczego ja mam doplacac do tego burdelu?

Data: 2015-01-15 23:22:52
Autor: El Comandante
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA423E46B1819Fbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

A powinieneś się za głowę chwytać jak słyszysz, że wydają pieniądze na wojnę z Arabami i na zakup złomu z zachodnich składowisk. Dlaczego nie podosisz NA TO alarmu?

Data: 2015-01-15 23:59:54
Autor: Budzik
[...]

Bo sie na tym nie znam.
Ale z merytorycznymi argumentami zawsze chetnie sie zapoznam.

Data: 2015-01-16 03:03:50
Autor: andal
On Thu, 15 Jan 2015 23:59:54 +0000, Budzik wrote:

[...]

jak to sie nie znasz ? krytykujesz prowadzenie kopalnii

a nie potrafisz przyjrzec sie czy wydatki na wojne z arabami sa potrzebne ?

a moze masz stracha przy dupie ?

Data: 2015-01-16 07:12:11
Autor: A. Filip
andal <andal@andal.com> pisze:
[...]

Podatki RP3 "na wojnę z Arabami" nie są USA potrzebne?
To po kiego WP zaciągali do Afganistanu i Iraku? ;-)

Zawsze się pytaj komu.
Czy kopalnie do zamknięcia są potrzebne podatnikom żeby do nich doþlać więcej w
regularnie powtarzanych nawrotach, górnikom _innych_ kopalń (jak się zmniejszy
produkcja konkurencyjnego węgla), górnikom zamykanych kopalń.

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowała Kuklińkisch 21 wieku.
Od Sasa do Lasa.  (Przysłowie polskie)

Data: 2015-01-16 07:59:53
Autor: Budzik
[...]

jak to sie nie znasz ?

Tak, wiem - tu sie wszyscy znają na wszystkim...

krytykujesz prowadzenie kopalnii a nie potrafisz przyjrzec sie czy wydatki na wojne z arabami sa potrzebne ?

Ja krytykuje prowadzenie kopalni? Ja krytykuje skutki i wyniki.

a moze masz stracha przy dupie ?

Ze co? Moze do rodzinki przy niedzielnym obiedzie odzywaj sie tym tonem a nie do mnie, ok?

Data: 2015-01-14 18:55:08
Autor: Budzik
SLD: Jestem górnikiem - podaj dalej (że masz dopłacać WIĘCEJ!) [Czy Kaczyński obieca 3_000_000 nowych górników? ;-)]
Użytkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...

[...]

Bo plan Kopacz jest zły.  Tylko że niech inni mądrzy/"mądrzy" ruszą
dupę i przedstawiają swój lepszy plan z jego _kosztami_.  Polityczne
[...]

Wydaje sie ze jedyny sposób to prywatyzacja.
Prywatne spolki pokazały ze mozna.
Ale nie jakas fikxcyjna prywatyzacja tylko prawdziwa.

Ale o tym jakos nikt nie mówi bo by sie skonczyły ciepłe posadki w zarządach...

Data: 2015-01-14 21:21:02
Autor: El Comandante
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA422C5E498423budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Jakoś spółki z udziałem skarbu państwa i posadki dla kolesiów się nie kończą, a z tym należałoby w końcu w pierwszej kolejności skończyć...

Data: 2015-01-14 22:59:58
Autor: Budzik
[...]

No toz piszę, żę nikt o tym nie mówi!

a z tym należałoby w końcu w pierwszej kolejności skończyć...

W tym temacie masz u mnie pełne poparcie.

Data: 2015-01-14 18:01:31
Autor: Marek Woydak

Użytkownik "El Comandante" <el_comandante@gmail.com> napisał w wiadomości news:m96003$bu1$1speranza.aioe.org...
[...]

Przypominam ci sklerotyku, że obecna SLD to "okrągłostołowe sprzedawczyki". Sam tak pisałeś.

MW

Data: 2015-01-14 18:36:58
Autor: El Comandante
"Marek Woydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:m968kt$oka$14news.albasani.net...

[...]

Mi nie musisz przypominać, przypomnij sobie to względem PO... Wczoraj Tusek POwiedział, że wszyscy premierowie od okrągłego stołu to sprzedawczyki... Nie głupio ci?

Data: 2015-01-14 18:46:23
Autor: Marek Woydak

Użytkownik "El Comandante" <el_comandante@gmail.com> napisał w wiadomości news:m969fp$nn1$1speranza.aioe.org...
[...]

To po jaką cholerę jako "argumentu" używasz tych sprzedawczyków? Tusk nie powiedział, że obije ci mordę ale twoj idol związkowy Duda straszy wszystkich wokół, że postawi na drzwiach mieszkań posłów krzyzyki i pozałatwia. Czy czegoś ci to nie przypomina? Będziesz rżnął głupa wieć ci przypomnę: tak robiła SB w stanie wojennym. Czy sie rózni Duda od SB-eka?

MW

Data: 2015-01-14 21:19:44
Autor: u2
W dniu 2015-01-14 o 18:46, Marek Woydak pisze:
[...]

Duda uprzedza, wy ubeki nie uprzedzacie:-)))

Data: 2015-01-15 17:25:17
Autor: Marek Woydak
Jestem górnikiem - podaj dalej
SPADAJ ŚMIECIU!

MW

Data: 2015-01-14 21:22:54
Autor: El Comandante
"Marek Woydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:m96a1q$r7g$5news.albasani.net...

[...]

Powinni obić bandziorom mordy, a nie tylko straszyć, jak chcę przeżyć wraz z rodzinami. Polska powinna była już dawno z kolan powstać. Największa okazja była, jak bandziory z PO-PSL okradli Polaków z emerytury. Byli w końcu otoczeni...

Jestem górnikiem - podaj dalej