Jestem grzesznikiem!!!

Data: 2016-05-10 16:43:17
Autor: Pajdak
Jestem grzesznikiem!!!
http://goo.gl/X7xXtd

Dawny kapelan "Solidarności", ksiądz Stanisław Małkowski, ma niezmienne zdanie o manifestacjach KOD-u. Podkreśla, że nie można praktykować wiary chrześcijańskiej, popierając inicjatywę Mateusza Kijowskiego." Duchowny przekonywał wtedy, że przyjmowanie Komunii Świętej przez ludzi, którzy popierają KOD i chcą "powrotu władzy poprzedniego układu" dopuszczają się świętokradztwa."

Ja pie...lę! Mamy XXI wiek a ten sukienkowy pierdzieli o jakimś świetokradztwie. Czy obietnice PiS powieszenia zwolenników KOD-u na szubienicach mięsci się w zakresie jego świetojebliwości? Pfuuuu!
--
Lepudruk

Jestem grzesznikiem!!!