Jestem investorem z USa

Data: 2010-06-23 11:24:22
Autor: hatoma
Jestem investorem z USa
chce przejmować spólki z gpw .

zapraszam spoldzielnie do podpisywania listów intencyjnych!

Data: 2010-06-23 14:08:33
Autor: SERG
Jestem investorem z USa
W dniu 2010-06-23 11:24, hatoma@poczta.onet.pl pisze:
chce przejmować spólki z gpw .

zapraszam spoldzielnie do podpisywania listów intencyjnych!

Wielki mi inwestor z USA...Pfuuu.., którego nawet nie stać, aby mieć własna domenę pocztową tylko korzysta z bezpłatnej poczta.onet.pl

Data: 2010-06-23 15:07:35
Autor: kigam
Jestem investorem z USa

Użytkownik "SERG" <marcin_net@poczta.fm> napisał w wiadomości
> [...]

Wielki mi inwestor z USA...Pfuuu.., którego nawet nie stać, aby mieć
własna domenę pocztową tylko korzysta z bezpłatnej poczta.onet.pl

A kolega to z jakiej części Polski, bo chciałbym wiedzieć gdzie takie łosie
chodzą?

Data: 2010-06-23 16:14:08
Autor: SERG
Jestem investorem z USa
W dniu 2010-06-23 15:07, kigam pisze:

A kolega to z jakiej części Polski, bo chciałbym wiedzieć gdzie takie łosie
chodzą?

Z Sikago

Data: 2010-06-23 15:54:24
Autor: MNE