Jestem większością!

Data: 2010-07-05 11:56:06
Autor: Yanek
Jestem większością!
większość mojego środowiska i pokolenia. Wielu moich kolegów po raz pierwszy poszła do urn by zagłosować na Komorowskiego. "Nie chcemy na prezydenta kogoś, kto wygląda jak dziadek", "Kaczyński?! A któż to jest?!", "Nie pozwolę by zmarnowano kolejne 5 lat mojego życia". Mam nadzieję, że partia PiS niebawem się rozpadnie. Nie potrzebujemy oszlałych kombatantów i świętoszkowatych moherowych beretów.

o kuchnia!
urosło kolejne pokolenie niewolników
które nie potrafi odróznić sterowanej sznurkami kukły
od człowieka prezentującego swoje poglądy
kolejne pokolenie, którym można sterować
za pomocą internetu, gazety i telewizora
pokolenie, które zamiast lektur czytało w necie bryki
przed wojną pokolenia były wychowywane w duchu patriotyzmu
dzięki czemu np. pokolenie Kolumbów zdolne było do podjęcia walki
nie dość, że pokolenie czterdziestolatków pamiętających komunę i stan wojenny
jest już w większości  zTVN-owane (i to wykształcona część tego pokolenia spraująca tera takie funkcje, które pozwalają mieć wpływ na innych ludzi)
to urosło nam zupełnie nowe wychowane na grach komputerowych i Internecie
dla którego zupełne obce są wartości: Bóg, Honor i Ojczyzna
a patriotów uważają za szaleńców (wyjątki z lekcji języka polskiego)
wartością nowego pokolenia jest serwilizim
dać dupy komuś bogatemu, wykształconemu i dobrze wyglądającemu - to zaszczyt!

Dokąd zmierzasz Polsko?????

Yanek

Data: 2010-07-05 12:58:00
Autor: heÂŽsk
Jestem większo¶ci±!
On Mon, 5 Jul 2010 11:56:06 +0200, "Yanek" <yanek12@op.pl> wrote:

> większo¶ć mojego ¶rodowiska i pokolenia. Wielu moich kolegów po raz > pierwszy poszła do urn by zagłosować na Komorowskiego. "Nie chcemy na > prezydenta kogo¶, kto wygl±da jak dziadek", "Kaczyński?! A któż to > jest?!", "Nie pozwolę by zmarnowano kolejne 5 lat mojego życia". Mam > nadzieję, że partia PiS niebawem się rozpadnie. Nie potrzebujemy oszlałych > kombatantów i ¶więtoszkowatych moherowych beretów.

o kuchnia!
urosło kolejne pokolenie niewolników
które nie potrafi odróznić sterowanej sznurkami kukły
od człowieka prezentuj±cego swoje pogl±dy
kolejne pokolenie, którym można sterować
za pomocÂą internetu, gazety i telewizora
pokolenie, które zamiast lektur czytało w necie bryki

 czy wiesz kto jest wlascicielem tzmo ? Rosjanie.

--

 HeSk

http://dadrl.pl/

Jestem większością!