Jestem z tob± dziewczynko

Data: 2015-01-17 20:59:44
Autor: Budzik
Jestem z tob± dziewczynko
Użytkownik El Comandante el_comandante@gmail.com ...

Tylko się nie daj bandziorom, bo przypuszcz± na ciebie akcj± jak swego
czasu na Tymińskiego..., z tym musisz się liczyć i być dzielna...

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Magdalena-Ogorek-nie-wycofam-sie
-walcze-o-Polske-obywateli-jestem-to-winna-Jozefowi,wid,17185618,wiadom
osc.html Rozpoczęły się próby niszczenia moich przyjaciół, rodziny, znajomych.
W ostatnich dniach podjęto starania, by zmusić mnie do wycofania z
wyborów - pisze na swoim profilu na Facebooku kandydatka SLD na
prezydenta, Magdalena Ogórek. Prokuratura wszczęła ¶ledztwo w sprawie
działalno¶ci jej męża na jednej z prywatnych uczelni - dowiedział się
"Newsweek".

Dziwna sytuacja.
Zamiast uzalac sie i isc w tematy spiskowe (ona jest z pis czy z sld?) nie lepiej było odniesc sie merytorycznie do zarzutów?

Data: 2015-01-17 23:01:30
Autor: El Comandante
Jestem z tob± dziewczynko
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA425DE8BC66B6budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Bo tak chce agentura? Temat dr±żyć i niech się dziewczyna na okr±gło tłumaczy z prze¶ladowań?

Jestem z tob± dziewczynko