Jestem większością!

Data: 2010-07-05 11:39:19
Autor: Zahir
Jestem większością!
Mam < 30 lat, wykształcenie wyższe, "jestem z miasta" - tak głosowała większość mojego środowiska i pokolenia. Wielu moich kolegów po raz pierwszy poszła do urn by zagłosować na Komorowskiego. "Nie chcemy na prezydenta kogoś, kto wygląda jak dziadek", "Kaczyński?! A któż to jest?!", "Nie pozwolę by zmarnowano kolejne 5 lat mojego życia". Mam nadzieję, że partia PiS niebawem się rozpadnie. Nie potrzebujemy oszlałych kombatantów i świętoszkowatych moherowych beretów.

Zachary

Data: 2010-07-05 02:45:54
Autor: Pistacjusz
Jestem większością!
On 5 Lip, 11:39, "Zahir" <za...@gmail.com> wrote:
Mam < 30 lat, wykształcenie wyższe, "jestem z miasta" - t

i nie masz nic do powiedzenia.

Data: 2010-07-05 02:53:46
Autor: no kto
Jestem większością!
[...]

Nie no to jest żenujące,
młodemu pokoleniu ujmujące,
że co poniektórzy, że niby 30 lat,
że taki mądry, chce zdobywać świat,
a i tak skończy na emigracji
po paro letniej tam kuracji
wyjebany, z energii odessany,
spojrzy wstecz zdezorientowany,
a może faktycznie go oszukano,
szansę na swoje odebrano.

Gońcie zachodniego szczura!
Stary pasożyt zachodni, suka bura,
potrzebuje nowego pożywienia
młodego polskiego pokolenia.

Nikt was nie zatrzymuje,
tylko wara od Polski, ciule.

Data: 2010-07-05 12:58:00
Autor: heÂŽsk
Jestem większością!
On Mon, 5 Jul 2010 02:53:46 -0700 (PDT), no kto <nokto1975@o2.pl>
wrote:
 [...]

Nikt was nie zatrzymuje,
tylko wara od Polski, ciule.

"Pan poeta, pan poeta..." ;o)))))))))))))))))))))))

--

 HeSk

http://dadrl.pl/

Data: 2010-07-05 14:30:31
Autor: HaMMeR
Jestem większością!
On 2010-07-05 12:58, "heÂŽsk" wrote:
On Mon, 5 Jul 2010 02:53:46 -0700 (PDT), no kto<nokto1975@o2.pl>
wrote:
  [...]

Nikt was nie zatrzymuje,
tylko wara od Polski, ciule.

"Pan poeta, pan poeta..." ;o)))))))))))))))))))))))

no no.., juz nie zazdrosc, bo znowu popadniesz w jakies psychozy matole!

Data: 2010-07-05 14:36:37
Autor: Zahir
Jestem wiÄ?kszoĹ?ciÄ?!

On 2010-07-05 12:58, "heÂŽsk" wrote:
On Mon, 5 Jul 2010 02:53:46 -0700 (PDT), no kto<nokto1975@o2.pl>
wrote:
  [...]

Nikt was nie zatrzymuje,
tylko wara od Polski, ciule.

"Pan poeta, pan poeta..." ;o)))))))))))))))))))))))

no no.., juz nie zazdrosc, bo znowu popadniesz w jakies psychozy matole!

Człowieku, dlaczego mnie obrażasz?

Zahir

Data: 2010-07-05 14:57:35
Autor: HaMMeR
Jestem wiÄ?kszoĹ?ciÄ?!

On 2010-07-05 12:58, "heÂŽsk" wrote:
On Mon, 5 Jul 2010 02:53:46 -0700 (PDT), no kto<nokto1975@o2.pl>
wrote:
[...]

[...]

Masz jakies schizy czy wizje?
Idz droga czlowieku ja cie nie zna.. i nie garb sie!

Data: 2010-07-05 11:48:40
Autor: HaMMeR
Jestem większością!
On 2010-07-05 11:39, Zahir wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --

Tak tak, wiemy co wam potrzeba niedouki matolowate!
Potrzeba wam rubasznego safanduly, bronka-dyzmy,
a to dlatego, ze macie zblizony poziom intelektualny
z tym 'mysliwym zza wegla'...:)
Debile...

Data: 2010-07-05 11:56:06
Autor: Yanek
Jestem większością!
[...]

o kuchnia!
urosło kolejne pokolenie niewolników
które nie potrafi odróznić sterowanej sznurkami kukły
od człowieka prezentującego swoje poglądy
kolejne pokolenie, którym można sterować
za pomocą internetu, gazety i telewizora
pokolenie, które zamiast lektur czytało w necie bryki
przed wojną pokolenia były wychowywane w duchu patriotyzmu
dzięki czemu np. pokolenie Kolumbów zdolne było do podjęcia walki
nie dość, że pokolenie czterdziestolatków pamiętających komunę i stan wojenny
jest już w większości  zTVN-owane (i to wykształcona część tego pokolenia spraująca tera takie funkcje, które pozwalają mieć wpływ na innych ludzi)
to urosło nam zupełnie nowe wychowane na grach komputerowych i Internecie
dla którego zupełne obce są wartości: Bóg, Honor i Ojczyzna
a patriotów uważają za szaleńców (wyjątki z lekcji języka polskiego)
wartością nowego pokolenia jest serwilizim
dać dupy komuś bogatemu, wykształconemu i dobrze wyglądającemu - to zaszczyt!

