"Jestem srednio inteligentny" -...

Data: 2010-02-04 05:21:58
Autor: Marek
"Jestem srednio inteligentny" -...
....powiedzial premier Rzeczpospolitej Polski.

Dobrze, ze sie dalej nie wglebial w swoje kompetencje, bo mogloby byc
gorzej.

Data: 2010-02-04 14:28:19
Autor: cytryna
"Jestem srednio inteligentny" -...
...powiedzial premier Rzeczpospolitej Polski.
Dobrze, ze sie dalej nie wglebial w swoje kompetencje, bo mogloby byc
gorzej.

Niech sie leczy, to jest choroba do usunięcia:
Jedną z najpowszechniejszych tego rodzaju chorób są hemoroidy. Siedzący tryb życia czy niewłaściwa dieta to tylko niektóre przyczyny ich powstawania. U kobiet żylaki odbytu często pojawiają się w wyniku ciąży. Na hemoroidy narażone są także osoby starsze.

Objawy, takie jak pieczenie, swędzenie czy krwawienie to sygnały alarmujące. Brak podjęcia leczenia może wywołać stany zapalne, nasilenie się dolegliwości oraz narastające bóle podczas siadania, a nawet poruszania się. Większość chorych nie wie, że operacja nie jest dziś jedynym rozwiązaniem i istnieją nowoczesne metody leczenia hemoroidów.

Taką metodą jest obrączkowanie (nasadę guzka zaciska się specjalną gumkę, odcinając do niego dopływ krwi) i naświetlanie wiązką światła podczerwonego - powoduje to obumarcie i odpadnięcie hemoroidu. Zaletą metody jest nie tylko bezbolesność i uniknięcie operacji, lecz także wygoda i oszczędność czasu. Sam zabieg trwa około 10 minut, a zaraz po nim można wrócić do domu i swoich codziennych zajęć.

Data: 2010-02-04 06:25:58
Autor: Marek
On 4 Lut, 14:28, "cytryna" <cytry...@poczta.onet.eu> wrote:
> [...]

zabieg trwa około 10 minut, a zaraz po nim można wrócić do domu i swoich

A wysrac sie po tym mogles ?

Data: 2010-02-04 14:35:33
Autor: sofu
"Jestem srednio inteligentny" -...

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości
-- -- -- -- -- -- -- -- -

[...]

-- -- -- --

Extra! Gdzie przyjmujesz?

sofu

Data: 2010-02-04 14:39:18
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-04 14:21, Marek pisze:
...powiedzial premier Rzeczpospolitej Polski.

Dobrze, ze sie dalej nie wglebial w swoje kompetencje, bo mogloby byc
gorzej.

No, w tym stwierdzaniu nie minął się z prawdą.

Data: 2010-02-04 14:44:00
Autor: u2
W dniu 2010-02-04 14:39, Jadrys pisze:
[...]

Nie chodzi, na takim stołku, o średnią inteligencję, tylko o niskie
kwalifikacje. Historyk jako premier to prawdziwy koszmar.

Data: 2010-02-04 06:05:05
Autor: Marek
On 4 Lut, 14:44, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> No, w tym stwierdzaniu nie minął się z prawdą.

Nie chodzi, na takim stołku, o średnią inteligencję, tylko o niskie
kwalifikacje. Historyk jako premier to prawdziwy koszmar.

Ja rozumiem, ze srednia inteligencja to jest IQ 100.
Tyle ma czlowiek, po 2 klasach technikum.

Ludzie po studiach to min 110-115...???

Ja bym od premiera oczekiwal inteligencji wyzszej - no powiedzmy >120

Czlowieka  naprawde inteligentny to chyba jakies 135 ???

Data: 2010-02-04 15:14:17
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-04 15:05, Marek pisze:
On 4 Lut, 14:44, u2<u...@o2.pl>  wrote:

[...]

Tylko nie mów ze IQ wzrasta z poziomem wykształcenia.

Data: 2010-02-04 06:15:59
Autor: Marek
On 4 Lut, 15:14, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> Ja rozumiem, ze srednia inteligencja to jest IQ 100.
> Tyle ma czlowiek, po 2 klasach technikum.

Tylko nie mów ze IQ wzrasta z poziomem wykształcenia.

U ciebie nie wzrosl ?
To niepotrzebnie robiles te siedem oddzialow....heeeheee

Data: 2010-02-04 15:22:28
Autor: Jadrys

On 4 Lut, 14:44, u2<u...@o2.pl>    wrote:

[...]

