Jestem świadkiem pobicia Łódź, Jana Pawła II - Obywatelska

Data: 2011-12-10 20:08:08
Autor: Ciemny
Jestem świadkiem pobicia Łódź, Jana Pawła II - Obywatelska

Użytkownik "Karol Y" <karolyyy@o2.pl> napisał w wiadomości news:jbu187$7fa$1node2.news.atman.pl...
Witam, dwie i pół godziny temu ~20.00 podjechałem  - zatrzymując się na czerwonym świetle - do skrzyżowania Jana Pawła II - Obywatelska, jadąc w stronę al. Politechniki. Wtedy właśnie na rogu po mojej prawej dostrzegłem jak czterech mężczyzn w wieku około lat 18 "dopada", przewraca na ziemię i zaczyna bić i kopać innego mężczyznę w podobnym wieku.

No to nieźle. Chwilę wcześniej tamtędy przechodziłem i wyszli
z garaży przy Cieszyńskiej idąc na Bliską żeby piwo kupić.
Po zachowaniu wnioskuję że już trochę w organiźmie mieli,
pewnie po zakupach postanowili poszukać zaczepki...

Jestem świadkiem pobicia Łódź, Jana Pawła II - Obywatelska