Jestem pod wrażeniem...

Data: 2009-03-25 15:21:20
Autor: matador
Jestem pod wrażeniem...
Jestem pod wrażeniem - czysto, nowocześnie - dawno nie widziałem tak zadbanego sprzętu!
Nawet nie myslałem,że taka fota może być zrobiona w Polsce.

matador.

Data: 2009-03-25 15:21:56
Autor: matador
Jestem pod wrażeniem...
matador pisze:
Jestem pod wrażeniem - czysto, nowocześnie - dawno nie widziałem tak zadbanego sprzętu!
Nawet nie myslałem,że taka fota może być zrobiona w Polsce.

matador.
Link:
http://www.mon.gov.pl/galeria/2391/zdjecie_2391_26450.jpg

matador.

Data: 2009-03-25 14:54:54
Autor: mwisniewski2008
Jestem pod wrażeniem...
On 25 Mar, 15:21, matador <mata...@neostrada.pl> wrote:
matador pisze:> Jestem pod wrażeniem - czysto, nowocześnie - dawno nie widziałem tak
> zadbanego sprzętu!
> Nawet nie myslałem,że taka fota może być zrobiona w Polsce.

> [...]

25 lat to juz latalo, czy 30 ?
Potem przez 5 lat we warsztacie ?

A podobno samochodow 9-cio letnich nie mozna importowac do Polski...???

Data: 2009-03-25 15:50:31
Autor: Mariusz Merta
Jestem pod wrażeniem...

25 lat to juz latalo, czy 30 ?
Potem przez 5 lat we warsztacie ?

qrka wodna, zdaje sie ze dla pana eksploatacja samochodu czy samolotu
to jeden pies...
czy zna pan roznice miedzy fortepianem i wc ?
bo jedno i drugie ma klape albo dekiel, ze tak powiem
ale roznica pomiedzy nimi jest chyba jakas, da pan rade ja okreslic ?
fakt, ze i w jednym i drugim przypadku mozna niechcacy paluszki
przytrzasnac... ;-)

Mariusz Merta

Data: 2009-03-25 15:58:09
Autor: raff
Jestem pod wrażeniem...
[...]

Nie boj, zaraz przydupaski zaczna piszczec ze Hercules to cienki samolot.

R.

Data: 2009-03-25 16:05:08
Autor: matador
Jestem pod wrażeniem...
raff pisze:
ttp://www.mon.gov.pl/galeria/2391/zdjecie_2391_26450.jpg

Nie boj, zaraz przydupaski zaczna piszczec ze Hercules to cienki samolot.

Jakby nie było innych problemów...

Takie sondaże na przykład.
Straszne... Co "une" teraz zrobią? Tak mnie ich żal...
Biedni ci politycy - takie to wszystko chwiejne, niestabilne, niewierne.
Ugh !!  ;-)

matador.

Data: 2009-03-25 18:02:23
Autor: Tzva Adonai
Jestem pod wrażeniem...
Nie boj, zaraz przydupaski zaczna piszczec ze Hercules to cienki samolot.

Samolot super, cacuszko.. Polska armia z każdym dniem staje się coraz
potężniejsza...

Data: 2009-03-25 19:03:06
Autor: raff
Jestem pod wrażeniem...
Nie boj, zaraz przydupaski zaczna piszczec ze Hercules to cienki samolot.

Samolot super, cacuszko.. Polska armia z każdym dniem staje się coraz
potężniejsza...

A ja mam do ciebie pytanie. Kupa, jak myslisz, stopione Merkavy da sie odroznic od betonowego pasa lotniska ?

R.

Data: 2009-03-25 17:16:16
Autor: Zennon
Jestem pod wrażeniem...

Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gqdepq$8fj$2atlantis.news.neostrada.pl...
matador pisze:
[...]

Pieknie odmalowany. To fakt !

Zennon

Data: 2009-03-25 14:33:03
Autor: Mariusz Merta
Jestem pod wrażeniem...
a co mowi resurs na platowce i silniki ?
moze tym sie pan zainteresuj a nie malowaniem
Mariusz Merta

Data: 2009-03-25 22:37:50
Autor: matador
Jestem pod wraĹźeniem...
Mariusz Merta pisze:
a co mowi resurs na platowce i silniki ?
moze tym sie pan zainteresuj a nie malowaniem
Mariusz Merta

Nie znam się na "aviacji", Ale fotka 'ładna' - prawda?
Czyli wszystko O.K. Medialny sukces jest.

matador.

Data: 2009-03-25 15:47:07
Autor: Mariusz Merta
dlatego ja nie o fotke pytam tylko o resurs...
i mam to w glebokim powazaniu fotki znaczy sie...
co resurs mowi ?
a tak przy okazji to czy wie pan ile lat maja KC-135
ciekawe czy pan wie co one takiego robia ?
a moze by tak przyjrzec sie np. B-52...tez chodzi o wiek...
mam na mysli te w linii a nie w rezerwie
Mariusz Merta

Data: 2009-03-26 10:20:19
Autor: ColgatesBilly
Jestem pod wrażeniem...

[...]