Jestem przekonany...

Data: 2011-11-19 13:54:12
Autor: matador
Jestem przekonany...
.... że warzywny jako pierwszy postawi kosę na sztorc.
Lemingi są mściwe.

matador.

Data: 2011-11-19 23:03:23
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Jestem przekonany...
W dniu 2011-11-19 22:54, matador pisze:
... że warzywny jako pierwszy postawi kosę na sztorc.
Lemingi są mściwe.

I głupie. Mądrzy ludzie niechętnie przyznają się do tego, że zostali wydymani na własne życzenie :).
--
Strzeżcie się kwasu faryzeuszy. Nie ma bowiem nic ukrytego, co by nie wyszło na jaw, ani nic tajemnego, co by się nie stało wiadome. Dlatego wszystko, co powiedzieliście w mroku, w świetle będzie słyszane, a coście w izbie szeptali do ucha, głosić będą na dachach (Łk 12,1-3).

Data: 2011-11-19 23:31:42
Autor: mkarwan
Jestem przekonany...

Użytkownik "matador" <matadorpikador@gmail.com> napisał w wiadomości news:e7cd311e-6cf4-448b-8c67-267c103cba1cl24g2000yqm.googlegroups.com...
... że warzywny jako pierwszy postawi kosę na sztorc.
Lemingi są mściwe.

Kałecki to tchórz.

Data: 2011-11-20 00:28:40
Autor: Grzegorz Z.
Jestem przekonany...
mkarwan napisał:

Kałecki to tchórz.

Póki co pan Kawecki na nikogo z grupy nie donosił, czego w żadnym razie nie
można powiedzieć o was, urwan.

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-11-20 01:01:43
Autor: oyster
Jestem przekonany...
Użytkownik - Grzegorz Z. napisał:
mkarwan napisał:

Kałecki to tchórz.

Póki co pan Kawecki na nikogo z grupy nie donosił,

:-))))
Donosił, donosił. I to jeszcze jak! Miał pecha, bo nakablował na mnie do admina, z którym chadzałem na bilard i browarek. ;-)
Co prawda nigdy nie dorówna Panu Heńkowi pseudo.. boszsz tyle tego było - ale generalnie chodzi o użytkownika "hesk".
Jesteś mało obyty na tej grupie, Grzeniu. ;-) Nawet nie wiesz ileż to razy "Pan Heniek" wypiął ciebie z sieci, czy wsadził do ciupy. he he he

Data: 2011-11-20 01:04:45
Autor: raff
Jestem przekonany...

mkarwan napisał:

[...]

Skalimowski to jego najglupsza ksywka.

R.

Data: 2011-11-20 01:21:34
Autor: oyster
Jestem przekonany...

mkarwan napisał:

[...]

Żeby to jedna. A ile półgłówkowatych bambaryłowato-leproszonowatych klonów pisujących samych do siebie Henryczek "Buła" napłodził "w mankiet"? Czasem nawet sitko nie wyrabia. :-)
Tak na boku - gdyby wysprzatać grupkę z Kaweckiego, mutolca, leprosiaków i henia, to okazałoby się, że można zacząć na tym gnoju od nowa. Może by i co urosło? Wątpię, żeby to był powrót do starych czasów, ale kto wie? Dzieciaki neostrady się starzeją - mam prosty przykład, jak zmądrzała trollernia z apz i apd :-) - i wolą już fejsbuki, naszeklasy czy gazeciackie forum (bo większe audytorium), z czasem chyba się to znudzi, przestanie być cool zasrywanie grupy.
Najlepszym wyjsciem byłoby jednak - to już przy swoim wyjściu z psp zaznaczałem zmiana statusu grupy na moderowaną.

Data: 2011-11-20 06:59:04
Autor: Leprechaun
Jestem przekonany...

mkarwan napisał:

[...]

http://13k.pl/-/sugestia.php wałbrzyski pojebie!

BomBel

Data: 2011-11-20 10:00:04
Autor:
Jestem przekonany...
On Sun, 20 Nov 2011 06:59:04 +0100, "Leprechaun"
<polityczne.brudy@pralnia.tw> wrote:

> [...]
> Najlepszym wyjsciem byłoby jednak - to już przy swoim wyjściu z psp > zaznaczałem zmiana statusu grupy na moderowaną.

 oooo, widze,ze raff po utracie partnera hansa skumal sie z razorkiem.
 spotykaja sie w walbrzyskiej czy opolskiej toalecie dworcowej?
 pewnie w walbrzyskiej, dworzec odnowiony ale policja pedzi kota  tym co to w pobliskim sklepie kupuja plyn do plukania ust.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-11-20 08:13:21
Autor: GrzegorZ
Jestem przekonany...

mkarwan napisał:

[...]