Mój poziom inteligencji pozwala mi na swobodną konfigurację "Thunderbirda". :-P

Data: 2010-02-04 06:46:15
Autor: Marek
On 4 Lut, 15:22, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> U ciebie nie wzrosl ?
> To niepotrzebnie robiles te siedem oddzialow....heeeheee

Mój poziom inteligencji pozwala mi na swobodną konfigurację
"Thunderbirda". :-P

Kiedys, na wsi spotkalem chlopaka, ktory z pamieci potrafil
wyrecytowac imiona 30 krow, ktore jego ojciec trzymal w oborze, oraz
podac 7-cyfrowy numer kolczyka i date urodzenia.
Jego ojciec chwalil sie, ze ma inteligentnego syna.

Moze moglby tez skonfigurowac Thunderbirda, a nawet zostac premierem,
ale, niestety jego kariere pokrzyzowal pobyt w zakladzie
psychiatrycznym - widocznie cos mu sie przegrzalo.

Wiec ty, Jadrys uwazaj z tym udowadnianiem sobie i innym, ze cos
potrafisz.

Data: 2010-02-04 15:47:52
Autor: raff
[...]

Ciekawe czy Tusk potrafi wyrectytowac z pamieci imiona 30 krow...

R.

Data: 2010-02-04 07:04:51
Autor: Marek
On 4 Lut, 15:47, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:

> Kiedys, na wsi spotkalem chlopaka, ktory z pamieci potrafil
> wyrecytowac imiona 30 krow, ktore jego ojciec trzymal w oborze, oraz

Ciekawe czy Tusk potrafi wyrectytowac z pamieci imiona 30 krow...

R.- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Nie zdziwilbym sie, gdyby potrafil....heeeheee

Data: 2010-02-04 17:23:00
Autor: raff
[...]

Jestem pewien ze Tusk potrafilby wyrecytowac nawet 50 krow.

R.

Data: 2010-02-05 01:25:41
Autor: awe

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:hkes95$eh6$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -
czyli ze by liczyl, 1 krowa, 2 krowa...imiona to juz wyzszy poziom
awe

Data: 2010-02-05 01:25:00
Autor: awe

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości news:ec32143d-7dbf-4923-ae90-6460301dca15q4g2000yqm.googlegroups.com...

> [...]

R.- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Nie zdziwilbym sie, gdyby potrafil....heeeheee
hehehe no moze by wyliczyl sztuki ale nie sciemniaj ze odroznilby byka od krowy
awe

Data: 2010-02-04 20:32:38
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-04 15:46, Marek pisze:

[...]

To żadne udowadnianie, to po prostu stwierdzenie faktu... - instaluję "Thunderbirda" i konfiguruje go kilkunastoma kliknięciami myszy.  Wiem e-zop ze ci trudno w to uwierzyć, ale taka jest prawda.

Nie chce się przechwalać ale potrafię robić i inne rzeczy. - np. odróżnić dobro od zła.

Data: 2010-02-04 17:43:41
Autor: cirrus
On 4 Lut, 14:44, u2<u...@o2.pl>    wrote:
[...]

Serio, a to sukces na miare nagrody Nobla.

--
stevep

Data: 2010-02-04 20:33:53
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-04 17:43, cirrus pisze:

Mój poziom inteligencji pozwala mi na swobodną konfigurację
"Thunderbirda". :-P

Serio, a to sukces na miare nagrody Nobla.

Naprawdę potrafię to zrobić.

Data: 2010-02-05 01:26:14
Autor: awe

On 4 Lut, 14:44, u2<u...@o2.pl>    wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -
cos malo za komuny, chyba zaden...
awe

Data: 2010-02-04 15:15:01
Autor: u2
[...]

IQ można mieć nawet większe n.p. w Mensie, ale nie świadczy to o
kwalifikacjach takiej osoby n.p. do pełnienia funkcji premiera.

Data: 2010-02-04 06:20:27
Autor: Marek
On 4 Lut, 15:15, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

IQ można mieć nawet większe n.p. w Mensie, ale nie świadczy to o
kwalifikacjach takiej osoby n.p. do pełnienia funkcji premiera.

Chodzi raczej o zaleznosc odwrotna: kto chce byc premierem - powinien
miec wyzsza inteligencje.

