Jestem szalony... ;}

Data: 2009-07-03 07:26:14
Autor: Tzva Adonai
Jestem szalony... ;}
Dystans od ul. Więziennej do Psiego Pola przebyłem w ciągu niespełna 5
minut - w godzinach popołudniowych!... ;}.. Pobiłem tym samym swój
rekord z ubiegłego miesiąca...

Data: 2009-07-03 16:28:33
Autor: Tzva Adonai
Jestem szalony... ;}
Dystans od ul. Więziennej do Psiego Pola

To ok. 10 km....

Data: 2009-07-03 17:21:33
Autor: awe
Jestem szalony... ;}
Ale co wystrzelano cie z 20 razy z kolubryny? Jak ty to przezyles
awe

Data: 2009-07-04 12:24:45
Autor: Andrzej Kokakolski
Jestem szalony... ;}
Moja zona urodzila sie we Wroclawiu przy Wieziennej 7

AK

Data: 2009-07-04 14:38:53
Autor: ypsilanti
Jestem szalony... ;}

"Andrzej Kokakolski" <kokakolski@NOSPAM.gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h2nhmd$3d4$1inews.gazeta.pl...
Moja zona urodzila sie we Wroclawiu przy Wieziennej 7

AK

--

   Kto byl wOwenczas pierwszym sekretarzem KW PZPR(?)?

   AR

Data: 2009-07-04 12:45:53
Autor: Andrzej Kokakolski
Jestem szalony... ;}
ypsilanti <a_rem@poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]
>
> -- > Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> > http://www.gazeta.pl/usenet/

   Kto byl wOwenczas pierwszym sekretarzem KW PZPR(?)?

Nie wiem ale z pewnoscia jakis "dobry czlowiek"

AK

Data: 2009-07-04 14:51:26
Autor: ypsilanti
Jestem szalony... ;}

"Andrzej Kokakolski" <kokakolski@NOSPAM.gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h2niu1$7kk$1inews.gazeta.pl...
> [...]

> http://www.gazeta.pl/usenet/

   Kto byl wOwenczas pierwszym sekretarzem KW PZPR(?)?

Nie wiem ale z pewnoscia jakis "dobry czlowiek"

   ergo... pewnoscia plynaca z niewiedzyß

   ar

Data: 2009-07-04 14:38:21
Autor: Andrzej Kokakolski
Jestem szalony... ;}
ypsilanti <a_rem@poczta.onet.pl> napisał(a):

Newsbeitrag

> Nie wiem ale z pewnoscia jakis "dobry czlowiek"

> [...]

Sekretarzem wojewodzkim partii nie mogl byc nikt porzadny. To jest pewne.
I nieznajomosc nazwiska wroclawskiego sekretarza w 1950 roku nic tu nie zmieni.

AK

Data: 2009-07-04 16:52:11
Autor: ypsilanti
Jestem szalony... ;}

"Andrzej Kokakolski" <kokakolski@NOSPAM.gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h2npgs$17i$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Sekretarzem wojewodzkim partii nie mogl byc nikt porzadny. To jest pewne.
I nieznajomosc nazwiska wroclawskiego sekretarza w 1950 roku nic tu nie

   kolejny abc

   ar

Jestem szalony... ;}