Jestem większością!

Data: 2010-07-05 12:58:00
Autor: heÂŽsk
Jestem większością!
On Mon, 5 Jul 2010 11:39:19 +0200, "Zahir" <zahir@gmail.com> wrote:

Mam < 30 lat, wykształcenie wyższe, "jestem z miasta" - tak głosowała większość mojego środowiska i pokolenia. Wielu moich kolegów po raz pierwszy poszła do urn by zagłosować na Komorowskiego. "Nie chcemy na prezydenta kogoś, kto wygląda jak dziadek", "Kaczyński?! A któż to jest?!", "Nie pozwolę by zmarnowano kolejne 5 lat mojego życia". Mam nadzieję, że partia PiS niebawem się rozpadnie. Nie potrzebujemy oszlałych kombatantów i świętoszkowatych moherowych beretów.

Zachary

zauwazylem ciekawa rzecz. w wielu miejscowosciach tzw wypoczynku
wielu mlodych ludzi mialo zaswiadczenia do glosowania. z rozmow
wynikalo, ze beda glosowac na komorowskiego. nie wiem jak bylo w miejscach "tanich", tam byc moze glosowano na prezesa PiS.

co do rozpadu PiS. Nie sadze by prezes PiS popuscil cugli.
Gdyby zostal prezydentem byloby po PiS. Moim zdaniem bedzie
trzymal swoich zwolennikow krotko mamiac obietnicami "zwyciestwa",
straszac "monopolem jednej partii". "Sila" PiS jest istnienie
wroga. Nawet tego wirtualnego. Bez niego PiS nie moze istniec.

--

 HeSk

http://dadrl.pl/

Data: 2010-07-05 15:16:41
Autor: cytryna
Jestem większością!
> [...]

straszac "monopolem jednej partii". "Sila" PiS jest istnienie
wroga. Nawet tego wirtualnego. Bez niego PiS nie moze istniec.

PiS bardzo krzepią morderstwa polityczne jak choćby zamach smoleński. Zaraz liczba głosujących zwolenników wzrosła na tyle niepokojąco ze trzeba było wzorem wytrawnych złodzieji obrobić o północy urny wyborcze. Tu sie unieważni
tam dopisze, gdzieś indziej dosypie lewe głosy (Bruksela) a resztę załatwią
przyjazne media i krzykliwi kanapowi z salonu. Ale i to sie skończy jak wszystko na tym łez padole.

--

Jestem większością!