Jestem świadkiem pobicia Łódź, Jana Pawła II - Obywatelska

Data: 2011-12-10 00:52:21
Autor: zly
Jestem świadkiem pobicia Łódź, Jana Pawła II - Obywatelska
Dnia Fri, 09 Dec 2011 23:13:34 +0100, Karol Y napisał(a):

Zastanawiam się też, czy np. mojego numeru sobie gdzieś tam w systemie nie odnotowują i potem będzie - tego pana już nie obsługujemy.

Jesteśmy w Polsce. Będziesz odpowiadał za nieudzielenie pierwszej pomocy i
rozmowę przez telefon podczas jazdy.
--
marcin

Data: 2011-12-09 18:21:55
Autor: witek
On 12/9/2011 5:52 PM, zly wrote:
[...]

taa,
zostanie jednocześnie skazany za brak udzielenia pomocy oraz za fałszywe powiadomienie policji. Wszak ani sprawców ani pokrzywdzonego nie "wykryto".

A na pewno, jak tylko dorwą gości, wczesniej czy pozniej sam dostanie w morde, bo jego pełne dane znajdą się w aktach.
Albo będzie musiał wyjechać, albo na najbliższe 20 lat wynająć ochronę dla siebie i swoich dzieci.

Nigdy przenigdy nie być świadkiem w żadnej sprawie, a na pewno nigdy sie nie podładać samodzielnie polskiemu niewymarowi sprawiedliwości.

Data: 2011-12-10 01:14:55
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "zly" <bozupabylazaslona@NOpocztaSPAM.fm> napisał w wiadomości news:1dyky5m9kt2fu$.dlgpiki.fixed...
[...]

Skoro inny kierowca sie zatrzymał przy poszkodowanym, to zarzut nieudzielenia pomocy jest bezpodstawny. Natomiast z wykroczenia rozmowy przez telefon podczas jazdy (jeśli nawet nie miał głośnomówiacego zestawu, bo tego nie wiemy) spokojnie da się zejść stanem wyższej konieczności.

Data: 2011-12-09 18:22:58
Autor: witek
On 12/9/2011 6:14 PM, Robert Tomasik wrote:
[...]

tak, po trzecim odwołaniu od wyroku skazującego.
..

Jestem świadkiem pobicia Łódź, Jana Pawła II - Obywatelska