Jestem sowieckim dezinformatorem !!

Data: 2011-04-30 04:38:18
Autor: cirrus
Jestem sowieckim dezinformatorem !!
Użytkownik " MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:ipfgnv$b58$1inews.gazeta.pl...
Takiego komentarza spodziewam się jutro od Obsrywatora , Chamsa Klotza i
tym podobnych zindoktrynowanych fanatyków..  Taaak , to ja zrobiłem ten
videomontaż , pod TS ze mną , albo UKŻYŻOWAĆ !! A potem "ODDAĆ KŻYŻA
MJASTU" !!
Mix :
http://www.youtube.com/watch?v=tMzH2Lt0UEQ
http://www.youtube.com/watch?v=LsgspMjAV2A&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=BAkxJWoTLNk
http://www.youtube.com/watch?v=EDDKXIWlIEY
http://www.youtube.com/watch?v=BAkxJWoTLNk&NR=1
MH
P.S. Najgorzej pszepraszam , że zbiegło się to z wyprawą święconą do
Piotrkowej Stolicy..  Liczę , że dacie tam CZADU !!

Nieee, obsrywatora przecież on to chodząca łagodność, skąd u niego sianie nienawisci?

--
stevep

Jestem sowieckim dezinformatorem !!