Jestem wstrząśnięty..

Data: 2011-01-04 17:51:05
Autor: raff
Jestem wstrząśnięty..

"Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> wrote in message news:47265c35-ea2a-4094-854c-840c5c8c3f2bg25g2000yqn.googlegroups.com...
Wprost nie mogę uwierzyć w ogrom zbrodni jaki został przedstawiony w
nowej książce prof. Grossa... Polacy mają większe podłości na sumieniu
niż myślałem...

Zastanawiające...   Kiedy sie doczekamy szczegółowych badan nt kolaboracji Zydow z NKWD na Kresach Wschodnich. Zadziwiające, ze nikt tematu nie tyka. Tabu jakies cy cus ?

R.

Data: 2011-01-04 10:10:56
Autor: Antenka
Jestem wstrząśnięty..
On 4 Sty, 17:51, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:

Zastanawiające...   Kiedy sie doczekamy szczegółowych badan nt kolaboracji Zydow z NKWD na Kresach Wschodnich. Zadziwiające, ze nikt tematu nie tyka. Tabu jakies cy cus ?<
..

Tabu. Cicho! :-X

Antenka

P.s. Albo tajemnica poliszynela! :D

Data: 2011-01-04 20:10:43
Autor: bolek
Jestem wstrząśnięty..

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:ifvj67$e54$1news.onet.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -

A co z kolaboracją żydów z Gestapo.
Np. w Krakowie na Pomorskiej.

bolek

Data: 2011-01-04 20:13:09
Autor: D. J. MC Donald Musk
Jestem wstrząśnięty..

warto zerknac http://rybitzky.salon24.pl/265069,fotografia-z-treblinki-czyli-krotko-o-klamstwie

Data: 2011-01-04 20:35:43
Autor: bolek
Jestem wstrząśnięty..

Użytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał w wiadomości news:ifvrg1$7rf$1news.ett.com.ua...

[...]

Oglądałem ten program.
Z wypowiedzi Grossa wynikało, że on w ogóle nie wie o czym pisze.
Pisze najprawdopodobniej na zamówienie.

bolek

Data: 2011-01-04 20:44:51
Autor: matusm
Jestem wstrząśnięty..

[...]

Niestety nie doczekasz sie prędko bo nadal,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Jestem wstrząśnięty..