Jestem niekarany

Data: 2009-05-18 11:52:27
Autor: boukun
Jestem niekarany
boukun - Sanhedryn 1:0

Byłem w sądzie się zapytać jak zakończyła się moja sprawa apelacyjna ("O Żydach") z piątku. Powiedziano mi w sekreteriacie, że wyrok w mojej sprawie został uchylony i sprawa została skierowana do pierwszej instancji do ponownego rozpatrzenia. Jednym słowem odniosłem połowiczny sukces. W ponownym postępowaniu wyrok nie może być surowszy jak uchylony i wydany za pierwszym razem. Ale zmagania trwają...

Jak wyszedłem i wszedłem ponownie do sekretariatu zapytać się jaki jest mój numer akt, bo gdzieś zagubiłem pismo z terminem rozprawy, to zauważyłem na twarzach siedzących tam ładnych dziewczyn uśmiechy na twarzy. Widać mają w sądzie niezły ubaw ze mną.

Złożę jutro wniosek o uzasadnienie wyroku i podam oczywiście na grupy, zobaczymy, co druga instancja wymysliła.

He, he, w pośredniaku też dali mi do 10 sierpnia spokój, mogę teraz sobie spokojnie wyjechać na zasłużony urlop do Chorwacji, będą zdjęcia i klipy, specjalnie dla moich "miłośników'..

boukun

Data: 2009-05-18 12:00:27
Autor: konserwator
Jestem niekarany
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gurb8v$ljc$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

gratuluje!

rym

Data: 2009-05-18 12:39:00
Autor: awe
Jestem niekarany
No to fantastycznie:-)
awe

Data: 2009-05-18 12:51:01
Autor: boukun
Jestem niekarany

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gurdlo$ecj$1news.onet.pl...
No to fantastycznie:-)
awe

Ty faryzeuszu, pierwszy wsadziłbyś mnie do kicia, jak PiS wróciłby do reżimu.

boukun

Data: 2009-05-18 13:05:51
Autor: awe
Jestem niekarany

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gurf4i$d16$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -
ale tylko dla Twojego dobra:-)
awe

Data: 2009-05-18 13:07:40
Autor: boukun
Jestem niekarany

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gurf7r$jdp$1news.onet.pl...

[...]

Rozumiem, że uratowałbyś mnie od rozwałki pod ścianą? Taka alternatywa syjonistów z PiSu...

boukun

Data: 2009-05-18 14:45:05
Autor: awe
Jestem niekarany

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gurfm4$2ea$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

nie, no sorrki ale rozwalka to musialby byc. Jak to tak bez rozwalki?;-)
awe

Jestem niekarany