Jestem tempy ale mam koryto

Data: 2018-08-20 14:11:09
Autor: maniek
Jestem tempy ale mam koryto
Skraj zapaści gospodarczej do której doprowadzili nasz kraj raczej nie był
przypadkiem ani błędem. Co do tych mądrych powsadzanych pociotków na
uniwersytetach, albo byli nieskończenie głupi albo ktoś ich opłacał skoro
nie zauważyli co robią ich wybrańcy. Teraz to już widać, PO nie ma szans, i
to nie mohery ich iść nie chcą i przyczynią się do ich upadku, ale Polacy, większość, którą tak ty srajdak nienawidzisz służąc u Niemca, nie wiele po PO zostanie, jak w ogóle za rok wejdą do sejmu. Co do psiego żarcia pochwal się srajdak co tam żresz u Niemca za ta niewolniczą pracę, że dla tego sprzedałeś swój kraj? Gnida z ciebie, na szczęście takich gnid mało i macie poi jednym głosie, tyle waszego, swoim POsrańcom wygranej nie dacie. Najlepiej zajmij się uszczęśliwianiem jak go tam nazywasz swojego niemieckiego Pana, a od nas jak nas nazywasz polaczków się odpierdziel. Ciesz się swoim niemieckim obywatelstwem, którego tak pragniesz i życzę abyś je otrzymał jak najszybciej, ale do kraju gnido nie wracaj.

Jestem tempy ale mam koryto