Jestem wstrząśnięty..

Data: 2011-01-04 18:39:56
Autor: sofu
Jestem wstrząśnięty..

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:47265c35-ea2a-4094-854c-840c5c8c3f2bg25g2000yqn.googlegroups.com...
Wprost nie mogę uwierzyć w ogrom zbrodni jaki został przedstawiony w
nowej książce prof. Grossa... Polacy mają większe podłości na sumieniu
niż myślałem...

-- -- -- -- --

Tak?
Ale to i tak Klocek zaledwie promil tego co maja na sumieniu twoi parchaci przyjaciele.

sofu

Data: 2011-01-04 19:43:08
Autor: cyc
Jestem wstrząśnięty..

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:ifvm1d$nk7$1node1.news.atman.pl...

[...]

Ten zydowski i antypolski propagandzista zapomnialbyl napisac , ze "zbrodnie" o ktorych mowi polegaly na rozkopywaniu miejsc w ktorych Niemcy masowo mordowali zydow i na szukaniu w prochach pomordowanych bedacych wlasnoscia zydow kosztownosci , bo to ten proceder tendencyjnie opisal lotr Gross w swojej nowej ksiazce .
Nie powiem , te chlopskie , bo to ich " dzielo " , zachowania wzbudzaja odruch wzgardy i wymiotnego odruchu , to oczywiste ale trzeba tez wiedziec skad wywodzily sie zbierane z grobow kosztownosci a o tym ten zydowski pacholek juz nie napisze bo prawda o tym naprawde budzi groze ! . Zydowskie majtki najcz\esciej to majatki pochodzace z " zydowskiej lichwy " , z wyludzen od biedoty w tym chlopskiej , z bezwzglednego egzekwowania niebotycznych odestek od kredytow , z oszustw podatkowych , ziemskich czy prawnych . Na tych procederach cierpieli i to czesto w sposob tragiczny zywi ludzie a nie ich  szczatki .
Na koniec dodac trzeba , ze na nic zdadza sie te propagandowe zabiegi usilujace dac argumenty do wyludzenia milardow od naszego panstwa jako zadoscuczycnienie doznanych materialnych krzywd , bo lwia czesc zydowskiej wlasnosci zmieniajac wlascicieli "wyemigrowala " wraz z cofajacymi sie niemieckimi  mordercami  do Niemiec  , do tych samych Niemiec , ktore tak ukochal grupowy , bezczelny , antypolski zyd !.

cyc

Jestem wstrząśnięty..