Jestem potrójnie zabezpieczony (?)

Data: 2013-03-16 00:12:46
Autor: jerzu
Jestem potrójnie zabezpieczony (?)
On Fri, 15 Mar 2013 08:11:45 +0100, Miroo <miroo75@REMOVEIT.o2.pl>
wrote:

Ponieważ niedawno przedłużałem polisę, zerknąłem na UFG w celu weryfikacji. Przywykłem, że od kilku lat mam 2 polisy, tym razem okazało się, że mam już 3 :)

Ja od północy mam nową polisę. To samo TU, przedłużenie poprzedniej
polisy. Wg UFG:

Treść zapytania:
"Czy pojazd o numerze rejestracyjnym WNxxxxE posiadał ubezpieczenie OC
w ruchu krajowym na dzień 2013-03-16?"

Treść odpowiedzi:
BRAK DANYCH

;)

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-03-16 08:48:07
Autor: neoniusz
W dniu 16.03.2013 00:12, jerzu pisze:
[...]

Oczywiscie przeczytales co UFG napisal kilka linijek nizej pod "BRAK DANYCH"?

"Ubezpieczyciele są zobowiązani w ciągu 14 dni, od daty zawarcia umowy ubezpieczenia, do przesłania informacji o tym fakcie do UFG*. Ze względu na te terminy, dane w bazie UFG są obarczone ryzykiem braku aktualności. Dlatego też - w celu ostatecznego zweryfikowania polisy OC i potwierdzenia okresu ochrony ubezpieczeniowej - zalecamy skontaktować się bezpośrednio z firmą ubezpieczeniową wskazaną w powyższej odpowiedzi."

Data: 2013-03-16 10:15:49
Autor: Tom N
neoniusz w <news:ki183n$ok2$1node1.news.atman.pl>:

[...]

Taka firma ubezpieczeniowa "BRAK DANYCH" (wskazana w odpowiedzi) nie
istnieje OIMW ;P --
'Tom N'

Data: 2013-03-16 10:34:49
Autor: jerzu
Jestem potrójnie zabezpieczony (?)
On Sat, 16 Mar 2013 08:48:07 +0100, neoniusz <neon@joemonster.org>
wrote:

Oczywiscie przeczytales co UFG napisal kilka linijek nizej pod "BRAK DANYCH"?

Tak, ale dane były na 15.03, kiedy obowiązywała jeszcze stara polisa. --
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Jestem potrójnie zabezpieczony (?)