Jestem większością!

Data: 2010-07-05 12:03:00
Autor: Bogdan Idzikowski
Jestem większością!

Użytkownik "Zahir" <zahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c31a845$0$19173$65785112news.neostrada.pl...
Mam < 30 lat, wykształcenie wyższe, "jestem z miasta" - tak głosowała większość mojego środowiska i pokolenia. Wielu moich kolegów po raz pierwszy poszła do urn by zagłosować na Komorowskiego. "Nie chcemy na prezydenta kogoś, kto wygląda jak dziadek", "Kaczyński?! A któż to jest?!", "Nie pozwolę by zmarnowano kolejne 5 lat mojego życia". Mam nadzieję, że partia PiS niebawem się rozpadnie. Nie potrzebujemy oszlałych kombatantów i świętoszkowatych moherowych beretów.

Zachary

A ja jestem o wiele, wiele starszy, wykształcenie bardzo niskie, tylko, cholera też jestem z miasta, ale za to bardzo małego i mam takie same poglądy.

Data: 2010-07-05 03:47:13
Autor: J-23
Jestem większością!
On 5 Lip, 12:03, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
Użytkownik "Zahir" <za...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:4c31a845$0$19173$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

A ja jestem o wiele, wiele starszy, wykształcenie bardzo niskie, tylko,
cholera też jestem z miasta, ale za to bardzo małego i mam takie same

Hm! Tez jestem wiekowy. O wyksztalceniu lepiej nie mowic. Pochodze z
miasta chyba duzego, bo drugie co wielkosci. Poglady mam podobne. I
jak wlaczam TV program panstwowy to cholera ciska mna po katach od
tych roznych pispieszalskich co miotaja sie niedzy niebem a ziemia.
qrde pisdzielca nawet dobranocka przeszkadzala, bo musza lizac tylki
hierarchom.

J-...

Jestem większością!