Jestem niekarany

Data: 2009-05-18 12:00:27
Autor: konserwator
Jestem niekarany
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gurb8v$ljc$1atlantis.news.neostrada.pl...
boukun - Sanhedryn 1:0

Byłem w sądzie się zapytać jak zakończyła się moja sprawa apelacyjna ("O Żydach") z piątku. Powiedziano mi w sekreteriacie, że wyrok w mojej sprawie został uchylony i sprawa została skierowana do pierwszej instancji do ponownego rozpatrzenia. Jednym słowem odniosłem połowiczny sukces. W ponownym postępowaniu wyrok nie może być surowszy jak uchylony i wydany za pierwszym razem. Ale zmagania trwają...

gratuluje!

rym

Jestem niekarany