"Jestem młodym gejem.". Posłanka PiS odpowiada "kulturalnym odpierd. się"

Data: 2012-07-28 20:31:57
Autor: abc
"Jestem młodym gejem.". Posłanka PiS odpowiada "kulturalnym odpierd. się"
Młody gej, Patryk, napisał do posłanki PiS Barbary Bartuś, że ta głosując
przeciwko związkom partnerskim uniemożliwiła mu bycie szczęśliwym.

Czy "młody gej, Patryk" nie może bez związków partnerskich wkładać siusiaka
do pupy kolegi i być szczęśliwym?

"Jestem młodym gejem.". Posłanka PiS odpowiada "kulturalnym odpierd. się"