Data: 2010-02-05 01:27:37
Autor: awe

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości news:6b656eae-0b1e-4a0f-80c3-02d829d7fa7dm31g2000yqb.googlegroups.com...
On 4 Lut, 15:15, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

kwalifikacjach takiej osoby n.p. do pełnienia funkcji premiera.

Chodzi raczej o zaleznosc odwrotna: kto chce byc premierem - powinien
-- -- -- -- --
ja mysle ze wsrod was to nie trzeba byc inteligentnym, to nawet wada...jakby sie z wami komunikowal? a tak rzuci jakas popierdulke a wy spijacie ja z jego ust...jak nacpani.
awe

Data: 2010-02-04 22:49:16
Autor: Wiesiaczek

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości news:2235c131-e3e3-4618-b3ba-f2cb8ebbcb4dr24g2000yqd.googlegroups.com...
On 4 Lut, 14:44, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

Ja bym od premiera oczekiwal inteligencji wyzszej - no powiedzmy >120

Czlowieka  naprawde inteligentny to chyba jakies 135 ???

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Ty masz chyba IQ taki, jak numer buta...
Od kiedy to IQ zależy od wykształcenia?

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2010-02-05 05:22:02
Autor: Marek
On 4 Lut, 22:49, "Wiesiaczek" <ciotkazielin...@vp.pl> wrote:
Użytkownik "Marek" <mwisniewski2...@googlemail.com> napisał w wiadomościnews:2235c131-e3e3-4618-b3ba-f2cb8ebbcb4dr24g2000yqd.googlegroups.com....
On 4 Lut, 14:44, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

Czlowieka  naprawde inteligentny to chyba jakies 135 ???

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Ty masz chyba IQ taki, jak numer buta...

Twierdzisz, ze dziecko uczeszczajace do szkoly nie potrafi wykonac
bardziej skomplikowanych zadan z roznych dziedzin, niz dziecko
zajmujace sie jedynie pasieniem gesi ?

Cholera...a ja myslalem, ze te szkoly jednak cos daja...

Data: 2010-02-05 17:47:07
Autor: Jadrys

On 4 Lut, 14:44, u2<u...@o2.pl>  wrote:

[...]

Nie pogrążaj się coraz bardziej w bagnie absurdu, e-zop.

PS. Szkoły to dla zdecydowanej większości uczniów "tresowanie".

Data: 2010-02-04 15:12:02
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-04 14:44, u2 pisze:
[...]

Inteligentny człowiek da sobie radę na kaĹźdym stanowisku.  Poziom czy kierunek wykształcenia nie ma tu nic do rzeczy.

Data: 2010-02-04 06:17:46
Autor: Marek
On 4 Lut, 15:12, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> Nie chodzi, na takim stołku, o średnią inteligencję, tylko o niskie
> kwalifikacje. Historyk jako premier to prawdziwy koszmar.

Inteligentny człowiek da sobie radę na każdym stanowisku.  Poziom czy
kierunek wykształcenia nie ma tu nic do rzeczy.

W Rosji sowieckiej bylo tego wiele przykladow...

Data: 2010-02-04 15:27:47
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-04 15:17, Marek pisze:

Inteligentny człowiek da sobie radę na każdym stanowisku.  Poziom czy
kierunek wykształcenia nie ma tu nic do rzeczy.

W Rosji sowieckiej bylo tego wiele przykladow...

Oczywiście, wielu ludzi bez wykształcenia dochodziło wysoko w stanowiskach rządowych czy dokonywało ważnych dla ludzkości odkryć. I nie chodzi tu nawet o Rosję sowiecką. Ten monopol na mądrość tylko ludzi z dyplomami ukończenia uczelni jest chory..

Data: 2010-02-04 06:34:13
Autor: Marek
On 4 Lut, 15:27, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> [...]

nie chodzi tu nawet o Rosję sowiecką. Ten monopol na mądrość tylko ludzi
z dyplomami ukończenia uczelni jest chory..

Tak mowia ci, ktorzy nie byli w stanie ukonczyc studiow -  z powodu
defektu mentalnego.

Data: 2010-02-04 20:35:46
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-04 15:34, Marek pisze:

[...]

Wiesz że Edison też nie ukończył żadnej uczelni?

Data: 2010-02-04 20:37:09
Autor: raff
[...]

