"Jestem srednio inteligentny" -...

Data: 2010-02-04 14:28:19
Autor: cytryna
"Jestem srednio inteligentny" -...
...powiedzial premier Rzeczpospolitej Polski.
Dobrze, ze sie dalej nie wglebial w swoje kompetencje, bo mogloby byc
gorzej.

Niech sie leczy, to jest choroba do usunięcia:
Jedną z najpowszechniejszych tego rodzaju chorób są hemoroidy. Siedzący tryb życia czy niewłaściwa dieta to tylko niektóre przyczyny ich powstawania. U kobiet żylaki odbytu często pojawiają się w wyniku ciąży. Na hemoroidy narażone są także osoby starsze.

Objawy, takie jak pieczenie, swędzenie czy krwawienie to sygnały alarmujące. Brak podjęcia leczenia może wywołać stany zapalne, nasilenie się dolegliwości oraz narastające bóle podczas siadania, a nawet poruszania się. Większość chorych nie wie, że operacja nie jest dziś jedynym rozwiązaniem i istnieją nowoczesne metody leczenia hemoroidów.

Taką metodą jest obrączkowanie (nasadę guzka zaciska się specjalną gumkę, odcinając do niego dopływ krwi) i naświetlanie wiązką światła podczerwonego - powoduje to obumarcie i odpadnięcie hemoroidu. Zaletą metody jest nie tylko bezbolesność i uniknięcie operacji, lecz także wygoda i oszczędność czasu. Sam zabieg trwa około 10 minut, a zaraz po nim można wrócić do domu i swoich codziennych zajęć.

Data: 2010-02-04 06:25:58
Autor: Marek
On 4 Lut, 14:28, "cytryna" <cytry...@poczta.onet.eu> wrote:
> [...]

zabieg trwa około 10 minut, a zaraz po nim można wrócić do domu i swoich

A wysrac sie po tym mogles ?

Data: 2010-02-04 14:35:33
Autor: sofu
"Jestem srednio inteligentny" -...

[...]