Nie pierdziel TW. Powiedz lepiej czy to prawda, że Henio zerżnął ci zonkę?
Różne tu słuchy chodziły.

GrZ

Data: 2011-11-20 09:37:34
Autor: mkarwan
Jestem przekonany...

Użytkownik "GrzegorZ" <jackiesparrow@noname.org> napisał w wiadomości news:1bfz6mdreznuc.w50f9lqfwclf.dlg40tude.net...
Nie pierdziel TW. Powiedz lepiej czy to prawda, że Henio zerżnął ci zonkę?
Różne tu słuchy chodziły.

Czemu się żona rozwiodła z tobą?

Data: 2011-11-20 09:38:37
Autor: u2
Jestem przekonany...
W dniu 2011-11-20 09:37, mkarwan pisze:
Czemu się żona rozwiodła z tobą?

Bo zgrzesiu woli dzieciaki.

Data: 2011-11-20 09:53:22
Autor: oyster
Jestem przekonany...

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4ec8bc8e$0$5815$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-11-20 09:37, mkarwan pisze:
Czemu się żona rozwiodła z tobą?

Bo zgrzesiu woli dzieciaki.

Ty wolisz swoją owłośioną jak u małpy łapkę! Marszczysz freda za oborą codziennie 2 razy, rano i wieczorem.

rAzor

Data: 2011-11-21 04:57:01
Autor: stevep
Jestem przekonany...
Dnia 20-11-2011 o 09:53:22 oyster <razor@banzai.pl> napisał(a):

[...]

A twoja suka ma cieczkę?

--
stevep

Data: 2011-11-20 10:00:04
Autor:
Jestem przekonany...

 no razor, odpowiedz ;o)))

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-11-20 13:39:39
Autor: raff
Jestem przekonany...

mkarwan napisał:

[...]

Leprosiak czy tam Bombel to zjawisko szczegolne.

On jest jak Szurkowski - cudowne dziecko dwoch pedalow. Zostal poczety na imprezie integracyjnej takiej, ze dziwne ze nie szczeka.

To zywy przyklad na to ze sutenerstwo powinno byc dozwolone.

R.

Data: 2011-11-20 14:37:47
Autor: oyster
Jestem przekonany...

mkarwan napisał:

[...]

Czytając psp dochodzą do wniosku, że ty w dzieciństwie musiałeś wypaść kilka razy z wózka. Niemożliwe jest byś się od razu takin durny urodził chociaż kto wie może to dziedziczne?

rAzor

Data: 2011-11-20 15:12:40
Autor: Leprechaun
Jestem przekonany...

mkarwan napisał:

[...]

Uwielbiam jak takie dwa porąbańce skaczą sobie do gardła! Cienko musi być już w tym PiS-ie, oj cienko! ;)

BomBel

Data: 2011-11-21 04:58:04
Autor: stevep
Jestem przekonany...

mkarwan napisał:

[...]

Dochodzą też do wniosku, że ty wypadłeś suce spod ogona.

--
stevep

Data: 2011-11-20 06:59:21
Autor: Leprechaun
Jestem przekonany...

mkarwan napisał:

[...]

http://13k.pl/-/sugestia.php opolski pojebie!

BomBel

Data: 2011-11-20 10:00:05
Autor:
Jestem przekonany...
On Sun, 20 Nov 2011 06:59:21 +0100, "Leprechaun"
> [...]

> Co prawda nigdy nie dorówna Panu Heńkowi pseudo.. boszsz tyle tego było
> - ale generalnie chodzi o użytkownika "hesk".

 oj rafalku, chyba zadzwonie do twego miecia...

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-11-20 08:10:43
Autor: GrzegorZ
Jestem przekonany...

mkarwan napisał:

[...]

Słyszałem, że to jego ksywka. Prawdziwe nazwisko to Bogacz albo jakoś tak.

GrZ

Data: 2011-11-20 10:00:05
Autor:
Jestem przekonany...
On Sun, 20 Nov 2011 08:10:43 +0100, GrzegorZ

 rafalku, potwierdzasz? ;o))))

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-11-20 08:09:40
Autor: GrzegorZ
Jestem przekonany...

mkarwan napisał:

[...]

Głupi jesteście TW "Razor". Sądzicie, że nikt nie wie czym się paracie na
tej grupie? Ten admin z którym chadzaliście na piwo to wasz prowadzący! Nie
wciskajcie tu nam kitu TW. Tak przy okazji, wasz prowadzący to pedałek, a
więc pewnie nie raz ze sobą mieliście zbliżenia! ;-)

GrZ

Data: 2011-11-20 10:00:05
Autor:
Jestem przekonany...
On Sun, 20 Nov 2011 08:09:40 +0100, GrzegorZ
> [...]

wciskajcie tu nam kitu TW. Tak przy okazji, wasz prowadzący to pedałek, a
więc pewnie nie raz ze sobą mieliście zbliżenia! ;-)

 nie sadze, by ten pajac byl tw. za glupi jest.  ale pedzio - byc moze ;o)))

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-11-20 08:33:50
Autor: Przemysław W
Jestem przekonany...
Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:ciumikel35ab.8ud3ai8pvzlo$.dlg40tude.net...
mkarwan napisał:

Kałecki to tchórz.

