Jestem może śmierdziel ale PAN!

Data: 2018-08-20 14:08:45
Autor: maniek
Jestem może śmierdziel ale PAN!
Dobrze mówisz wy obsrane polaczki do niemieckiego pana. Tylko mój niemiecki Pan nie chce takich leniwych jak ja, on zawsze na mnie mówi polish szwajne jak ma mi płacić. Wiem, że jestem leniwy a on nie chce takich jak ja, pogodziłem się z tym i robię u niego za darmo. Dlatego także sądzę, że trzeba tych leniwych co nie chce się pracować, po prostu wy gazować. Pełno przyjechało do niemieckiego Pana leniwych polaczków, mimo, że poznali miłosierdzie Pana, to nadal są leniwi i nie nadają się do niczego. Właśnie to tych polaczków co nie wyjechali i nadal tyrają w kraju, to należało by tak przygładzić aby byli chętni za miskę zupy pracować u niemieckiego Pana. Stąd ta polityka naszej niemieckiej PO zaciskania pasa, którą zmiękczaliśmy polaczków przez kilkanaście lat. A obsrane PiSiory przyszły i z powrotem rozleniwili polaczków kradnąc naszą niemiecką kasę jakimiś programami, 500+, itp... Dla tego za rok za wszelką cenę wracamy, nawet jak to koniecznie zbrojnie. Robimy aby było jak było, aby naszemu niemieckiemu Panu żyło się lepiej, a polaczek z powrotem wrócił na swoje miejsce w niewolę do niemieckiego Pana.

Jestem może śmierdziel ale PAN!