Jestem homoseksualistą, ale nie podoba mi się, że Trzaskowski wspiera organizacje LGBT

Data: 2020-07-04 07:34:33
Autor: Jacek Bialy
Jestem homoseksualistą, ale nie podoba mi się, że Trzaskowski wspiera organizacje LGBT
Data: 2020-07-04 07:48:08
Autor: Bruno Brunowski
Jestem homoseksualistą, ale nie podoba mi się, że Trzaskowski wspiera organizacje LGBT
Co za coming out na sobotę!

--
Bruno

Data: 2020-07-04 17:00:01
Autor: A. Filip
Jestem homoseksualistą, ale nie podoba mi się, Ĺźe Trzaskowski wspiera organizacje LGBT
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
Jacek Bialy pisze:
https://youtu.be/ADzz-Rlkkfw
Co za coming out na sobotę!

Czego chcesz?  Kampanii wyborczej niemal równych szans bez ostrych
zagrywek?  Wersal był (bo mógł być) jak różnica była sporo ponad błąd
pomiaru sondaży.

Trzaskowski *teraz* zaczyna się "nieco dystansować" od LGBTQ+.
Wygląda że "PiS i przyjaciele" leci po dwóch równoległych celach:
a) zmniejszania zaufania do słów "zmiennego Trzaskowskiego"
b) tworzenia rozczarowani rozczarowania Trzaskowskim wśród LGBTQ+.
   Raczej nie zagłosują na Dudę zamiast na Trzaskowskiego ale mogą mniej
   ochoczo/licznie pójść się na wybory

<cynizm> PO za tym _przed wyborami prezydenckim_ to nieprawda że
Trzaskowski wpiera organizacje LGBTQ+! ;-) </cynizm>

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-07-10 09:11:49
Autor: Jacek Bialy
Jestem homoseksualistą, ale nie podoba mi się, że Trzaskowski wspiera organizacje LGBT
 - Trzaskowski *teraz* zaczyna się "nieco dystansować" od LGBTQ+. Bo myśli, że nabierze tych z Konfederacjj ;-))  Prędzej straci tych od Hołowni i Biedronia, jak będzie tak kombinował.

--
JB

Data: 2020-07-05 09:34:29
Autor: Jacek Bialy
Jestem homoseksualistą, ale nie podoba mi się, że Trzaskowski wspiera organizacje LGBT
 - Co za coming out na sobotę! Buuu ha-ha!

JB

Data: 2020-07-05 08:21:43
Autor: Runt
Jestem homoseksualistą, ale nie podoba mi się, że Trzaskowski wspiera organizacje LGBT
W dniu 2020-07-04 o 16:34, Jacek Bialy pisze:
https://youtu.be/ADzz-Rlkkfw

No to masz problem.

--
Runt

http://100aferpis.pl/

Data: 2020-07-05 09:36:07
Autor: Jacek Bialy
Jestem homoseksualistą, ale nie podoba mi się, że Trzaskowski wspiera organizacje LGBT
https://youtu.be/ADzz-Rlkkfw

 - No to masz problem. Jaki problem?

JB

Data: 2020-07-06 07:12:15
Autor: Runt
Jestem homoseksualistą - wyznanie jacka
W dniu 2020-07-05 o 18:36, Jacek Bialy pisze:
https://youtu.be/ADzz-Rlkkfw

  - No to masz problem.

Jaki problem?

Jak w temacie.

--
Runt

http://100aferpis.pl/

Data: 2020-07-06 00:15:20
Autor: Jacek Bialy
Jestem homoseksualistą - wyznanie jacka
  - No to masz problem. Jaki problem?

 - Jak w temacie. Widzisz tam problem?

JB

Data: 2020-07-06 09:18:47
Autor: Runt
Jestem homoseksualistą - wyznanie jacka
W dniu 2020-07-06 o 09:15, Jacek Bialy pisze:
   - No to masz problem.
Jaki problem?
  - Jak w temacie.
Widzisz tam problem?

nu! ;-)

--
Runt

http://100aferpis.pl/

Jestem homoseksualistą, ale nie podoba mi się, że Trzaskowski wspiera organizacje LGBT