A wiesz o tym, ze Edison wiele ze swych projektow po prostu wykradl, posuwajac sie nawet do zabojstw ? Mial do tego cala halastre ludzi.

R.

Data: 2010-02-04 20:55:13
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-04 20:37, raff pisze:
[...]

Nie wiem, i w to po prostu nie wierzę. Wszyscy go postrzegają jako wynalazcę a nie mordercę. Zresztą ten Edison to tylko przykład. było jeszcze wielu wielkich ludzi bez dyplomów. Wiesz że nawet twórca Window$ W. Gates nie posiadał dyplomu żadnego uniwerku?

Data: 2010-02-04 20:59:24
Autor: raff
[...]

To ze go wszyscy tak postrzegaja to akurat nie jest argument.

> Wiesz że nawet twórca Window$ W. Gates nie posiadał dyplomu żadnego   > uniwerku?

Kolejny chybiony przyklad. Kazdy byle pasjonat informatyki Ci powie, ze system okienkowy zostal po prostu ukradziony Apple.

Widzisz, wierzysz w to co chcesz wierzyc, a nie w to, jaka jest prawda.

R.

Data: 2010-02-04 21:45:12
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-04 20:59, raff pisze:
> [...]

Widzisz, wierzysz w to co chcesz wierzyc, a nie w to, jaka jest prawda.

Twórca Apple . też był bez dyplomu :-D !!

Data: 2010-02-04 21:54:32
Autor: raff
Jadrys pisze:
> [...]

R.

Twórca Apple . też był bez dyplomu :-D !!

Tak, jadrys, tak, moze w koncu trafisz ;)

R.

Data: 2010-02-04 22:07:22
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-04 21:54, raff pisze:
Jadrys pisze:
> [...]

R.

Twórca Apple . też był bez dyplomu :-D !!

Tak, jadrys, tak, moze w koncu trafisz ;)

Ale to prawda, - twórca "Apple" Steve Jobs miał wykształcenie niepełne średnie.

Data: 2010-02-04 22:09:01
Autor: raff
> [...]

R.

Ale to prawda, - twórca "Apple" Steve Jobs miał wykształcenie niepełne średnie.

Gdzies sie Ciebie pytalem, kiedy przechodzisz na komunistyczny procesor ? ;)

R.

Data: 2010-02-05 17:50:09
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-04 22:09, raff pisze:
> [...]

Gdzies sie Ciebie pytalem, kiedy przechodzisz na komunistyczny procesor ? ;)

Ależ ja już pracuję na komuszych obwodach scalonych, pozwala mi to m.in. nie zwracać uwagi na to o czym grzmi propaganda kapitalistyczna.

Data: 2010-02-05 22:20:53
Autor: raff
[...]

Tak ? To jak sie nazywa ten Twoj komunistyczny procesor w komputerze ? ;)

R.

Data: 2010-02-06 19:55:57
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-05 22:20, raff pisze:
[...]

Mój procesor to "Intel Pentium" wytworzony rękami klasy robotniczej.

Data: 2010-02-06 22:33:07
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-06 19:58, raff pisze:
[...]

Nie, nie Bosch - Pentium... :-D

Data: 2010-02-06 22:35:11
Autor: raff
Jadrys pisze:
[...]

Niestety, ale to jest kapitalistyczny procesor. Zaprojektowany przez kapitalistycznych inzynierow, zrobiony rekami robotow w kapitalistycznej firmie.

Ja pytalem kiedy przechodzisz na te komunistyczne ? ;)

R.

Data: 2010-02-08 23:47:50
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-06 22:35, raff pisze:
Jadrys pisze:
[...]

A skąd wiesz ze przez kapitalistycznych inżynierów? Czy Tobie raff komunista się tylko kojarzy z niewykształconym "robolem"?

Odpowiadając na pytanie,- kiedy tylko będzie dostępny.

Data: 2010-02-06 22:30:41
Autor: raff
[...]

Jadrys, ale ten procesor jest wytworzony rekami robotow, a nie klasy robotniczej ;)

R.

Data: 2010-02-06 22:34:42
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-06 22:30, raff pisze:
[...]

Ale roboty obsługuje klasa robotnicza.

Data: 2010-02-06 22:35:34
Autor: raff
Jadrys pisze:
[...]

Inzynierowie to nie klasa robotnicza ;)

R.

Data: 2010-02-08 23:49:37
Autor: Jadrys
Jadrys pisze:
[...]

