Jestem got贸w do adopocji

Data: 2012-10-25 12:20:00
Autor: Bogdan Idzikowski
Jestem got贸w do adopocji
Kiedy艣 sprawny aborter, potem cz艂owiek przyk艂adnie nawr贸cony a nawet minister, znawca 偶ycia towarzyskiego zarodk贸w, publicznie pochwali艂 si臋 nowym pomys艂em.

Ot贸偶 nale偶y ca艂kowicie zakaza膰 in vitro, za艣 zarodki, kt贸re ju偶 istniej膮, mo偶na wed艂ug niego "zaadoptowa膰鈥. Pomy艣la艂em sobie, czemu nie? Zaadoptuj臋 sobie taki zarodek i zrobi臋 dobry uczynek, tym bardziej, 偶e zarodek nie b臋dzie raczej poka藕nych rozmiar贸w i bez problem贸w zmie艣ci i si臋 w mieszkaniu. Nie b臋dzie tez pewnie 偶ar艂 czips贸w, pi艂 coli i pali艂 marihuany, wi臋c koszty utrzymania nie powinny by膰 wysokie, je艣li w og贸le jakiekolwiek b臋d膮. Mo偶e go kunsztownie oprawi臋, i powiesz臋 na 艣cianie z podpisem (r贸wnie偶 kunsztownie wykaligrafowanym):  鈥濼u wisi zarodek polski, adoptowany przeze mnie 25 pa藕dziernika 2012 roku, a tym samym cudownie ocalony od zapomnienia, niech z zdrowiu pozostaje a偶 do naturalnej 艣mierci鈥.

Bardziej wra偶liwi i ceni膮cy dyskrecj臋, mog膮 go trzyma膰 w puzderku, dyskretnie wkomponowanym w ulubiony ksi臋gozbi贸r w salonie. Namawiam was do tego samego i oczekuj臋 jednocze艣nie deklaracji ile sztuk zarodk贸w wa膰pa艅stwo zamierzacie przygarn膮膰. 锘
czwartek, 25 pa藕dziernika 2012, revelstein
http://revelstein.blox.pl/2012/10/2747-jestem-gotow-do-adopocji.html

================================

Ja bym mu nie wypomina艂 okresu "b艂臋d贸w i wypacze艅". W ko艅cu ka偶dy ma prawo do zmiany pogl膮d贸w i zachowa艅. Ale reszta tekstu mnie rozbawi艂a. Lektur臋 polecam wszystkim przeciwnikom in vitro.

--
Donald Tusk - "wola艂bym si臋 nie urodzi膰, ni偶 na grobach zmar艂ych budowa膰 swoj膮 karier臋 polityczn膮".

Data: 2012-10-25 10:39:05
Autor: Marek
Jestem got體 do adopocji
W dniu czwartek, 25 pa糳ziernika 2012 12:19:52 UTC+2 u縴tkownik Bogdan Idzikowski napisa:
Kiedy sprawny aborter, potem cz硂wiek przyk砤dnie nawr骳ony a nawet minister, znawca 縴cia towarzyskiego zarodk體, publicznie pochwali si nowym pomys砮m.

Ot罂 nale縴 ca砶owicie zakaza in vitro, za zarodki, kt髍e ju istniej, mo縩a wed硊g niego "zaadoptowa". Pomy秎a砮m sobie, czemu nie? Zaadoptuj sobie taki zarodek i zrobi dobry uczynek, tym bardziej, 縠 zarodek nie b阣zie raczej poka糿ych rozmiar體 i bez problem體 zmie禼i i si w mieszkaniu. Nie b阣zie tez pewnie 縜r czips體, pi coli i pali marihuany, wi阠 koszty utrzymania nie powinny by wysokie, je秎i w og髄e jakiekolwiek b阣. Mo縠 go kunsztownie oprawi, i powiesz na 禼ianie z podpisem (r體nie kunsztownie wykaligrafowanym):  "Tu wisi zarodek polski, adoptowany przeze mnie 25 pa糳ziernika 2012 roku, a tym samym cudownie ocalony od zapomnienia, niech z zdrowiu pozostaje a do naturalnej 秏ierci".

Bardziej wra縧iwi i ceni眂y dyskrecj, mog go trzyma w puzderku, dyskretnie wkomponowanym w ulubiony ksi阦ozbi髍 w salonie. Namawiam was do tego samego i oczekuj jednocze秐ie deklaracji ile sztuk zarodk體 wa鎝a駍two zamierzacie przygarn辨. czwartek, 25 pa糳ziernika 2012, revelstein

http://revelstein.blox.pl/2012/10/2747-jestem-gotow-do-adopocji.html

===============================> Ja bym mu nie wypomina okresu "b酬d體 i wypacze". W ko馽u ka縟y ma prawo do zmiany pogl眃體 i zachowa. Ale reszta tekstu mnie rozbawi砤. Lektur polecam wszystkim przeciwnikom in vitro.

