Jestem nowy na tej grupie

Data: 2010-07-21 11:06:40
Autor: Polok_Prawdziwy
Jestem nowy na tej grupie
Dzień dobry

Jestem nowym czlonkiem tej grupy.

Mam 56 lat.

Mieszkam w Katowicach

Mam dwie corki i syna.

Mam nadzieje ze wniose swiezy powiew.

Cosiem powiewu tycy, to niemyślem, by pogrochuwie taki świezy był...

A niewieżem, byś cosik wykwintniejsego jodoł, bo jako motoronicy w nojlepsym
psypadku na łogurkowom ciem stać...

Cosiem inksych zecy tycy, to łobojentne mi jest cy 56, cytes 60 lot mos -
nojwazniejse, zeci jesce wstowo, bojak widzis, nasemu WIELGIEMU POLITYKOWI i
STRATEGOWI ŁOKRUTNEMU, niejakiemu PSYKRUTKIEMUJARECKOWI wgowie siem łod tej jego
cnotliwości i prawickowości pomisało...

Codo synuw, tomie niełobchodzom, ale curkem mogem ci wyedukołować na pożondnom
Marynem...

Dousłysenio...

--

Jestem nowy na tej grupie