Raczej inżynierowie też nie obsługują.. To robota techników.

Data: 2010-02-07 12:19:39
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hkkn9e$hlc$2news.onet.pl...
[...]

Ale ta twoja klasa robotnicza jest wykorzystywana przez "nienażarte kapitalistyczne ryje".

--
stevep

Data: 2010-02-08 23:51:02
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-07 12:19, cirrus pisze:
[...]

;)
[...]

Jasne, ale nie tylko klasa robotnicza jest wykorzystywana.

Data: 2010-02-05 14:34:06
Autor: sofu

> [...]
>
> R.

Twórca Apple . też był bez dyplomu :-D !!

A niejaki Ford byl uznawany za wyjatkowego tepaka.
Inteligencja ma sie nijak do osiagnieć życiowych. Liczy się raczej spryt w
życiu i bezwzględność.
Pełnia sukcesu jest wtedy gdy ktos może po laczyc kilka czynników naraz:
inteligencje + spryt + upór w dążeniu do celu.
Ale  i wtedy musi sie znaleć w odpowiednim momencie i w odpowiednim miejscu
czyli mieć życiowe szczęście.

sofu

Data: 2010-02-05 17:53:00
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-05 14:34, sofu pisze:
[...]

Inteligencja to nic innego jak ów rzeczny spryt, spryt i spostrzegawczość. A tego w szkołach nie nauczają.

Data: 2010-02-04 15:34:33
Autor: u2
W dniu 2010-02-04 15:27, Jadrys pisze:

[...]

Władza proletariatu daje na twoją tezę wiele negatywnych przykładów :)

Data: 2010-02-04 20:36:42
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-04 15:34, u2 pisze:
[...]

Idiota po ukończeniu studiów pozostanie idiotą z dyplomem.

Data: 2010-02-05 15:07:22
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hkf7k9$lc4$4news.onet.pl...
[...]

Idiota bez studiów, dzięki temu nie przestaje być idiotą.

--
stevep

Data: 2010-02-05 17:56:12
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-05 15:07, cirrus pisze:
[...]

Och Stefan, to nie było o tobie. Żebyś tylko nie był w paru sprawach uparty jak osioł, to nikt by ci nie mógł zarzucić braku inteligencji.

Data: 2010-02-06 10:03:18
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hkhijf$8bc$1news.onet.pl...
[...]

Ja też nie o tobie, w poglądach jestem stały, w innych sprawach one się zmieniały.

--
stevep

Data: 2010-02-04 15:21:08
Autor: u2
W dniu 2010-02-04 15:12, Jadrys pisze:

[...]

Tak twierdził twój idol Lenin, on twierdził, że można na stanowisku
premiera posadzić nawet sprzątaczkę :)

Data: 2010-02-04 15:31:07
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-04 15:21, u2 pisze:
[...]

Zupełnie nie pojmuję dlaczego myślisz że sprzątaczka musi być głupsza od premiera?

Data: 2010-02-04 15:36:13
Autor: u2
W dniu 2010-02-04 15:31, Jadrys pisze:

Tak twierdził twój idol Lenin, on twierdził, że można na stanowisku
premiera posadzić nawet sprzątaczkę :)

Zupełnie nie pojmuję dlaczego myślisz że sprzątaczka musi być głupsza od
premiera?

Proletariusze sprzątali całe klasy ludzi więc twoja logika jest
porażająca :)

Data: 2010-02-04 20:39:01
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-04 15:36, u2 pisze:
[...]

A ty wykazujesz się kompletną nieznajomością ludzi.

Data: 2010-02-04 15:37:35
Autor: ! heÂŽsk !
"Jestem srednio inteligentny" -...
On Thu, 04 Feb 2010 15:31:07 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

ktos > Tak twierdził twój idol Lenin, on twierdził, że można na stanowisku
ktos > premiera posadzić nawet sprzątaczkę :)

Zupełnie nie pojmuję dlaczego myślisz że sprzątaczka musi być głupsza od premiera?

 jezeli ma skonczone studia to nie musi.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-04 16:37:38
Autor: u2
W dniu 2010-02-04 15:37, ! heÂŽsk ! pisze:

[...]