Musialbys najpierw dac sobie wszczepic jakas macice, a dopiero wtedy bedziesz mial mozliwosc "adopcji zarodka".

W twoim przypadku, moglbys nia wypelnic miejsce, gdzie zwykli ludzie maja mozg.

Data: 2012-10-25 20:33:26
Autor: Bogdan Idzikowski
Jestem got體 do adopocji

U縴tkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisa w wiadomo禼i news:d5c7da1d-63a1-4706-809e-994fadbdac5bgooglegroups.com...
[...]

===========================

Wkurwia ci? Ja nie jestem przeciwnikiem in vitro i spostrze縠nia Revelsteina  mnie nie dotycz. Ale poda砮 pi阫ny pomys do zrealizowania. Ot罂 wasz preziu jest nieokre秎one p砪i, bo mimo, 縠 chodzi w spodniach, to nie wiadomo co ma w rozporku. Mo縠 ma w砤秐ie macic. Oby硂by si bez wszczepiania i preziu przyczyni砨y si do zwi阫szenia "dzieto禼i". Dobry pomys mia砮! Geniuszu! Hi, hi, hi! :)

--
Donald Tusk - "wola砨ym si nie urodzi, ni na grobach zmar硑ch budowa swoj karier polityczn".

Data: 2012-10-25 11:44:39
Autor: Marek
Jestem got體 do adopocji
W dniu czwartek, 25 pa糳ziernika 2012 20:33:26 UTC+2 u縴tkownik Bogdan Idzikowski napisa:
U锟統tkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisa锟 w wiadomo锟絚i news:d5c7da1d-63a1-4706-809e-994fadbdac5bgooglegroups.com...

W dniu czwartek, 25 pa锟絛ziernika 2012 12:19:52 UTC+2 u锟統tkownik Bogdan Idzikowski napisa锟:

> [...]

> zamierzacie przygarn锟斤拷.

> czwartek, 25 pa锟絛ziernika 2012, revelstein

> http://revelstein.blox.pl/2012/10/2747-jestem-gotow-do-adopocji.html

> ===============================> >

> Ja bym mu nie wypomina锟 okresu "b锟斤拷d锟絯 i wypacze锟". W ko锟絚u ka锟絛y ma prawo

> do zmiany pogl锟絛锟絯 i zachowa锟. Ale reszta tekstu mnie rozbawi锟絘. Lektur锟

> polecam wszystkim przeciwnikom in vitro.

Musialbys najpierw dac sobie wszczepic jakas macice, a dopiero wtedy bedziesz mial mozliwosc "adopcji zarodka".

W twoim przypadku, moglbys nia wypelnic miejsce, gdzie zwykli ludzie maja mozg.

==========================> Wkurwia ci锟? Ja nie jestem przeciwnikiem in vitro i spostrze锟絜nia Revelsteina  mnie nie dotycz锟. Ale poda锟絜锟 pi锟絢ny pomys锟 do zrealizowania. Ot锟 wasz preziu jest nieokre锟絣one p锟絚i, bo mimo, 锟絜 chodzi w spodniach, to nie wiadomo co ma w rozporku. Mo锟絜 ma w锟絘锟絥ie macic锟. Oby锟給by si锟 bez wszczepiania i preziu przyczyni锟絙y si锟 do zwi锟絢szenia "dzieto锟絚i". Dobry pomys锟 mia锟絜锟! Geniuszu! Hi, hi, hi! :)

Nie wiesz, osle, ze w "adopcji zarodkow", chodzi o to, zeby kobiety, ktorych jajniki nie produkuja komorek jajwych, mogly przyjmowac obce zarodki i w ten sposob zajsc w ciaze i urodzic dziecko?

Nota bene: ta procedura jest w Niemczech zakazana, a w Polsce dozwolona.
Dlatego , bezplodne Niemki jezdza do Polski w celu "adopcji zarodkow".

Jest to tez jedna z drog do rozwiazania problemu "likwidowania" ( "aborcji") nadliczbowych zarodkow, powstajacych w wielu przypadkach stosowania procedury in vitro.

Data: 2012-10-25 20:55:28
Autor: u2
Jestem got體 do adopocji
W dniu 2012-10-25 20:44, Marek pisze:
Nota bene: ta procedura jest w Niemczech zakazana, a w Polsce dozwolona.
Dlatego , bezplodne Niemki jezdza do Polski w celu "adopcji zarodkow".

No widzisz, jednak Niemki nie w ciemie bite.

