"Jestem młodym gejem.". Posłanka PiS odpowiada "kulturalnym odpierd. się"

Data: 2012-07-27 13:53:12
Autor: matusm
"Jestem młodym gejem.". Posłanka PiS odpowiada "kulturalnym odpierd. się"

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jurtde$7q7$1inews.gazeta.pl...
Młody gej, Patryk, napisał do posłanki PiS Barbary Bartuś, że ta głosując przeciwko związkom partnerskim uniemożliwiła mu bycie szczęśliwym. A posłanka odpisała: "Pana wyjazd z naszej Ojczyzny nie będzie dla niej dużą stratą". Z kolei w rozmowie z Onetem posłanka ocenia: - (Patrykowi) odpowiedziałam grzecznie, z zachowaniem szacunku dla tej osoby.

W sieci zawrzało, internauci odczytują słowa Bartuś jako kulturalną formę "wypierd.", "spierd.", tudzież "odpierd. się".

Dobrze odpowiedziała widac nie popiera rzadów ,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Data: 2012-07-27 18:40:40
Autor: Przemysław W

Użytkownik "matusm" <matusm@interia.eu> napisał w wiadomości news:jutvf7$qus$1usenet.news.interia.pl...

[...]

Jeszcze by tego brakowało żeby jakaś picowska chamówa popierała rząd PO.

Przemek

--

"Istnieje przedsiębiorstwo produkujące kłamstwa - PiS jako partia i "Gazeta Polska", media o. Rydzyka jako narzędzie propagandy.
 I nie chodzi tu tylko o kłamstwo smoleńskie, ale o kłamstwa dotyczące wielu innych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobku politycznego Lecha Kaczyńskiego,

"Jestem młodym gejem.". Posłanka PiS odpowiada "kulturalnym odpierd. się"