Jestem sowieckim dezinformatorem !!

Data: 2011-04-29 23:14:08
Autor: MH
Jestem sowieckim dezinformatorem !!
Takiego komentarza spodziewam się jutro od Obsrywatora , Chamsa Klotza i tym
podobnych zindoktrynowanych fanatyków..  Taaak , to ja zrobiłem ten
videomontaż , pod TS ze mną , albo UKŻYŻOWAĆ !! A potem "ODDAĆ KŻYŻA MJASTU" !!

Mix :

http://www.youtube.com/watch?v=tMzH2Lt0UEQ

http://www.youtube.com/watch?v=LsgspMjAV2A&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=BAkxJWoTLNk

http://www.youtube.com/watch?v=EDDKXIWlIEY

http://www.youtube.com/watch?v=BAkxJWoTLNk&NR=1

MH

P.S. Najgorzej pszepraszam , że zbiegło się to z wyprawą święconą do
Piotrkowej Stolicy..  Liczę , że dacie tam CZADU !!

Data: 2011-04-29 23:46:54
Autor: obserwator
 MH <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Takiego komentarza spodziewam się jutro od Obsrywatora , Chamsa Klotza i tym
podobnych zindoktrynowanych fanatyków..

dzisiaj dostaniesz komentarz, chociaz wiem jaka bedzie twoja reakcja i jak za chwile zaczniesz sie pluc i krew ci naplynie do oczow.

Masz mentalnosc bolszewicka i twoje kolejne wpisy tej sytuacji nie zmienia, chociaz usilujesz przekonac glownie sam siebie, ze jest inaczej.

Mentalnosc bolszewicka w polaczeniu z glupota, daje wlasnie taki owoc, jakim jestes ty...zalosny, zawistny maly czlowieczek schowany za komputerem, ktory poniza lepszych od siebie.,.. aby sie dowartosciowac.

A w rzczywistosci sam sobie wybrales odpowiedniego pod wzgledem intelektualnym partnera dla siebie: twoje aler ego ogladajac ruskie filmy - zalosny ulomek umyslowy, udajacy Polaka.

Udlaw sie teraz ze zlosci chamie.

Data: 2011-04-30 09:44:21
Autor: MH
 obserwator <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
 MH <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > Takiego komentarza spodziewam się jutro od Obsrywatora , Chamsa Klotza i tym
> [...]

A w rzczywistosci sam sobie wybrales odpowiedniego pod wzgledem intelektualnym partnera dla siebie: twoje aler ego ogladajac ruskie filmy - zalosny ulomek umyslowy, udajacy Polaka.

====================

Słabo Obersrator !!  Możesz na mnie pojechać nawet powyżej KK. Nie BUJ się ,
nie doniosę. No weź się chłopie skoncentruj i pokaż na co cię tak naprawdę stać. Niech moc wyrażona w dżulach będzie z tobą !!

MH --

Data: 2011-04-30 11:57:19
Autor: u2
Jestem sowieckim dezinformatorem !!
W dniu 2011-04-30 11:44,  MH pisze:
MH -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

A co ty podszywancu znowu sie najadles, ze tak srasz gwnem ? Pewnie
blekotu ? :)

Data: 2011-04-30 11:21:11
Autor: MH
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]
> http://www.gazeta.pl/usenet/

A co ty podszywancu znowu sie najadles, ze tak srasz gwnem ? Pewnie
================

Napisz czym ty srasz. :)))

MH

Data: 2011-04-30 01:52:42
Autor: Grzegorz Z.
Jestem sowieckim dezinformatorem !!
Data: 2011-04-30 00:07:07
Autor: obserwator
Jestem sowieckim dezinformatorem !!
Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
OMG! Ale burak!

*europejczyku* ty sobie zobacz autentyczne, nie zmanipulowane nagranie zrobione przez przyjaciol Komoruskiego, jak chcesz zobaczyc autentycznego buraka :

http://www.youtube.com/watch?v=YlVfvsTS73U&feature=related

ale takich uwielbiacie jacy sami jestescie:))))

Data: 2011-04-30 02:12:29
Autor: Grzegorz Z.
obserwator napisał:

[...]

