Jestem wstrząśnięty..

Data: 2011-01-04 08:16:06
Autor: Tzva Adonai
Jestem wstrząśnięty..
Wprost nie mogę uwierzyć w ogrom zbrodni jaki został przedstawiony w
nowej książce prof. Grossa... Polacy mają większe podłości na sumieniu
niż myślałem...

Data: 2011-01-04 08:18:40
Autor: Hans Kloss
Jestem wstrząśnięty..
On 4 Sty, 17:16, Tzva Adonai <purpurw...@runbox.com> wrote:
[...]
Wstrząśnięty ale nie zmieszany?
J-23

Data: 2011-01-04 10:11:39
Autor: HaMMeR
Jestem wstrząśnięty..
[...]

Skoro juz do tego przekonal cie kupo, ten lajdacki 'historyk' gross,
to miej sie przynajmniej
na bacznosci smieciu!

Data: 2011-01-04 17:19:40
Autor: D. J. MC Donald Musk
Jestem wstrząśnięty..

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:47265c35-ea2a-4094-854c-840c5c8c3f2bg25g2000yqn.googlegroups.com...
Wprost nie mogę uwierzyć w ogrom zbrodni jaki został przedstawiony w
nowej książce prof. Grossa... Polacy mają większe podłości na sumieniu
niż myślałem...

Tak.Szczegolnie jak mowil, ze litwini wymordowali 100 tys Polakow a wsrod nich 20% bylo Zydow.
Wniosek Grosa z tego jest taki, ze to Polacy wymordowali Polakow i tych 20% Zydow.
Czy on jest umyslowo chory?

Data: 2011-01-04 17:36:04
Autor: Panslavista
Jestem wstrząśnięty..

"D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> wrote in message news:ifvhan$3i1$1news.ett.com.ua...

[...]

Nie. To qrwa pracująca na wziątki chazarskie.

Data: 2011-01-04 10:04:16
Autor: Antenka
Jestem wstrząśnięty..
On 4 Sty, 17:36, "Panslavista" <prawu...@interia.pl> wrote:

Nie. To qrwa pracuj ca na wzi tki chazarskie.<

No ba! Sam jest chazar to dla kogo może pracować? Tylko dla chazarów.
Bleee

Antenka

Data: 2011-01-04 17:34:56
Autor: Panslavista
Jestem wstrząśnięty..

"Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> wrote in message news:47265c35-ea2a-4094-854c-840c5c8c3f2bg25g2000yqn.googlegroups.com...
Wprost nie mogę uwierzyć w ogrom zbrodni jaki został przedstawiony w
nowej książce prof. Grossa... Polacy mają większe podłości na sumieniu
niż myślałem...

Ten taki Bowner Bross?

Sqrwiel jakich w parchactwie mnogość.

Data: 2011-01-04 17:44:04
Autor: Raff
Jestem wstrząśnięty..

[...]

Na znak solidarności odgryź sobie napletek!

Raff

Data: 2011-01-04 19:26:34
Autor: cyc
Jestem wstrząśnięty..

Użytkownik "Raff" <raff.debil.@sreslau.eu> napisał w wiadomości news:4d234e69$2$2437$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Musialby go miec ! .

cyc

Data: 2011-01-04 17:51:05
Autor: raff
Jestem wstrząśnięty..

[...]

Zastanawiające...   Kiedy sie doczekamy szczegółowych badan nt kolaboracji Zydow z NKWD na Kresach Wschodnich. Zadziwiające, ze nikt tematu nie tyka. Tabu jakies cy cus ?

R.

Data: 2011-01-04 10:10:56
Autor: Antenka
Jestem wstrząśnięty..
On 4 Sty, 17:51, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:

Zastanawiające...   Kiedy sie doczekamy szczegółowych badan nt kolaboracji Zydow z NKWD na Kresach Wschodnich. Zadziwiające, ze nikt tematu nie tyka. Tabu jakies cy cus ?<
..

Tabu. Cicho! :-X

Antenka

P.s. Albo tajemnica poliszynela! :D

Data: 2011-01-04 20:10:43
Autor: bolek
Jestem wstrząśnięty..

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:ifvj67$e54$1news.onet.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -

A co z kolaboracją żydów z Gestapo.
Np. w Krakowie na Pomorskiej.

bolek

Data: 2011-01-04 20:13:09
Autor: D. J. MC Donald Musk
Jestem wstrząśnięty..

warto zerknac http://rybitzky.salon24.pl/265069,fotografia-z-treblinki-czyli-krotko-o-klamstwie

Data: 2011-01-04 20:35:43
Autor: bolek
Jestem wstrząśnięty..

Użytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał w wiadomości news:ifvrg1$7rf$1news.ett.com.ua...

[...]

Oglądałem ten program.
Z wypowiedzi Grossa wynikało, że on w ogóle nie wie o czym pisze.
Pisze najprawdopodobniej na zamówienie.

bolek

Data: 2011-01-04 20:44:51
Autor: matusm
Jestem wstrząśnięty..

[...]

Niestety nie doczekasz sie prędko bo nadal,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2011-01-04 18:39:56
Autor: sofu
Jestem wstrząśnięty..

[...]

-- -- -- -- --

Tak?
Ale to i tak Klocek zaledwie promil tego co maja na sumieniu twoi parchaci przyjaciele.

sofu

Data: 2011-01-04 19:43:08
Autor: cyc
Jestem wstrząśnięty..

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:ifvm1d$nk7$1node1.news.atman.pl...

[...]

Ten zydowski i antypolski propagandzista zapomnialbyl napisac , ze "zbrodnie" o ktorych mowi polegaly na rozkopywaniu miejsc w ktorych Niemcy masowo mordowali zydow i na szukaniu w prochach pomordowanych bedacych wlasnoscia zydow kosztownosci , bo to ten proceder tendencyjnie opisal lotr Gross w swojej nowej ksiazce .
Nie powiem , te chlopskie , bo to ich " dzielo " , zachowania wzbudzaja odruch wzgardy i wymiotnego odruchu , to oczywiste ale trzeba tez wiedziec skad wywodzily sie zbierane z grobow kosztownosci a o tym ten zydowski pacholek juz nie napisze bo prawda o tym naprawde budzi groze ! . Zydowskie majtki najcz\esciej to majatki pochodzace z " zydowskiej lichwy " , z wyludzen od biedoty w tym chlopskiej , z bezwzglednego egzekwowania niebotycznych odestek od kredytow , z oszustw podatkowych , ziemskich czy prawnych . Na tych procederach cierpieli i to czesto w sposob tragiczny zywi ludzie a nie ich  szczatki .
Na koniec dodac trzeba , ze na nic zdadza sie te propagandowe zabiegi usilujace dac argumenty do wyludzenia milardow od naszego panstwa jako zadoscuczycnienie doznanych materialnych krzywd , bo lwia czesc zydowskiej wlasnosci zmieniajac wlascicieli "wyemigrowala " wraz z cofajacymi sie niemieckimi  mordercami  do Niemiec  , do tych samych Niemiec , ktore tak ukochal grupowy , bezczelny , antypolski zyd !.

cyc

Data: 2011-01-04 19:07:06
Autor: Dirko
Jestem wstrząśnięty..
[...]

    A ja odniosłem wrażenie, że nie było zadnej okupacji Polski a Niemcy wówczas plażowali w Nicei i pili szampana w Paryżu.

Data: 2011-01-04 20:46:56
Autor: matusm
Jestem wstrząśnięty..

[...]

Tez jestem wstrząśnięty ,ze tego Grossa przyjmuja w Polsce i wydaja jego wypociny ale ja sie temu nie dziwię bo nadal,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2011-01-04 20:47:47
Autor: White Power
Jestem wstrząśnięty..
A gros kiedyś powiedział że ziemia jest płaska!

Data: 2011-01-04 21:49:59
Autor: Panslavista
Jestem wstrząśnięty..

"White Power " <linke-hofmann@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:ig011j$ah1$1inews.gazeta.pl...
A gros kiedyś powiedział że ziemia jest płaska!

Parchy przy kiwaniu ją spłaszczyli...

Data: 2011-01-04 14:14:56
Autor: Antenka
Jestem wstrząśnięty..
On 4 Sty, 21:49, "Panslavista" <prawu...@interia.pl> wrote:
"White Power " <linke-hofm...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in messagenews:ig011j$ah1$1inews.gazeta.pl...

>A gros kiedy powiedzia e ziemia jest p aska!

Parchy przy kiwaniu j sp aszczyli...

No bo parchy wierzyły w płaskość Ziemi. A pamiętaj, że każdy parch
jest nieomylny. :D

Antenka

Data: 2011-01-04 23:25:24
Autor: Panslavista
Jestem wstrząśnięty..

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:971523d8-cd1f-4eef-b8d7-695c4b8ec229fj8g2000vbb.googlegroups.com...
> [...]

Parchy przy kiwaniu j sp aszczyli...

No bo parchy wierzyły w płaskość Ziemi. A pamiętaj, że każdy parch

E tam, pomyśl ta gleja latająca po kiepale do przodu, do tyłu, do przodu, do tyłu...
Obklepana jak ciasto na mace... :-)))))))))

Jestem wstrząśnięty..