Dokąd zmierzasz Polsko?????

Yanek

Data: 2010-07-05 12:58:00
Autor: heÂŽsk
Jestem większo¶ci±!
On Mon, 5 Jul 2010 11:56:06 +0200, "Yanek" <yanek12@op.pl> wrote:

> większo¶ć mojego ¶rodowiska i pokolenia. Wielu moich kolegów po raz > pierwszy poszła do urn by zagłosować na Komorowskiego. "Nie chcemy na > prezydenta kogo¶, kto wygl±da jak dziadek", "Kaczyński?! A któż to > jest?!", "Nie pozwolę by zmarnowano kolejne 5 lat mojego życia". Mam > nadzieję, że partia PiS niebawem się rozpadnie. Nie potrzebujemy oszlałych > kombatantów i ¶więtoszkowatych moherowych beretów.

o kuchnia!
urosło kolejne pokolenie niewolników
które nie potrafi odróznić sterowanej sznurkami kukły
od człowieka prezentuj±cego swoje pogl±dy
kolejne pokolenie, którym można sterować
za pomocÂą internetu, gazety i telewizora
pokolenie, które zamiast lektur czytało w necie bryki

 czy wiesz kto jest wlascicielem tzmo ? Rosjanie.

--

 HeSk

http://dadrl.pl/

Data: 2010-07-05 12:03:00
Autor: Bogdan Idzikowski
Jestem większością!

Użytkownik "Zahir" <zahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c31a845$0$19173$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A ja jestem o wiele, wiele starszy, wykształcenie bardzo niskie, tylko, cholera też jestem z miasta, ale za to bardzo małego i mam takie same poglądy.

Data: 2010-07-05 03:47:13
Autor: J-23
Jestem większością!
On 5 Lip, 12:03, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
Użytkownik "Zahir" <za...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:4c31a845$0$19173$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

A ja jestem o wiele, wiele starszy, wykształcenie bardzo niskie, tylko,
cholera też jestem z miasta, ale za to bardzo małego i mam takie same

Hm! Tez jestem wiekowy. O wyksztalceniu lepiej nie mowic. Pochodze z
miasta chyba duzego, bo drugie co wielkosci. Poglady mam podobne. I
jak wlaczam TV program panstwowy to cholera ciska mna po katach od
tych roznych pispieszalskich co miotaja sie niedzy niebem a ziemia.
qrde pisdzielca nawet dobranocka przeszkadzala, bo musza lizac tylki
hierarchom.

J-...

Data: 2010-07-05 12:58:00
Autor: heÂŽsk
Jestem większością!
On Mon, 5 Jul 2010 11:39:19 +0200, "Zahir" <zahir@gmail.com> wrote:

[...]

zauwazylem ciekawa rzecz. w wielu miejscowosciach tzw wypoczynku
wielu mlodych ludzi mialo zaswiadczenia do glosowania. z rozmow
wynikalo, ze beda glosowac na komorowskiego. nie wiem jak bylo w miejscach "tanich", tam byc moze glosowano na prezesa PiS.

co do rozpadu PiS. Nie sadze by prezes PiS popuscil cugli.
Gdyby zostal prezydentem byloby po PiS. Moim zdaniem bedzie
trzymal swoich zwolennikow krotko mamiac obietnicami "zwyciestwa",
straszac "monopolem jednej partii". "Sila" PiS jest istnienie
wroga. Nawet tego wirtualnego. Bez niego PiS nie moze istniec.

--

 HeSk

http://dadrl.pl/

Data: 2010-07-05 15:16:41
Autor: cytryna
Jestem większością!
> [...]

straszac "monopolem jednej partii". "Sila" PiS jest istnienie
wroga. Nawet tego wirtualnego. Bez niego PiS nie moze istniec.

PiS bardzo krzepią morderstwa polityczne jak choćby zamach smoleński. Zaraz liczba głosujących zwolenników wzrosła na tyle niepokojąco ze trzeba było wzorem wytrawnych złodzieji obrobić o północy urny wyborcze. Tu sie unieważni
tam dopisze, gdzieś indziej dosypie lewe głosy (Bruksela) a resztę załatwią
przyjazne media i krzykliwi kanapowi z salonu. Ale i to sie skończy jak wszystko na tym łez padole.

--

Jestem większością!