Jestem niekarany

Data: 2009-05-18 20:15:15
Autor: Szerr
Jestem niekarany
Dnia Mon, 18 May 2009 12:22:15 +0200, boukun napisał(a) w

Widać mają w sądzie niezły ubaw ze mną.

Pewnie że mają. Jesteś tematem biurowych plotek i obiektem do obśmiania
przy grillu.

--
Quid leges sine moribus?

Data: 2009-05-18 23:31:51
Autor: boukun
Jestem niekarany

Użytkownik "Szerr" <nie@podam.pl> napisał w wiadomości news:scckjlyx31jq.ade2y601xfro$.dlg40tude.net...
Dnia Mon, 18 May 2009 12:22:15 +0200, boukun napisał(a) w

Widać mają w sądzie niezły ubaw ze mną.

Pewnie że mają. Jesteś tematem biurowych plotek i obiektem do obśmiania
przy grillu.

Obśmiewa się osoby, którym się zazdrości...

boukun

Data: 2009-05-18 16:39:38
Autor: witek
Jestem niekarany
boukun wrote:

Obśmiewa się osoby, którym się zazdrości...

osobom, kotrym sie zazdorści to sie obgaduje a nie obsmiewa. Obsmiewa to sie dupkow.

Data: 2009-05-19 12:24:26
Autor: boukun
Jestem niekarany

Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:guskit$krm$2inews.gazeta.pl...
boukun wrote:

Obśmiewa się osoby, którym się zazdrości...

osobom, kotrym sie zazdorści to sie obgaduje a nie obsmiewa. Obsmiewa to sie dupkow.

Akurat zabawa dla przedszkolaków. Niski poziom ma ta grupa, dlatego omijam ją jak tylko mogę. Dla wartościwych ludzi mam jednak zawsze dobre wskazówki...
Proszę mnie nie wciągać w bezsensowne pyskówki.

boukun

Data: 2009-05-19 13:19:08
Autor: p
Jestem niekarany

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:guu1h3$98v$1atlantis.news.neostrada.pl...
Akurat zabawa dla przedszkolaków. Niski poziom ma ta grupa, dlatego omijam ją jak tylko mogę. Dla wartościwych ludzi mam jednak zawsze dobre wskazówki...
Proszę mnie nie wciągać w bezsensowne pyskówki.

Chwalisz się, czy żalisz ? Mamy Cię pożałować?
Czy potraktować normalnie ?

Normalnie , znaczy się "spierdalaj idioto"

Data: 2009-05-19 17:35:06
Autor: boukun
Jestem niekarany

Użytkownik "p" <p@rs.tu> napisał w wiadomości news:guu4jo$j6e$1news.wp.pl...

[...]

A "p" to kto lub co za wy? Kto cie piaskiem dziecino obsypał? Czujesz się mocny w stadzie b... .

boukun

Data: 2009-05-19 16:56:44
Autor: Nostradamus
Jestem niekarany

Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:guskit$krm$2inews.gazeta.pl...

osobom, kotrym sie zazdorści to sie obgaduje a nie obsmiewa. Obsmiewa to sie dupkow.

Może coś w temacie, dupku? Chachacha.

Leszek

Data: 2009-05-19 12:43:40
Autor: witek

[...]