Jestem sowieckim dezinformatorem !!

Data: 2011-04-30 07:03:29
Autor: Psychol
Jestem sowieckim dezinformatorem !!

Użytkownik " MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ipfgnv$b58$1inews.gazeta.pl...
Takiego komentarza spodziewam się jutro od Obsrywatora , Chamsa Klotza i tym
podobnych zindoktrynowanych fanatyków..  Taaak , to ja zrobiłem ten
videomontaż , pod TS ze mn± , albo UKŻYŻOWAĆ !! A potem "ODDAĆ KŻYŻA MJASTU" !!

Obsrywator i Hans Klotz to najbardziej parszywe osobniki na tej grupie. Przescignęli w prostactwie nawet awe i razora. Jaksa i Raff mog± się z nimi równać.

PhD

Data: 2011-04-30 09:37:06
Autor: MH
Psychol <psychopata@gabinet.org> napisał(a):

> [...]

Obsrywator i Hans Klotz to najbardziej parszywe osobniki na tej grupie. Przescignęli w prostactwie nawet awe i razora. Jaksa i Raff mog± się z nimi równać.

===================

Że co ?? Potrzaskało Cię ?! Jaksa i Raffaelo do pięt nie dorastaj±
Obersrywatorowi i Chamsowi Klotzowi !!  Raffaelo i Jaksa to nawet przyjazne
chłopy chyba s± w realu.

MH

Data: 2011-04-30 11:58:40
Autor: u2
W dniu 2011-04-30 11:37,  MH pisze:
[...]

Oczywiscie ze przyjazne, spuszcza tobie lomot, az bedzie milo popatrzec :)

Data: 2011-04-30 11:18:42
Autor: MH
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2011-04-30 11:37,  MH pisze:
> Psychol <psychopata@gabinet.org> napisał(a): >> Obsrywator i Hans Klotz to najbardziej parszywe osobniki na tej grupie. >> Przescignęli w prostactwie nawet awe i razora. Jaksa i Raff mog± się z nimi >> równać.

> ===================
> Obersrywatorowi i Chamsowi Klotzowi !!  Raffaelo i Jaksa to nawet przyjazne
> chłopy chyba s± w realu.
> Oczywiscie ze przyjazne, spuszcza tobie lomot, az bedzie milo popatrzec :)

==================

Nie będziesz mnie bronił ??

MH

Data: 2011-04-30 14:31:05
Autor: u2
W dniu 2011-04-30 13:18,  MH pisze:
Oczywiscie ze przyjazne, spuszcza tobie lomot, az bedzie milo popatrzec :)

Nie będziesz mnie bronił ??

Nie przepadam za obszczymurkami spod nowego targu. :)

Jestem sowieckim dezinformatorem !!