Jestem za PO

Data: 2014-11-18 18:10:20
Autor: boukun
Jestem za PO
Znalezione w sieci:

~wyborca peło do ~emigrant: Jestem za PO. Mam dobrą pracę. Mówili w TVN, że jest ok. I w ZeT też. Codziennie chodzę do pracy. Zawsze mam pracę, ponieważ polaki lubią chińskie żarcie. Chińczyk dobrze płaci - mam 250 w tygodniu. Donald mówił, ze to dobra wypłata. Chodzę sam. Koledzy zawsze mają coś do załatwienia, albo mnie nie widzą. Żona mnie opuściła. Zabrała też dzieci. Napisałem do Wodza Donalda. List. Taki od serca. Że go kocham i miłuję, że go uwielbiam i zawsze głosuję. I pomógł. Wywarł na sąd presję i mogę się widywać z bachorami dwa razy w tygodniu. Pokazuję im zdjęcia Donalda, Bronka i wielu innych znakomitości politycznych. Prawdziwych mężów stanu. Jak dochodzę do Stefana Niesiołowskiego to dzieciaki zamykają oczy. Czyżby oślepiał ich blask prawdziwego mężczyzny? Kocham PO. I każdy komu to mówię, zaraz gdzieś się spieszy. O co tu chodzi? Czy to wstyd kochać PO? Albo też kochją ale się wstydzą powiedzieć. To taki sekret ich, bo na sondażach widać ze wszyscy kochają PO. I tak jestem sam, od iluś tam lat. Nie liczę bo jestem szczęśliwy. W TVN mówili, że trzeba być szczęśliwym to i jestem. Co to, ze jestem sam. Mam DONALDA. Nawet wykupuję gumy do żucia ze wszystkich sklepów w okolicy. Piszą że to jakiś Donald jest i pokazują wstrętną kaczkę na opakowaniu. Podobno dzieci to żują, a Donalda trzeba szanować. A kaczki są wstrętne, bo mówią w TV naszej ukochanej, że są to są. I nie karmie nawet kaczek w parku bo ich nienawidzę. Kiedyś nawet jedną pacnąłem po łbie z dziećmi na spacerze. Już nie poleciała hehe. Nie wiem czemu moje dzieci lubią kaczki. Pewnie zona coś uknuła znowu. Zaczęły się drzeć to i im się dostało. Co za bachory. Dzięki Donaldzie, ze mogę je wychować dwa razy na tydzień na prawdziwych premierów. Takich twardych jak moja miłość do Ciebie

Data: 2014-11-18 20:59:54
Autor: Budzik
Jestem za PO
Użytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

Chińczyk dobrze płaci - mam 250 w tygodniu.

Gdzie mozna zatrudnic ludzi za 250 na tydzien?
Biore od reki takich pracowników.

Data: 2014-11-19 00:40:05
Autor: boukun
Jestem za PO
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA3E9D9C78AC1Fbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
Użytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

Chińczyk dobrze płaci - mam 250 w tygodniu.

Gdzie mozna zatrudnic ludzi za 250 na tydzien?
Biore od reki takich pracowników.

O Ukraińcach możecie teraz pomażyć, he, he, he...

boukun

Data: 2014-11-19 08:59:52
Autor: Budzik
Jestem za PO
Użytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

Chińczyk dobrze płaci - mam 250 w tygodniu.

Gdzie mozna zatrudnic ludzi za 250 na tydzien?
Biore od reki takich pracowników.

O Ukraińcach możecie teraz pomażyć, he, he, he...

Ukraincy moga u nas głosowac?

Jestem za PO