Póki co pan Kawecki na nikogo z grupy nie donosił, czego w żadnym razie nie
można powiedzieć o was, urwan.

To urwan się jeszcze produkuje na grupie?  Muszę rozważyć czy go nie odblokować ;-)

Przemek

--

Prokurator Wełna podkreśla, że wydając tego rodzaju polecenia "Święczkowski, Ziobro i
Kaczmarek mówili wprost, że takie są oczekiwania pana Jarosława

Data: 2011-11-20 10:00:05
Autor:
Jestem przekonany...
On Sun, 20 Nov 2011 08:33:50 +0100, Przemysław W <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

> [...]
> można powiedzieć o was, urwan.

To urwan się jeszcze produkuje na grupie?  Muszę rozważyć czy go nie odblokować ;-)

 czy to ten sam pajac ktory kiedys liczyl kto ile wyslal postow?

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-11-20 09:36:40
Autor: mkarwan
Jestem przekonany...

mkarwan napisał:

Kałecki to tchórz.

Póki co pan Kawecki na nikogo z grupy nie donosił, czego w żadnym razie nie
można powiedzieć o was, urwan.

Kto to jest urwan?
Weź tabletki bo znowu piszesz do kogoś kogo nie ma w psp.

Data: 2011-11-20 09:38:06
Autor: u2
Jestem przekonany...
W dniu 2011-11-20 09:36, mkarwan pisze:
Kto to jest urwan?

To jest pedofilski zgrzesiu.

Data: 2011-11-20 09:52:11
Autor: oyster
Jestem przekonany...

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4ec8bc6f$0$5815$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-11-20 09:36, mkarwan pisze:
Kto to jest urwan?

To jest pedofilski zgrzesiu.

Powiedz nam tu co ty wolisz zboczku? Jedyny twój kontakt z seksem to marszczenie freda za oborą!

rAzor

Data: 2011-11-20 01:31:24
Autor: oyster
Jestem przekonany...
Użytkownik - mkarwan napisał:

Użytkownik "matador" <matadorpikador@gmail.com> napisał w wiadomości
... że warzywny jako pierwszy postawi kosę na sztorc.
Lemingi są mściwe.

Kałecki to tchórz.

Jaki tchórz? Założę się, ze nie stać by cię było na to, żeby najpierw zagłosować na PiS, a potem na PiS pluć ile wlezie.
Tu trza mieć nie tylko lustro i pysk z wycieraczkami, ale i łeb z betonu.
he he he

Data: 2011-11-20 08:16:13
Autor: GrzegorZ
Jestem przekonany...
Dnia Sun, 20 Nov 2011 01:31:24 +0100, oyster napisał(a):

[...]

Skleroze masz? Ty jako Wszechpolak wylewałeś wiadra olejku różanego chwaląc
Giertycha Romana. Śliniłeś się jak niemowlak widząć 3 litery:LPR. Lizałeś
rowa aż politowanie brało, a teraz co? Prezesowi PiS łapę liżesz? Jakież to
typowe dla kapusi!

GrZ

Data: 2011-11-20 10:00:05
Autor:
Jestem przekonany...
On Sun, 20 Nov 2011 08:16:13 +0100, GrzegorZ
> [...]

rowa aż politowanie brało, a teraz co? Prezesowi PiS łapę liżesz? Jakież to

 slyszalem, ze przez pewnien czas razorek pracowal w biurze PiS.
 ktos tu pisal, ze podprowadzal artykuly biurowe i go wyrzucili.
 niezle, wszechpolak jako poslugacz w PiS.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-11-20 11:49:11
Autor: jadrys
Jestem przekonany...
W dniu 2011-11-19 23:31, mkarwan pisze:

[...]

To tylko twoje subiektywne zdanie.

Data: 2011-11-20 10:00:04
Autor:
Jestem przekonany...
On Sat, 19 Nov 2011 13:54:12 -0800 (PST), matador
<matadorpikador@gmail.com> wrote:

... że warzywny jako pierwszy postawi kosę na sztorc.
Lemingi są mściwe.

matador.

 twoje przekonanie malo kogo obchodzi.;o))

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-11-21 04:55:23
Autor: stevep
Jestem przekonany...
Dnia 19-11-2011 o 22:54:12 matador <matadorpikador@gmail.com> napisał(a):

... że warzywny jako pierwszy postawi kosę na sztorc.
Lemingi są mściwe.

matador.

Bardziej niż karły?

--