To zależy na jakim kierunku i z jakim jest doświadczeniem zawodowym,
bynajmniej nie sprzątaczki :)

Data: 2010-02-04 20:41:49
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-04 16:37, u2 pisze:
W dniu 2010-02-04 15:37, ! heÂŽsk ! pisze:

ktos>  Tak twierdził twĂłj idol Lenin, on twierdził, Ĺźe moĹźna na stanowisku
[...]

Mądrość Ĺźyciowa to nie wykonywanie wyuczonego zawodu.  Takie rzeczy to potrafią nawet tresowane małpy.

Data: 2010-02-05 15:08:32
Autor: cirrus
W dniu 2010-02-04 15:37, ! heRsk ! pisze:
[...]
Mądrość życiowa to nie wykonywanie wyuczonego zawodu.  Takie rzeczy to potrafią nawet tresowane małpy.

No, no więc nie chwal się raczej tym Thundebirdem.

--
stevep

Data: 2010-02-05 17:59:00
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-05 15:08, cirrus pisze:
[...]

Muszę, dzięki mojej umiejętności obsługi "Thunderbirda" jestem dla niektórych jak mędrzec.. i bardzo mi się to podoba.

Data: 2010-02-04 20:40:15
Autor: Jadrys
[...]

I bez studiĂłw nie musi.

Data: 2010-02-04 17:39:45
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hkelna$pbn$2news.onet.pl...
[...]

Musi, bo inaczej kij od szczotki wsadzi sobie w oko. ;)

--
stevep

Data: 2010-02-04 17:56:49
Autor: Prawusek
"cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> wrote in message
> [...]
> premiera?

Musi, bo inaczej kij od szczotki wsadzi sobie w oko. ;)

To jest podstawowy test dla ministrów jaki powinni zaliczyć, bo większość
nawet tego nie potrafi.

Data: 2010-02-04 17:42:21
Autor: cirrus
[...]

Pamiętam jak pewna dziewczyna w technikum nie chciała na lekcji odpowiadać na pytania bo jak twierdziła po maturze będzie sprzataczką.

--
stevep

Data: 2010-02-04 20:42:11
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-04 17:42, cirrus pisze:
[...]

Ty Stefan też utożsamiasz wykonywany zawód z mądrością?

Data: 2010-02-05 01:28:43
Autor: awe

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hkf7uh$lc4$8news.onet.pl...
[...]

on ma problemy z tozsamoscia, a co dopiero z utozsamianiem
awe

Data: 2010-02-05 15:09:41
Autor: cirrus
[...]

Z niczym nie utożsamiam, ale dziewczyna chodzila do klasy, w ktorej mialem lekcje.

--
stevep

Data: 2010-02-05 18:02:23
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-05 15:09, cirrus pisze:

[...]

No to w końcu nie wiem czy ona była głupia czy mądra?

Data: 2010-02-06 10:01:26
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hkhiut$8bc$3news.onet.pl...
[...]

Ja ci nie powiem, sam wydedukuj.

--
stevep

Data: 2010-02-06 19:58:37
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-06 10:01, cirrus pisze:
[...]

Wg. mnie - mądra. I inteligentna, doskonale wiedziała że w szkole nie nauczy się mądrości.

Data: 2010-02-07 12:18:19
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hkke4p$k7n$7news.onet.pl...
[...]

Mądrości nie nauczysz się nigdzie, szkoła daje pewien zasób umiejętności, a że nie kazdy głupiec może ją wykorzystać to już całkiem inna para kaloszy.

--
stevep

Data: 2010-02-08 23:53:33
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-07 12:18, cirrus pisze:
[...]

A więc te przechwałki niektórych grupowiczów o skończonych uniwerkach ty też uważasz za cos żenującego?

Data: 2010-02-04 17:38:32
Autor: Antenka
Jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
> [...]
> gorzej.
>    No, w tym stwierdzaniu nie minął się z prawdą.

Szczery chłopak, szczery aż do bólu hihi

Antenka "Polska tonie w morzu długów, czas uciekać koniec cudów (PO)1"

Data: 2010-02-04 20:42:50
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-04 18:38, Antenka pisze:
[...]

No, w tym stwierdzaniu nie min�� si� z prawd�.

Szczery chłopak, szczery aż do bólu hihi

Antenka

"Polska tonie w morzu długów, czas uciekać koniec cudów (PO)1"

Ja osobiści myślę że p. Tusk trochę przesadził z ta średnią, - jest grubo poniżej średniej ;-)

Pozdrawiam :-)

"Jestem srednio inteligentny" -...