Ty sobie zobacz lepiej Pale Blue Dot - bo tylko tyle znaczysz.

Data: 2011-04-30 00:20:35
Autor: obserwator
Jestem sowieckim dezinformatorem !!
Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
Ty sobie zobacz lepiej Pale Blue Dot - bo tylko tyle znaczysz.

ile ty znaczysz, to dosc dokladnie widac po twoich parterach ktorych popierasz w dyskusji, *europejczyku* i jakie masz poczucie humoru.

W sumie tragiczne takie zycie w sieci, samotengo czlowieka ktory rodziny nie ma.
Nic dziwsnego ze swiruje:))

Data: 2011-04-30 04:38:18
Autor: cirrus
Użytkownik " MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:ipfgnv$b58$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nieee, obsrywatora przecież on to chodząca łagodność, skąd u niego sianie nienawisci?

--
stevep

Data: 2011-04-30 07:03:29
Autor: Psychol
[...]

Obsrywator i Hans Klotz to najbardziej parszywe osobniki na tej grupie. Przescignęli w prostactwie nawet awe i razora. Jaksa i Raff mogą się z nimi równać.

PhD

Data: 2011-04-30 09:37:06
Autor: MH
Psychol <psychopata@gabinet.org> napisał(a):

> [...]

Obsrywator i Hans Klotz to najbardziej parszywe osobniki na tej grupie. Przescignęli w prostactwie nawet awe i razora. Jaksa i Raff mogą się z nimi równać.

===================

Że co ?? Potrzaskało Cię ?! Jaksa i Raffaelo do pięt nie dorastają
Obersrywatorowi i Chamsowi Klotzowi !!  Raffaelo i Jaksa to nawet przyjazne
chłopy chyba są w realu.

MH

Data: 2011-04-30 11:58:40
Autor: u2
W dniu 2011-04-30 11:37,  MH pisze:
[...]

Oczywiscie ze przyjazne, spuszcza tobie lomot, az bedzie milo popatrzec :)

Data: 2011-04-30 11:18:42
Autor: MH
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2011-04-30 11:37,  MH pisze:
> Psychol <psychopata@gabinet.org> napisał(a): >> Obsrywator i Hans Klotz to najbardziej parszywe osobniki na tej grupie. >> Przescignęli w prostactwie nawet awe i razora. Jaksa i Raff mogą się z nimi >> równać.

> ===================
> Obersrywatorowi i Chamsowi Klotzowi !!  Raffaelo i Jaksa to nawet przyjazne
> chłopy chyba są w realu.
> Oczywiscie ze przyjazne, spuszcza tobie lomot, az bedzie milo popatrzec :)

==================

Nie będziesz mnie bronił ??

MH

Data: 2011-04-30 14:31:05
Autor: u2
W dniu 2011-04-30 13:18,  MH pisze:
Oczywiscie ze przyjazne, spuszcza tobie lomot, az bedzie milo popatrzec :)
==================

Nie będziesz mnie bronił ??

Nie przepadam za obszczymurkami spod nowego targu. :)

Data: 2011-04-30 08:34:30
Autor: u2
Jestem sowieckim dezinformatorem !!

gorzej, jesteś zwykłą mendą :)

Data: 2011-04-30 11:24:26
Autor: MH
Jestem sowieckim dezinformatorem !!
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

gorzej, jesteś zwykłą mendą :)

=================

Nie obrażaj mnie. Tylko nie zwykłą ... :))

MH

Data: 2011-04-30 14:28:49
Autor: u2
Jestem sowieckim dezinformatorem !!
W dniu 2011-04-30 13:24,  MH pisze:
gorzej, jesteś zwykłą mendą :)

Nie obrażaj mnie. Tylko nie zwykłą ... :))

Jestes zwykla pedalska menda spod nowego targu :)

Jestem sowieckim dezinformatorem !!