Jestem sowieckim dezinformatorem !!

Data: 2011-04-29 23:46:54
Autor: obserwator
Jestem sowieckim dezinformatorem !!
 MH <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Takiego komentarza spodziewam się jutro od Obsrywatora , Chamsa Klotza i tym
podobnych zindoktrynowanych fanatyków..

dzisiaj dostaniesz komentarz, chociaz wiem jaka bedzie twoja reakcja i jak za chwile zaczniesz sie pluc i krew ci naplynie do oczow.

Masz mentalnosc bolszewicka i twoje kolejne wpisy tej sytuacji nie zmienia, chociaz usilujesz przekonac glownie sam siebie, ze jest inaczej.

Mentalnosc bolszewicka w polaczeniu z glupota, daje wlasnie taki owoc, jakim jestes ty...zalosny, zawistny maly czlowieczek schowany za komputerem, ktory poniza lepszych od siebie.,.. aby sie dowartosciowac.

A w rzczywistosci sam sobie wybrales odpowiedniego pod wzgledem intelektualnym partnera dla siebie: twoje aler ego ogladajac ruskie filmy - zalosny ulomek umyslowy, udajacy Polaka.

Udlaw sie teraz ze zlosci chamie.

Data: 2011-04-30 09:44:21
Autor: MH
 obserwator <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

A w rzczywistosci sam sobie wybrales odpowiedniego pod wzgledem intelektualnym partnera dla siebie: twoje aler ego ogladajac ruskie filmy - zalosny ulomek umyslowy, udajacy Polaka.

====================

Słabo Obersrator !!  Możesz na mnie pojechać nawet powyżej KK. Nie BUJ się ,
nie doniosę. No weĽ się chłopie skoncentruj i pokaż na co cię tak naprawdę stać. Niech moc wyrażona w dżulach będzie z tob± !!

MH --

Data: 2011-04-30 11:57:19
Autor: u2
Jestem sowieckim dezinformatorem !!
W dniu 2011-04-30 11:44,  MH pisze:
MH -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

A co ty podszywancu znowu sie najadles, ze tak srasz gwnem ? Pewnie
blekotu ? :)

Data: 2011-04-30 11:21:11
Autor: MH
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]
> http://www.gazeta.pl/usenet/

A co ty podszywancu znowu sie najadles, ze tak srasz gwnem ? Pewnie

Napisz czym ty srasz. :)))

MH

--

Jestem sowieckim dezinformatorem !!