Data: 2012-10-25 12:05:57
Autor: Marek
Jestem got體 do adopocji
W dniu czwartek, 25 pa糳ziernika 2012 20:55:52 UTC+2 u縴tkownik u2 napisa:
> [...]

> Dlatego , bezplodne Niemki jezdza do Polski w celu "adopcji zarodkow".

No widzisz, jednak Niemki nie w ciemie bite.

U Niemcow , problem "aborcji" nadliczbowych zarodkow nie istnieje...
Wyrzucaja je do kosza i tyle.
Oni maja problem prawny: jezeli adoptowany zarodek pochodzi od zypelnie innych rodzicow, to po kim to dziecko mialoby dziedziczyc majatek ?

Data: 2012-10-25 21:51:50
Autor: u2
Jestem got體 do adopocji
W dniu 2012-10-25 21:05, Marek pisze:
[...]

To zaden problem. Dziecko urodzila matka, nawet jesli zarodek nie
pochodzil od matki. Dlatego Niemki chcace miec dziecko  i majace
odpowiednia kase jezdza do Polski.

Data: 2012-10-25 22:35:17
Autor: Bogdan Idzikowski
Jestem got體 do adopocji

Ustaw se ignorancie program, w kt髍ym piszesz swoje posty. Wku***waj眂e jest czytanie i odpisywanie na twoje bazgro硑. Wysil ca潮 swoj inteligencje i pisz tak jak Bozia przykaza砤.

Data: 2012-10-25 13:31:08
Autor: Grzegorz Z.
Jestem got贸w do adopocji
Bogdan Idzikowski napisa:

Bardziej wra縧iwi i ceni眂y dyskrecj, mog go trzyma w puzderku,

hehehehehe

http://revelstein.blox.pl/2012/10/2747-jestem-gotow-do-adopocji.html

--
"Prawo do potwierdzenia swej osobowo禼i oznacza prawo do 縴cia"
Dietrich Bonhoeffer

Data: 2012-10-25 15:00:10
Autor: mkarwan
Jestem got體 do adopocji
U縴tkownik "Grzegorz Z." <spaggia@mare.org> napisa w wiadomo禼i news:k6b7to$nhd$1dont-email.me...

Z list體 Grzegorza Z. tch髍zliwie ukrywajacego sie za anonymizerem

"O zesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl

"G體no prawda"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/523a66587e2da510?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Alez ja jestem skurwielem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"Oj boli dzisiaj dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta" i na ten wasz kosci髄.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bedzie przeklety B骻 Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale kr髄estwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"Serdecznie zyd體 nie znosze"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Zydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Nie lubie dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

Data: 2012-10-25 14:56:46
Autor: mkarwan
Jestem got贸w do adopocji
U偶ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:50891247$0$1315$65785112news.neostrada.pl...
czwartek, 25 pa藕dziernika 2012, revelstein
http://revelstein.blox.pl/2012/10/2747-jestem-gotow-do-adopocji.html

1. O revelsteinie w facebooku
facebook http://pl-pl.facebook.com/people/Zohan-Revelstein/100001984580075
Zohan Revelstein Strona internetowa http://revelstein.blox.pl

Jest te偶 zdj臋cie, na kt贸rym jest bia艂y kot z rud膮 g艂ow膮.
Kot ma na g艂owie kip臋(myck臋) z gwiazd膮 Dawida.
http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/173514_100001984580075_7506200_n.jpg
Zdj臋cie mo偶e sugerowa膰, 偶e revelstein mo偶e by膰 bardzo religijnym 呕ydem,
skoro nawet kot nosi kip臋 z gwiazd膮 Dawida.

2. revelstein o sobie
http://revelsteinpost.wordpress.com/informacje/
mam dwa obywatelstwa i dwa paszporty,
dwa domy w zwi膮zku z tym (w sensie lokum),
jednego kota

3. revelstein o sobie
http://deser.pl/deser/u,revelstein.html
Warszawa
Taki sobie sybaryta, sprzedawczyk, zdegenerowany nie-patriota, zawodowy,
narodowo艣ci bli偶ej nie okre艣lonej.

4. revelstein o sobie
http://revelstein.blip.pl/
Panbuk mnie nienawidzi, zdaje si臋 偶e z wzajemno艣ci膮

5. revelstein o sobie
Ch臋tnie przebywam w towarzystwie wszelakich patologicznych hedonist贸w,
libera艂贸w i libertyn贸w, invitronist贸w i eutanazist贸w, a tak偶e aborcjonist贸w,
zdrajc贸w, "sprzedawczyk贸w, szubrawc贸w."
"m贸j pradziadek zmienia艂 nazwisko oraz m贸j dziadek zmienia艂 nazwisko,"
http://revelstein.blox.pl/2006/05/Zaczynamy-Nie-codziennie-ale-pewnie-beda-sie.html

Jestem got贸w do adopocji