Jestem królem Polski!"

Data: 2016-05-05 16:17:13
Autor: Pajdak
Jestem królem Polski!"
http://tinyurl.com/kingofpoland

 Wiem, że prezes Kaczyński chciałby konstytucji im. Jarosława Kaczyńskiego, ale wcześniej będzie rozprawa z wymiarem sprawiedliwości, 'instytut obywatelski' będzie patrzył na ręce samorządom, a czynnik ludowy będzie produkował docentów - już nie marcowych, tylko jesiennych - mówiła gospodyni "Poranka Radia TOK FM".

Nie udało się z portem lotniczym w Gdańsku to próbuje dalej. Sznase na Wawel maleją z każdym dniem.

--
Lepudruk

Jestem królem Polski!"